حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز پرو اپل با کیس USB-C و قابلیت تست شنوایی درکنار آیفون 15 معرفی خواهد شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

به‌گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ، اپل احتمالاً درکنار رونمایی از سری آیفون 15 در اواخر تابستان امسال، مدل جدید ایرپادز پرو با کیس USB-C و برخی از قابلیت‌های تست شنوایی و سلامتی را نیز معرفی خواهد کرد.

ایرپادز پرو اپل با کیس USB-C

گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود گفت که تغییرات جدید ایرپادز پرو مطابق با همان تغییر از پورت Lightning به USB-C است که انتظار می‌رود امسال در سری آیفون 15 اتفاق بیفتد.

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، نیز در ماه مارس گزارش داده بود که اپل نسل دوم ایرپادز پرو را با کیس شارژ USB-C در اواخر امسال عرضه خواهد کرد. Kuo گفت مشخص نیست که آیا تغییرات سخت‌افزاری دیگری نیز برای ایرپادز پرو در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است یا خیر.

در بخش نرم‌افزاری اما، گورمن بیان می‌کند که اپل درحال توسعه یک ویژگی تست شنوایی جدید برای ایرپادز پرو است که برای تشخیص مشکلات احتمالی شنوایی طراحی می‌شود. به‌گفته‌ی وی، ویژگی جدید تست شنوایی که علاوه‌بر سایر ویژگی‌های AirPods در iOS 17 ارائه می‌شود، “آهنگ‌ها و صداهای مختلف را پخش می‌کند تا به AirPods امکان تشخیص این را بدهد که کاربر تا چه میزان می‌تواند صدا را بشنود.”

ایرپادز پرو اپل با کیس USB-C

ایرپادز پرو اپل با کیس USB-C

با نگاهی بیشتر به آینده، گورمن همچنین شایعات قبلی را تکرار کرده و بیان می‌کند اپل درحال کار بر روی توسعه سنسورهای سلامت اضافی برای نسل‌های آینده AirPods است. یکی از این سنسورها، توانایی خواندن دمای بدن از کانال گوش است، روشی که اعتقاد بر این است که دقیق‌تر از خواندن دما از مچ دست می‌باشد؛ کاری که اپل واچ سری 8 و مدل‌های اولترا درهنگام خواب کاربران، انجام می‌دهند.

به‌طور جداگانه، گورمن می‌گوید اپل درحال بررسی این موضوع است که چگونه می‌تواند AirPods را به‌عنوان یک سمعک با استفاده از ویژگی‌های موجود مانند Conversation Boost و Live Listen قرار دهد. هیچ‌یک از این ویژگی‌ها هنوز تأییدیه نظارتی ندارند، اما FDA سال گذشته قوانین خرید سمعک را به‌طور محسوسی تهسیل کرد که ظاهراً اپل را نیز تشویق کرد تا مهندسانی را از سازندگان سمعک سنتی استخدام کرده و از فرصت‌های موجود در بازار استفاده کند.

نظر شما درباره احتمال معرفی ایرپادز پرو اپل با کیس USB-C و قابلیت‌های تست شنوایی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی