حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Airdots 3 Pro با قیمت ۵۵ دلار رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، گجت‌های پوشیدنی

امروز، ردمی مراسمی بزرگ داشت. در این مراسم، ردمی از دو گوشی جدید خود در سری Note رونمایی کرد. اما این مراسم، فقط به همین جا ختم نشده است. همان طور که قبلاً گفته بودیم، ردمی Airdots 3 Pro قرار بود امروز رونمایی شود. در نهایت، این ایربادز اقتصادی و ارزنده به صورت رسمی در چین معرفی شد. در این مطلب، مروری بر مشخصات و قیمت ایربادز Airdots 3 Pro خواهیم داشت.

ایربادز کاملاً بی سیم Airdots 3 Pro

ردمی با سری Airdots خود، کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. ارائه مشخصات فنی جذاب به همراه قیمت معقولانه، استراتژی اصلی ردمی در این ایربادز‌های کاملاً بی سیم است. حدود دو ماه پیش نیز ردمی از ایربادز ایرداتس ٣ پرده برداری کرده بود.

 

هدست ردمی AirDots 3 معرفی شد

 

اما سرانجام، امروز نوبت به رونمایی از نسخه پرو یا همان حرفه‌ای Airdots 3 است. در گزارشی از Fonearena، این ایربادز امروز در چین معرفی شده است. در پاراگراف بعدی، به قیمت این ایربادز تازه وارد می‌پردازیم.

مشخصات فنی ایربادز Airdots 3 Pro

مشخصات ایربادز Airdots 3 Pro

مشخصات ایربادز Airdots 3 Pro

ایربادز ایرداتس ٣ پرو، از مشخصات به روزی بهره مند شده است. در بخش ارتباطات، این ایربادز کاملاً بی سیم از بلوتوث نسخه ۵.٢ استفاده می‌کند. کدک AAC توسط این محصول، پشتیبانی می‌شود. ایرداتس ٣ پرو، دارای درایورهایی با قطر ٩ میلی متر است. قابلیت حذف نویز فعال در Airdots 3 Pro، می‌تواند نویزهایی با حداکثر صدای ٣۵ دسی بل را حذف کند. این عمل، به وسیله ٣ میکروفون مختلف به انجام می‌رسد. حالت‌های مختلفی برای حذف نویز نیز وجود دارند. تأخیر صدا در Airdots 3 Pro، به ۶٩ میلی ثانیه رسیده است. به همین ترتیب، شما می‌توانید با استفاده از ایربادز بی سیم جدید ردمی، به گیمینگ نیز بپردازید.

این ایربادز کاملاً بی سیم، از فرمان‌های لمسی مختلف برای کنترل موزیک یا احضار دستیار های صوتی هوشمند پشتیبانی می‌کند. همچنین این ایربادز، مجهز به حسگرهای مادون قرمز است. این حسگرها، با در آمدن ایربادز از گوش شما، فایل صوتی در حال پخش را متوقف می‌کنند. وزن هر سری این ایربادز، تنها ۴.٩ گرم است. کیس شارژ Airdots 3 Pro نیز وزن ۵۵ گرمی دارد. این محصول جدید ردمی، موفق به کسب گواهی نامه IPX4 برای مقاومت در برابر قطرات باران و یا عرق شده است. باتری هر کدام از سری‌های این ایربادز، ظرفیت ٣۵ میلی آمپر ساعتی دارد. کیس شارژ نیز باتری با ظرفیت ۴٧٠ میلی آمپر ساعت دارد. اما بیایید نگاهی به آمارهای رسمی ردمی در مورد بازدهی باتری این ایربادز بیاندازیم:

– ۶ ساعت دوام بدون حالت ANC (٣ ساعت با استفاده از حالت ANC) و میزان صدای ۵٠ درصد

– ٢٨ ساعت عمر باتری بیشتر با استفاده از ظرفیت باتری کیس شارژ

خبر خوبی که در این ایربادز وجود دارد، پشتیبانی کیس شارژ آن از شارژ بی سیم است. در انتها، به قیمت این محصول جدید ردمی می‌پردازیم.

شارژ بی سیم کیس شارژ Airdots 3 Pro

قیمت Airdots 3 Pro

ایرداتس ٣ پرو، با قیمت ٣۴٩ یوانی معرفی شده است که معادل ۵۵ دلار آمریکا می‌باشد. قیمت پیش فروش این محصول نیز برابر با ٢٩٩ یوان چین (معادل ۴٧ دلار آمریکا) می‌باشد.

نظر شما در مورد ایربادز Airdots 3 Pro چیست؟ آیا ارزش خرید این ایربادز کاملاً بی سیم مناسب است؟ فکر می‌کنید که تهیه یک ایربادز کاملاً بی سیم نیاز مهمی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

مشخصات جذابی داره نسبت به قیمتش… البته باید وایسیم بیاد و ببینیم در عمل چطور خواهد بود… من میخواستم تابستون
هواوی فری بادز 4i بخرم اما اگه این هدفون کیفیت صداش و حذف نویزش در حد اون باشه اینو حتما میخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️