حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی P50 با سیستم عامل HarmonyOS مشخص شد: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

بدون شک ۱۲ خرداد برای طرفداران هواوی یک روز بزرگ است. پس از آن که هواوی یک دعوتنامه برای مراسم معرفی Watch 3 ارایه کرد و تاریخ ۱۲ خرداد را به ما داد، تاریخ معرفی تبلت هواوی میت پد ۲ پرو هم مشخص شد که همین روز بود. به تازگی تاریخ معرفی هواوی P50 با سیستم عامل HarmonyOS مشخص شده که آن هم ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ است.

تاریخ معرفی هواوی P50

دعوتنامه هواوی P50

دعوتنامه هواوی P50

در این پوستر به زیبایی طراحی هواوی P50 که پیش از این هم در شایعات دیده بودیم، تایید می شود. طراحی خاص دوربین با ۲ دایره بزرگ که ما در این تصویر از نمای جانبی می بینیم. همچنین قالب گرافیکی کلی این تیزر هم با تیزرهای قبلی یکسان است که نشان می دهد

طبق شایعات قرار است که یکی از این دایره ها یک سنسور بزرگ ۱ اینچی سونی IMX800 را در خود جای دهد. با این حال، تحریم های تجاری و تأخیرهایی که آنها ایجاد کرده اند باعث شده هواوی مقداری از توان خود را از دست بدهد.

برای اولین بار، شارپ یک موبایل را با سنسور ۱ اینچی معرفی کرده بود تا هوآوی را به چالش شکست دهد. در ضمن، دوربین موجود در آن تلفن با همکاری لایکا ساخته شده است. لایکا برندی است که به عنوان شریک طولانی مدت هواوی در بخش موبایل شناخته شده است. چند روز قبل از رونمایی Aquos R6 شایعاتی مبنی بر اینکه Leica به دنبال یک شریک جدید است، پیچید.

نگاهی به ۶ ویژگی نسخه بتا سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هواوی

علاوه بر اشاره به طراحی، مشخصا نام HarmonyOS را روی این تیزر می بینیم. پس شک کم خطایی است که بگوییم این دستگاه با سیستم عامل اختصاصی جدید هواوی ارایه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی P50 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

احتمالا dxo در حال بررسی این گوشی هست
و در صورت واریزی به حساب . امتیاز رو منتشر کنه

M.Y

“برای اولین بار، شارپ یک موبایل را با سنسور ۱ اینچی معرفی کرده بود تا هوآوی را به چالش شکست دهد”
به نظرم به چالش شکست دهد غلط باشه
یا به چالش بکشد
یا در چالش شکست دهد

ali karimi

سلام، بی صبرانه منتظر هوآوی p50 هستم و دوربینش بخصوص، چون چیپستش که معلومه همون کایرین 9000 هستش ولی دوربین ببنیم بازم میره تو رده اول، چون این چندساله هوآوی همیشه با لایکا تونسته بهترین دوربین هارو روی پرچمدارهای خودش بزاره، وطبق خبرها این گوشی اخرین همکاری هوآوی و لایکا بوده، فقط تنها مفتونم بگم خدا لعنتت کنه ترامپ انشاله گوربه گور بشی تو فقط همین، خداکنه این بایدن یکاری برای هوآوی کنه حالا نمیخوام بگم کل تحریم هاشو برداره ولی حداقل بتونه تجهیزات خودشو بخره همین بسه حداقل همینو آزاددکنه برای هوآوی بقیشو نخواستیم، بریم تا چندروز دیگه ببینیم هواوی P50 چی از اب درمیاد

صدرا مخملی

گوشی بسیار جذاب و کم نقصی هست اما باید به فکر ساخت چیپست های جدید هم باشه نمیشه که همش با کرین 9000 پیش بره اگه میت 50 هم با کرین 9000 بزنه اصلا خوب نخواهد بود !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)