حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate 40 با +Dimensity 1000 = گوشی TD Tech M40

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

پیش از این درباره برند TD Tech برای شما نوشته بودیم. ماه گذشته بود که گفتیم هواوی P50 مدل 5G با برند TD Tech و برای دورزدن تحریم امریکا ارایه خواهد شد. حالا اما می بینیم که هواوی Mate 40 با +Dimensity 1000 می شود گوشی TD Tech M40 که یک گوشی دیگر برای دور زدن تحریم های امریکا می تواند به شمار برود.

گوشی TD Tech M40

حدودا یک سال و نیم پیش بود که در ترنجی خوانیم بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus عملکرد قابل قیاس با Snapdragon 865 و Kirin 990 را نشان می دهد. این تراشه با همتای های-سیلیکون‌ هواوی عملکرد بنچمارکی برابری را نشان می دهد.

هواوی Mate 40 تقریباً دو سال پیش عرضه شد، اما این قدمت مانع از آن نشد که هواوی آن را با چیپست جدید و سنسور دوربین اصلی جدید به روز کند. اکنون نسخه جدیدی از دستگاه در «کتابخانه محصولات تیانی» چینی با تراشه Dimensity 1000 Plus مدیاتک فهرست شده است که جایگزین تراشه Kirin 9000E 5G است.

تراشه دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس لزوما یک ارتقاء نیست، اما به نظر می‌رسد به عنوان یک ضرورت در زیر قلب دستاگه قرار می‌گیرد، زیرا ظاهراً هواوی به سرعت شاهد تمام شدن موجودی تراش های Kirin خود است.

این تراشه در تست‌های چند هسته‌ای و تک هسته‌ای Geekbench 5 به ترتیب حدود 3000 و 800 امتیاز را کسب می‌کند که حدودا ۲۰ درصد کمتر از Kirin 9000 است.

جدای از تغییر پردازنده، نسخه دیمنسیتی هواوی Mate 40 (تحت برند TD Tech) دارای سنسور دوربین اصلی با وضوح بالاتر است. مدل اصلی دارای یک حسگر 50 مگاپیکسلی بود که به 64 مگاپیکسل تغییر یافته است.

لازم به ذکر است که این گوشی در واقع با نام TD Tech M40 در چین به فروش خواهد رسید. در حالی که دلیل این حرکت نامشخص است، به احتمال زیاد ارتباطی با تحریم هواوی توسط ایالات متحده دارد. در نتیجه پنل پشتی تلفن، برند «TD Tech» را خواهد داشت.

قیمت TD Tech M40 از 723 یوان برای نسخه 8+128 گیگابایتی شروع می‌شود. نظر شما درباره این موبایل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام مشخصات خوبی داره، ولی خب داسمن 1100 یا 1200 بهتر نبودن تا دایمن1000پلاس، دوم اینکه گفته شده این سری دوربین 64 داره و از دوربین قبلی که 50 مگا پیکسلی بوده بهتره، ایا واقعا اینطوریه، درسته از لحاظ مقدار مگاپیکسل بیشتره دوربین جدید ولی خب دلیل بر بهتر بودن نمیشه تا جایی که میدونم، درکل ایکاش همین میت 40 با همین تراشه به بازار جهانی یا برای بازار ماهم مسبود که خیلی عالی میشد چون مطمعنأ ارزونتر در میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)