حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز پرو با پورت USB C توسط یک کاربر علاقه‌مند ساخته شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

شرکت‌ها سعی می‌کنند تا بهترین ارائه خود از یک محصول را به ما ارائه کنند. خب گاهی اوقات بین ما و شرکت‌ها اختلاف نظر وجود دارد. مثلا با پافشاری عجیب اپل بر استفاده از پورت لایتنینگ، اختلاف‌نظرهای متعددی وجود دارد. در همین راستا است که ایرپادز پرو با پورت USB C توسط یک کاربر علاقه‌مند ساخته شد.

ایرپادز پرو با پورت USB C

اواخر سال ۲۰۲۱ بود که کن پیلونل با جایگزینی پورت Lighting در آیفون X با پورت USB-C، خبرساز شد. اکنون این مهندس با افزودن یک پورت USB-C کاربردی به AirPods Pro نسل اول، به سمت یک تغییر حتی پیچیده‌تر قدم گذاشته است.

این فرآیند شامل توسعه و چاپ یک برد مدار جدید با پورت USB-C و چاپ سه بعدی یک کیس جدید AirPods برای جاسازی PCB سفارشی بود.

این پروژه شامل نمونه های زیادی از آزمون و خطا، طراحی کاملا جدید برد مدار و چاپ سه بعدی بود. شماتیک های لازم در GitHub منتشر شده است تا افراد با تجهیزات مناسب بتوانند AirPods خود را به پورت USB-C تجهیز کنند.

وی همچنین قصد دارد برد PCB خود را به قیمت معادل ۳۸ دلار و AirPods Pro مجهز شده به پورت USB-C را به قیمت ۳۲۶ دلار از وب سایت شخصی خود بفروشد.

بد نیست بدانید که اپل مجبور خواهد شد از زمستان سال آینده پورت USB-C را روی همه دستگاه های فروخته شده در اتحادیه اروپا قرار دهد.

نظر شما چیست؟ این تغییر را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)