حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | پردازشگرها، مدیاتک

دو هفته پیش درباره نسخه های ارتقا یافته چیپست‌های 5G ارزان مدیاتک در ترنجی خواندیم. امروز چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G همزمان رسما معرفی شده است و اولین برند استفاده کننده از آن iQOO یا همان زیربرند گیمینگ‌طور ویوو است.

مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G

امروز بعد از ظهر مدیاتک رسما پردازنده پرچمدار Dimensity 1000+ 5G را منتشر کرد. در مقایسه با مدل اصلی، چند پیشرفت از قبیل پشتیبانی از صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی و فناوری های پیشرفته بازی، صفحه نمایش و صرفه جویی در مصرف انرژی ارائه شده است. در همین زمان MediaTek همچنین با iQOO همکاری کرده و این شرکت اعلام می کند که iQOO اولین محصول جدید مجهز به ابعاد دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس را به بازار عرضه خواهد کرد.

مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G

مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G

به عنوان یک تراشه پرچم دار نسل 5G پرچمدار ، مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس از شبکه 5 حالت SA و NSA با حالت 5G پشتیبانی می کند و تنها تراشه ای در صنعت مجهز به دو سیم کارت 5G همزمان و استندبای همزمان روی این شبکه است که قابل تحسین به شمار می رود. این یک تجربه سرعت شبکه سریعتر و با ثبات تر کاربران را به ارمغان می آورد. این تراشه همچنین از طریق فن آوری صرفه جویی در مصرف انرژی بهینه شده است تا به کمترین میزان مصرف انرژی 5G در جهان و عمر باتری طولانی تر برسد.

مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس از بالاترین رفرش‌ریت صفحه نمایش در صنعت یعنی از نمایشگر ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می کند. همچنین، از یک موتور جدید با کیفیت تصویر MiraVision برای بهینه سازی کیفیت تصویر در سطح تراشه بهره می برد. به علاوه، از طریق موتور بهینه سازی شبکه، موتور بهینه سازی عملکرد و موتور کنترل بار هوشمند، تراشه کل صحنه بازی را بهینه می کند و تجربه بازی بهتری را به همراه می آورد.

برند iQOO که زیر مجموعه ویوو است به نوبه خود گفت که برای اولین بار گوشی هوشمند با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس را به بازار عرضه می کند و ارایه دقیقی را برای این تراشه پرچمدار انجام می دهد. با پشتیبانی از Multi-Turbo و سایر فن آوری های موتور، قدرت تراشه را به حداکثر می رساند.

نظر شما درباره این چیپست جدید مدیاتک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir

تا اینجا که فوق العاده بوده فابلیت هاش نسبت به sd865بهتر بود اگه با قیمت کنار از ۸۵ دلار باشه که عالیع

Mahdi

کمپانی های معروف چقدر خرن که تو پرچمدار سال ازش استفاده نمیکنن مگه نه؟🙂

Mohammadreza

دایمنسیتی ۱۰۰۰ که رو هیچ گوشی استفاده نشد هنوز هم به نظرم مدیاتک اون اقبال عمومی رو نداره اما رشد خیلی خوبی رو تو دو سال گذشته داشت

Benchmark اوپو نئو که پردازنده مدیاتک دایمنسیتی را استفاده کرده حدود 405هزار تا اورده که بیشتر redmi k30 با اسنپ دراگون 765G 👌👌
مدیاتک خوب پیشرفت اگه نانومتر را بیاره پایین که همون مشکل اصلی داغ شدن را رفع کنه دیگه عالی می شه

Mahdi

سامسونگ هم هفت نانومتریه ولی اسنپ۸۶۵ کجا و اگزینوس۹۹۰ کجا

m.b

میگفتن دایمنستی 2000 که… 😏
چون عموماً گوشی های اقتصادی از این پردازنده استفاده میکنن تو این نسخه بعضی ایرادای دایمنستی 1000 رو برطرف کرده و کمی ارتقاء داده و به عنوان نسخه پلاس معرفی کرده…
گویا ویوو اولین استفاده کننده هست…

این پردازنده صرفاً یه ارتقاء جزئی برای چیپست پارسالشه و عملاً نمیشه به عنوان یه SOC نسل جدید با معماری و لیتوگرافی متفاوت و به روز و تغییر و تحول اساسی ازش یاد کرد. یه چیزی تو مایه های تغییرات اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس نسبت به ۸۵۵ هست.

UnderTaker

سری دایمنسیتی تا الان پردازنده‌های خوبی داشته.
اینم مطمئنا پردازنده خیلی خوبی خواهد بود.

persepolis

همه از این پردازنده خوششون اومده…
بببنید اسنپ چقدر گرون میزنه
مدیاتک
نانومترش باید بیاره پایین…
و isp پردازنده دوربینش کار کنه
اینها اولویته…

Mahdi

دایناسور باشی یا جوجه تیغی من بازم اژدها رو انتخاب میکنم عشق ابدی فقط اسنپدراگون

Milad7

عشقه…. در دنیای اندروید بهترینه

persepolis

میخای انتخاب کن میخای نکن
حرف من درسته گرپنه 875 که دیگه خیلی گرونه…

Finch

واقعا نمیشه از رو‌ برند قضاوت کرد چون دنیای تکنولوژی مثل چرخ و فلک هست هیچ وقت یه برند بالا نمیمونه و یه برند هیچ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌وقت پایین نمیمونه
باید دید عملکردش چطوره
فقط هم بنچمارک و گیگ بنچ نیست
تولید گرما
مصرف باطری
هوش مصنوعی
پردازش تصویر
حتی دقت و زیر و بم صدایی که از اسپیکر بیرون میاد هم بسته به همین پردازنده هست

HasanHoseinPoor

کوالکام‌ چرا تنبله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)