حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی واچ ۳ مشخص شد: ۱۲ خرداد و به همراه سیستم عامل HarmonyOS

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

چند ماه پیش، گزارشات مختلف ادعا کردند که هواوی در حال کار بر روی نسل جدیدتری از ساعت هوشمند خود است، اما تاکنون هیچ خبر رسمی در مورد این ساعت وجود نداشت. امروز اما، به طور رسمی تاریخ معرفی هواوی واچ ۳ طبق تیزر این شرکت تایید شده که نشان می دهد در کنار سیستم عامل اختصاصی آنها یعنی HarmonyOS، معرفی خواهد شد و از همان سیستم عامل نیز، در این ساعت هوشمند استفاده می شود.

تاریخ معرفی هواوی واچ ۳ قدرت گرفته از HarmonyOS

امروز صبح، Hua Hegang، رئیس مشاغل مصرف کننده هواوی، رسما اعلام کرد که ساعت هوشمند هواوی واچ ۳، در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ و در کنفرانس مربوط به سیستم عامل هارمونی این شرکت، معرفی خواهد شد. وی همچنین برخی از نکات مهم این ساعت را توسط حساب Weibo رسمی هواوی فاش کرد.

وی اضافه می کند، هواوی واچ ۳ جدید، با آخرین سیستم عامل هارمونی این شرکت کار خواهد کرد. همچنین این ساعت می تواند دما، نفس و بسیاری موارد دیگر مربوط به بدن ما را درک و اندازه گیری کند.

پیش از این گزارش شده بود که Huawei Watch 3 از نظر ظاهری تغییر چندانی نسبت به نسل پیشین خود نخواهد کرد؛ که یعنی کماکان از همان طراحی گرد بهره می برد. این مدل در نسخه های 42 و 46 میلی متری ارائه می شود. واچ ۳ به بند سیلیکونی مناسب برای ورزش و بند چرمی شیک تر مجهز می شود که در موقعیت های مختلف قابل استفاده است.

هواوی واچ ۳ به سیستم عامل کاملاً جدید HarmonyOS تجهیز شده که نه تنها دارای طراحی جدید UI می باشد، بلکه فروشگاه برنامه های قدرتمندتری را نیز به ارمغان می آورد، از نصب برنامه های شخص ثالث پشتیبانی کرده و عملکردهای بیشتری را برای ساعت گسترش می دهد.

گواهینامه 3C و تاریخ معرفی هواوی واچ ۳

گواهینامه 3C و تاریخ معرفی هواوی واچ ۳

در حال حاضر، ساعت های هوشمند Watch 3 و Watch 3 Pro، گواهینامه 3C چین را دریافت کرده اند که نشان می دهد هر دو آنها، از شارژ 10 وات پشتیبانی می کنند.

دو روز پیش، هواوی رسماً اعلام كرد كه در ۱۲ خرداد (ساعت 8 عصر به وقت محلی)، كنفرانس معرفی Harmony OS و محصولات سخت افزاری خود را برگزار می كند و همچنین اشاره كرد كه سیستم عامل هارمونی همچنین می تواند در داخل گوشی های هوشمندی که قرار است از سوی این شرکت معرفی شوند نیز، استفاده شوند.

هواوی می خواهد سهم HarmonyOS از بازار را تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۶ درصد برساند

نظر شما راجع به تاریخ معرفی ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ و استفاده آن از Harmony OS چیست؟ به نظر می رسد با توجه به عکس تیزر، این ساعت از همان چرخ دنده معروف اپل واچ، استفاده بهره خواهد برد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

عکس های واچ 3

comment image

comment image

Mahdi

خوبه هواوی اگه می خواد بمونه باید یه پیشرفت ادامه بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی