حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi Note 10 Lite و ردمی K30 Ultra در کنار آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9T ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اسمارت‌فون، اندروید ۱۱، ردمی، شیائومی

امروز برای شیائومی بوده است! امروز، یعنی ٧ خرداد ١۴٠٠، روزی است که شیائومی بسیار مشغول است. این کمپانی، قلق کار را به دست آورده و اکنون در حال انتشار به روزرسانی‌های مهم و جدیدش برای گوشی‌های خود است. به همین ترتیب، سه گوشی دیگر به لیست به روزرسانی‌های شیائومی اضافه شدند. آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi Note 10 Lite و ردمی K30 Ultra در کنار آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9T عرضه شده‌اند و همگی در دسترس قرار گرفته‌اند.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi Note 10 Lite به صورت جهانی و پایدار

شیائومی Mi Note 10 Lite، یک گوشی میان رده جذاب است. این گوشی، طی سال گذشته با مشخصات جذابی رونمایی شد. از جمله این مشخصات جذاب، می‌توان به نمایشگر AMOLED دو لبه خمیده و دوربین اصلی چهار گانه ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد.

 

قیمت شیائومی Mi Note 10 Lite مشخص شد: از ۳۴۹ یورو

 

در این مطلب، گزارشاتی که از سوی MIUI Download منتشر شده‌اند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در اولین گزارش، با آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi Note 10 Lite مواجه هستیم. این گوشی، پیش‌تر با سیستم عامل اندروید ١٠ پیش فرض و رابط کاربری MIUI 11 معرفی شده بود. پس از آن، به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ برای این گوشی ارائه شد. اما خبری از رابط کاربری MIUI 12.5 برای این میان رده پریمیوم نشد.

در نهایت، می نوت ١٠ لایت امروز به جمع دریافت کنندگان رابط کاربری MIUI 12.5 پیوست. آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi Note 10 Lite به تازگی در دسترس قرار گرفته است. این به روزرسانی، پایدار است و به صورت جهانی در دسترس قرار گرفته است. حجم دانلود آپدیت MIUI 12.5 این دستگاه، حدود ٢.٣٩ گیگابایت می‌باشد. اسم رمز شیائومی می نوت ١٠ لایت، Toco است. آپدیت جدید این گوشی، همراه به وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ ارائه شده است. نسخه فریمور می نوت ١٠ لایت با انجام این به روزرسانی، به “V12.5.1.0.RFNMIXM” تغییر خواهد کرد. مانند همیشه، یادآوری می‌کنیم که ممکن است تمام کاربران به صورت همزمان این به روزرسانی را دریافت نکنند. به همین ترتیب، شکیبا باشید و طی چند روز آینده، قسمت آپدیت گوشی خود را مرتباً چک کنید. احتمالاً می نوت ١٠ لایت، به روزرسانی اندروید ١٢ را نیز دریافت خواهد کرد.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi Note 10 Lite

شیائومی می نوت ١٠ لایت

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K30 Ultra به صورت پایدار و نهایی

ردمی K30 Ultra، دومین گوشی است که در این مطلب در مورد آن صحبت می‌کنیم. این گوشی، در مراسم بزرگ سال گذشته شیائومی رونمایی شد. مشخصات برجسته این گوشی، از تراشه دایمنسیتی ١٠٠٠ پلاس و نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتز تشکیل می‌شدند.

 

ردمی کی ۳۰ اولترا با مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس و دوربین سلفی پاپ آپ رسما معرفی شد

 

این گوشی هم به تازگی آپدیت MIUI 12.5 را رسماً دریافت کرده است. از آن جایی که این گوشی تنها در کشور چین عرضه شده است، این به روزرسانی تنها در کشور چین ارائه شده است. ردمی K30 Ultra، در ابتدا با سیستم عامل اندروید ١٠ ارائه شده بود. اما این گوشی هم اکنون مجهز به سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 است. حجم دانلود به روزرسانی جدید Redmi K30 Ultra، معادل ٣.٠١ گیگابایت است. اسم رمز نسخه Ultra ردمی K٣٠، Cezanne است. وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ و نسخه فریمور “V12.5.3.0.RJNCNXM” از دیگر تغییرات این به روزرسانی است.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی K30 Ultra

ردمی K30 اولترا

انتشار آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9T به صورت پایدار و جهانی

و اما آخرین گوشی که در این مطلب به آن می‌پردازیم، شیائومی Mi 9T است. گوشی که محبوبیت بالایی در بازار جهانی و مخصوصاً بازار کشورمان داشت. شیائومی Mi 9T گوشی بود که با تراشه‌ Snapdragon 730 و طراحی جذاب بدون زائده رونمایی شده بود.

 

شیائومی می ۹ تی (Mi 9T) رسما معرفی شد: ردمی کی ۲۰ برای بازار اروپا با قیمت ۳۲۹ دلار و۶ گیگ رم

 

شیائومی Mi 9T در زمان رونمایی مجهز به سیستم عامل اندروید ٩ پیش فرض مجهز بود. پس از آن، به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١٠ و رابط کاربری MIUI 12 برای این گوشی جذاب عرضه شد. این بار، نوبت به انتشار رسمی آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9T رسیده است. شیائومی Mi 9T رام گلوبال، سیستم عامل اندروید ١١ را به صورت یک آپدیت OTA دریافت کرده است. این به روزرسانی مهم، پایدار و نهایی است. حجم بسته مورد اشاره، حدود ٢.٣٨ گیگابایت است.

وصله امنیتی ماه آوریل ۲۰٢١ به همراه این به روزرسانی عرضه شده است. نسخه فریمور گوشی شما با نصب این به روزرسانی، به “V12.1.2.0.RFJMIXM” تغییر می‌کند. ایراد بزرگی که به این به روزرسانی وارد است، عدم انتشار رابط کاربری MIUI 12.5 در آن است. بهتر بود که شیائومی این نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود را هم به همراه آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9T عرضه کند. اما این اتفاق رخ نداد. به همین صورت، کاربران این گوشی برای دریافت به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5، باید بیش از پیش صبر کنند!

آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9T

شیائومی می ٩ تی

نظر شما در مورد به روزرسانی‌های اخیر شیائومی چیست؟ آیا این غول فناوری چینی می‌تواند کاستی‌های گذشته را در ارائه به‌روزرسانی‌های خود جبران کند؟ فکر می‌کنید این کمپانی چه سرعتی در ارائه آپدیت اندروید ١٢ خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

یعنی امکان داره به سری ردمی نوت هشت می یو آی ۱۲.۵ با اندروید ۱۱ با هم بخواد بده؟🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️