حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه ایرپادز ۳ اپل به تعویق افتاد: نسل جدید تا قبل از ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

از سال گذشته، شاهد افزایش فروش هندزفری های بلوتوثی در سطح بین المللی بوده ایم. علت آن نیز ورود بسیاری از شرکت ها به این بخش و عرضه محصولات ارزان قیمت خود می باشد. اپل به عنوان شرکتی که این کانسپت را شروع کرده، به تدریج در حال از دست دادن جایگاه خود در میان رقبا بوده و ممکن است امسال حتی سهم بیشتری از فروش خود را از دست بدهد. به تازگی اما، گزارشی توسط بلومبرگ منتشر شده که نشان می دهد تاریخ عرضه ایرپادز ۳ اپل به تعویق افتاده است. ما از سال 2019 منتظر یک طراحی به روز شده از این دستگاه هستیم؛ با این حال، نسل جدید ایرپادز تا قبل از 2022 عرضه نخواهد شد.

تاخیر در تاریخ عرضه ایرپادز ۳ اپل

نسل جدید ایرپادز های اپل که احتمالاً سال آینده به بازار می آید، دارای ساقه های کوتاه تر و کیف شارژ جدید است. همچنین ممکن است مدل های جدید از ویژگی صدای فضایی نیز، پشتیبانی کنند. وقتی صحبت از ایرپادز پرو ۲ می شود، این مدل دارای هیچگونه ساقه ای نخواهد بود.

این طراحی جدید قرار است با هندزفری جدید Beats که ماه آینده عرضه می شود، آغاز به کار کند. طبق این گزارش، AirPods Pro 2 جدید دارای سنسورهای حرکتی بهتری است، از این سنسورها برای ردیابی تناسب اندام استفاده می شود. استفاده جدید از ویژگی های مربوط به سلامتی باعث می شود ایرپادز آینده اپل، با هم نوعان خود در بازار که هنوز از این ویژگی بهره نمی برند، متفاوت باشد.

ایرپادز ۳ اپل و تاخیر در تاریخ عرضه آن

ایرپادز ۳ اپل و تاخیر در تاریخ عرضه آن

ایرپادز پرو نسل اول، اساساً روندی را برای حذف نویز فعال(ANC) در صنعت آغاز کرد. امروزه، بسیاری از هدفون های بی سیم دارای این ویژگی حذف نویز هستند. حتی جدیدترین آنها یعنی ردمی AirDots 3 Pro نیز، ANC را در بخش مقرون به صرفه ارائه می دهد. ما تصور می کنیم که نسل بعدی ایرپادز پرو اپل، به برخی از ویژگی های جذاب نیاز دارد تا کاربران تصور کنند که واقعاً لیاقت نام “Pro” را خواهد داشت.

در حال حاضر، اپل برنامه ای برای ارتقا مدل مکس ایرپادز ندارد. این شرکت سال گذشته از هدفون های جدید خود رونمایی کرد. آنها از ویژگی های پیشرفته بسیاری برخوردار هستند که ظاهراً هنوز نیازی به بروزرسانی نیست. با این حال، این شرکت ممکن است از رنگهای جدیدی برای این هدفون، طبق عادت همیشگی اپل، رونمایی کند.

در این گزارش همچنین آمده است که اپل در حال توسعه هوم پاد جدید می باشد. محصول جدید دارای صفحه نمایش و دوربین مخصوص Facetime خواهد بود که شباهت زیادی به آمازون Echo Show دارد. گفته می شود که نسل آینده هوم پاد، برخی از ویژگی های Apple TV را به ارث می برد که ممکن است نسبت به نمونه آمازون، برتری داشته باشد.

اپل ایرپادز ۳ ضد آب خواهد بود

نظر شما راجع به تاخیر در تاریخ عرضه ایرپادز ۳ اپل چیست؟ آیا منتظر رونمایی از این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی