حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نینتندو سوییچ پرو با نمایشگر ۷ اینچی OLED اواخر تابستان از راه می رسد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نینتندو

کنسول نینتندو سوییچ در حال حاضر 4 ساله شده است و زمان آن فرا رسیده که در سالن مشاهیر بازی بازنشسته شود. به گفته منابع مطلع در Bloomberg، جایگزین آن که با نام نینتندو سوییچ پرو نیز شناخته می شود، ظرف چند هفته آینده و مدتی قبل از E3 (که در اواسط ماه خرداد برگزار می شود) رونمایی خواهد شد.

نینتندو سوییچ پرو با نمایشگر OLED

زمان بندی اعلام این خبر به شرکای Nintendo (و خود شرکت) اجازه می دهد تا بازی های آینده خود را در نمایشگاه E3 به نمایش بگذارند. اما این کار ممکن است با یک انتظار طولانی دنبال شود. اولین محموله های این کنسول ممکن است از حدود تیر ماه عرضه شوند، اگرچه با کمبود تراشه که صنعت الکترونیک را فلج کرده است، تولید آن ممکن است تا سه ماه آخر سال میلادی به اوج خود نرسد. ممکن است برای تعطیلات کریسمس، یک سوئیچ پرو داشته باشید، اما پیش از آن، یافتن این کنسول در فروشگاه ها سخت خواهد بود.

در واقع، نامگذاری “پرو” همان چیزی است که مطبوعات، کنسول آینده را صدا می کنند؛ نام اصلی آن ظاهراً در مقر مرکزی نینتندو مخفی مانده است. مشخصات احتمالی کنسول اما، تا حدودی درز کرده است.

مدل جدید به صفحه نمایش 7 اینچی OLED سامسونگ ارتقا یافته که از مدل فعلی با نمایشگر 6.2 اینچی LCD (و 5.5 اینچ در نسخه لایت) بالاتر است. آنطور که به نظر می رسد، نینتندو برای کمک به دوام باتری رزولوشن را در 720p حفظ خواهد کرد.

نینتندو سوییچ پرو

نینتندو سوییچ پرو

پردازنده و قیمت گذاری کنسول جدید

با این حال، کنسول قابل حمل از چیپست قدرتمندتری که توسط انویدیا تولید شده و از DLSS نیز پشتیبانی می کند، بهره می برد. این مورد به شما اجازه می دهد تا در حالت متصل، خروجی خود را تا رزولوشن 4K افزایش دهید. این احتمال وجود دارد که DLSS بیشتر در عناوین جدید ارائه شود زیرا به برخی تغییرات در خود بازی پایه نیز، نیاز دارد. برای بازی های قدیمی تر اما، این مورد باید توسط سازنده برای آن ها بهینه سازی شود؛ که البته بدون آن نیز، از عملکرد بالاتر تراشه جدید بهره می برند.

با این حال، همه این تغییرات هزینه بر است، خصوصاً با وضعیت فعلی صنعت نیمه هادی. پیش بینی می شود سوییچ پرو بیشتر از کنسول اصلی که در حال حاضر ۳۰۰ دلار می باشد، قیمت گذاری شود؛ و گرچه عرضه سوئیچ معمولی پس از انتشار نسخه پرو متوقف خواهد شد، انتظار می رود نینتندو، کنسول 200 دلاری Switch Lite را به عنوان یک گزینه ارزان تر حفظ کند.

فروش نینتندو سوییچ در حال عبور از پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان

نظر شما راجع به معرفی یک نسخه پرو از کنسول نینتندو سوییچ توسط این شرکت چیست؟ اگر این کنسول با قیمت گذاری مناسب عرضه شود، آیا علاقه ای به خرید آن دارید و یا کنسول های تاحدودی حرفه ای تر مایکروسافت و سونی و یا حتی PC را به آن ترجیح می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی