حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ ردمی ۹ در چین به صورت پایدار ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 11 دیدگاه | آپدیت، ردمی

ردمی ٩، یکی از پایین رده‌های اقتصادی اما مهم کمپانی ردمی است. ردمی توانسته است با عرضه گوشی‌های هوشمند خود در رده‌های مختلف، عملکرد خود را بهتر از سال‌های گذشته نشان دهد. اما در بخش به روزرسانی نرم افزاری، شاهد وجود عملکرد چندان خوبی نبودیم. از دلایل این موضوع، می‌توان به رونمایی گسترده از گوشی‌هایی با مشخصات مشابه و نام‌های متفاوت اشاره کرد. به هر حال، ردمی برای ارائه یک به روزرسانی جدید، این بار به سراغ پایین رده سال گذشته خود، یعنی Redmi 9 رفته است. به همین ترتیب، به جزئیات آپدیت اندروید ١١ ردمی ۹ می‌پردازیم.

ردمی ٩

ردمی طی سال گذشته، گوشی‌های اقتصادی زیادی را معرفی کرد. ویژگی‌های نسل نهم گوشی‌های اقتصادی ردمی، بیشتر متمرکز بر روی کاربرانی بود که قصد داشتند با پرداخت هزینه‌ای کم‌تر، به امکانات و قابلیت‌های بیشتری دست پیدا کنند. گوشی ردمی ٩، یکی از همین گوشی‌ها بود. از مشخصات بارز این گوشی پایین رده، می‌توان به استفاده از تراشه Helio G80 و باتری حجیم ۵,٠۲٠ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

 

ردمی ۹ با مدیاتک Helio G80 به قیمت ۱۵۰ یورو رسما معرفی شد

 

در ابتدا، ردمی پیش این گوشی اقتصادی را با سیستم عامل اندروید ١٠ رونمایی کرده بود. رابط کاربری MIUI 11 نیز به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده بود. پس از گذشت مدتی، به روزرسانی رابط کاربری MIUI هم به این گوشی رسید. در نهایت، امروز نوبت به عرضه آپدیت اندروید ١١ Redmi 9 رسیده است. به همین ترتیب، در گزارشی از MIUI Download شاهد دریافت به روزرسانی اساسی جدیدی توسط ردمی ٩ هستیم.

آپدیت اندروید ١١ ردمی ۹ به صورت پایدار و نهایی

ردمی ٩ به تازگی در حال دریافت به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پایدار است. این به روزرسانی، فعلاً در رام چینی گوشی Redmi 9 ارائه شده است. اما تا ماه‌های آینده، شاهد انتشار گسترده آن در سطح جهان خواهیم بود. در نتیجه، نگران دریافت با روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ ردمی ٩ نباشید. حجم حدودی آپدیت اندروید ١١ این گوشی، برابر با ٢.٣۴ گیگابایت است. به روزرسانی وصله امنیتی ماه مه سال ٢٠٢١ میلادی به همراه این بسته، ارائه می‌گردد.

ردمی ٩

ردمی ۹

با نصب به روزرسانی اندروید ١١ ردمی ٩، نسخه فریمور این گوشی در نسخه چین به “V12.0.1.0.RJCCNXM” تغییر یافته است. متأسفانه، فعلاً خبری از انتشار آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٩ نیست. بنابراین، برای ارائه این به روزرسانی باید به مدت بیشتری صبر کرد. اسم رمز Redmi 9، همان Lancelot است. در کل، این گوشی یکی از اولین پایین رده‌های اقتصادی ردمی است که آپدیت اندروید ١١ را دریافت کرده است. در نتیجه، باید کم کم خود را برای ارائه نسخه یازدهم سیستم عامل اندروید ١١ در گوشی‌های دیگر این کمپانی، آماده کنیم.

نظر شما در مورد این به روزرسانی چیست؟ آیا ردمی رضایت شما را در ارائه به روزرسانی‌هایش جلب کرده است؟ ردمی ٩ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

یه سوال آخرین اندرویدشه یا نه

و
ردمی ۱۰ذمی میاد

Mb.Pcr

ردمی ۱۰ ذمی؟

AŁɪ

اندروید ۱۱ برا من ۵ روز پیش اومد نزدم ، الان رفت یکی دیگه اومده چند نسخه پایین تر از اون بدون ۱۱😐

ali_s

آره علی خیلی این آپدیتا عجیبن ما هم یکی از گوشیامون نزدم آپدیتشو رفت بعد سه روز بعد اومد

UnderTaker

ali_s

گاها برای شما نیز پیش آمده که در قسمت آپدیتر گوشی، آپدیت جدیدی نمایان می‌شود ولی پس از گذشت چند ساعت، آن آپدیت دیگر موجود نیست، علت این امر چیست؟

آپدیت‌های شیائومی در مرحلهٔ اول، برای تعداد محدودی از افراد به صورت رندوم و موقت عرضه میشوند، به گونه ای که کاربر تا چند ساعت فرصت دارد آن را نصب نماید. پس از چند ساعت، آپدیت مذکور از روی سرور برداشته میشود.

کاربرانی که آپدیت را زودتر دریافت و نصب میکنند، باید در صورت وجود ایرادات، آن‌ها را گزارش نمایند ( هرچند که 1 درصد از افراد هم گزارش نمیکنند 😒 ) و در صورت عدم وجود مشکل در گزارشات، شرکت همان آپدیت را مجددا طی یک الی نهایتا دو هفته، به صورت عمومی و دائم منتشر خواهد نمود.

Mi_Digital

Mb.Pcr

چه جالب نمیدونستم
ممنون

ali_s

آها ممنونم برای راهنمایی

UnderTaker

Mb.Pcr
ali_s

خواهش 🌹

Mahdi

جالب بود به اطلاعتمون اضافه شد😏😏

Mb.Pcr

چه خوب
نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️