حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حالت مخصوص بازی اندروید ۱۲ در نسخه بتا این سیستم عامل کشف شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، شایعات

اندروید ۱۲ ویژگی های جدید بسیاری مانند کلیک بر روی دکمه پاور دستگاه برای دسترسی به Google Assistant، سبک طراحی Material You با ارائه رنگ های متنوع، آیکون های منحصر به فرد و سایر موارد مربوط به جنبه طراحی سیستم عامل را به همراه دارد. به تازگی اما، یک کاربر کنجکاو در سایت Reddit و با همکاری فردی به نام u/Kilarasx (از طریق BGR)، یک حالت مخفی مخصوص بازی را در ویژگی Digital Rebeling اندروید ۱۲ کشف کرده است.

حالت مخصوص بازی در نسخه بتا اندروید ۱۲

به نقل از وب سایت phonearena، ویژگی Digital Rebeling در واقع ابزاری است که به کاربران سیستم عامل اندروید اجازه می دهد تا تعداد دفعات استفاده از گوشی همراه و برنامه های نصب شده داخل آن را زیر نظر داشته باشند و بتوانند محدودیت هایی را برای مدت زمان استفاده یک برنامه در روز تعیین کنند.

حالت مخصوص بازی اندروید ۱۲

حالت مخصوص بازی اندروید ۱۲

به گفته کاربر Reddit، با مراجعه به آدرس Digital Wellbeing>Do not Disturb>Schedules، صفحه زمانبندی برنامه ها برای حالت مخصوص بازی به نمایش درمی آید. در ادامه و با کلیلک بر روی نماد چرخ دنده، کاربر به منوی بازی با حالت بهینه سازی، شمارنده fps(فریم بر ثانیه) و راهی برای ضبط صفحه نمایش در حین بازی و اشتراک گذاری آن در یوتیوب، دسترسی پیدا می کند. متأسفانه، این گزینه برای همه کاربران نشان داده نمی شود و برخی بر این باورند که هیچ ارتباطی بین این حالت مخفی بازی در اندروید ۱۲ و Digital Wellbeing وجود ندارد.

گوگل در زمان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود، به این حالت مخفی بازی اشاره نکرده بود؛ اگرچه AndroidAuthority، اسکرین شاتی از یک صفحه را نشان می دهد که این ویژگی در آن نشان داده می شود. در حالی که این موضوع فعلا مخفی مانده است، تا زمان آماده شدن اندروید ۱۲ برای انتشار عمومی در ماه سپتامبر، امیدوارم که اطلاعات زیادی در مورد این ابزار جدید دریافت کنیم.

روان شدن سیستم عامل اندروید،‌ پس از ۱۳ سال و به لطف اندروید ۱۲ صورت گرفته است

نظر شما راجع به حالت مخصوص بازی اندروید ۱۲ چیست؟ آیا گوشی اندرویدی شما در حال حاضر، از این ویژگی در پوسته اختصاصی خود بهره می برد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی