حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش نینتندو سوییچ در حال عبور از پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | کنسول بازی، نینتندو

با وجود اینکه کنسول بازی پلی استیشن ۴ موسوم به PS۴ از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، اما کنسول بازی نینتندو سوئیچ سال ۲۰۱۸ را به نفع خود تمام کرد. فروش نینتندو سوییچ در حال عبور از پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان است و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

نینتندو سوویچ

نینتندو سوویچ

رقابت تنگاتنگی که میان شرکت‌های مختلف و غول‌های تکنولوژی در جهان برای تولید و عرضه کنسول‌های بازی درگرفته است، به نظر می‌رسد که هرروز بیشتر از قبل شده و آنها سعی دارند با ارائه و انتشار قابلیت‌های جدیدی، علاوه بر جلب نظر و رضایت کاربران و علاقمندان، میزان فروش خود را به طرز قابل توجهی افزایش دهند و بدین ترتیب به افزایش سودآوری و درآمدزایی خود کمک بسزایی کنند.

از مهم‌ترین رقابت‌هایی که میان شرکت‌های مختلف تولیدکننده کنسول‌های بازی وجود دارد، می‌توان به ایکس باکس مایکروسافت، پلی استیشن سونی و نینتندو سوئیچ اشاره کرد.

هرچند که نینتندو سوئیچ هرگز نتوانسته است به محبوبیت ایکس باکس مایکروسافت و پلی‌استیشن سونی دست پیدا کند، اما تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این کنسول بازی توانسته است با ثبت یک رکورد جدید به پرفروش‌ترین محصول در این حوزه تبدیل شده و ۱۰.۵ میلیون دستگاه از خود را در بازارهای جهانی به فروش برساند.

بر اساس آمار و گزارش‌هایی که توسط مؤسسان تحقیقاتی و آماری ارائه و منتشر شده است، می‌توان دریافت که میزان فروش کنسول‌های بازی پلی استیشن ۴ تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی از نینتندو سوئیچ بیشتر بوده است اما این روند با آغاز ماه نوامبر و در ادامه دسامبر، تغییر یافته و اوضاع برعکس می‌شود به گونه‌ای که کنسول‌های بازی نینتندو از سایر رقبای خود در این دو ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات از این نوع تبدیل شده و سال گذشته را به نفع خود به اتمام رسانده‌اند.

نظر شما چیست؟ اهل کنسول بازی هستید؟ انتخاب شما چیست و چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

فکرنمیکنم کنسول نیتندو با پلی استیشن و ایکس باکس قابل مقایسه باشه!

amer

بر فرض محال بگیم در سال 2019میزان فروش نینتندو سوئیچ در مقایسه با شرکت SONYبیشتر بشه PS4با داشتن نیمی از سهم بازار کنسول هم چنان پیشتاز هست.در ضمن صدای طبل جنگPS5به گوش میرسه

CAPCOM

PS5 بیاد من سکته میکنم

amer

خخخ.فدات

CAPCOM

من که عاشقه ps4 هستم چون گرافیکش بالاتره و بازیهاش بیشتر چند روز پیش رزیدنت ایول ۲ باسازی شده ام اومد تو بازار،
کنسول سونی امکانات و قابلیت های زیادی ام نسبت به نینتندو داره
اما نینتندو تنها برتریش اینه که همه جایی میتونی ازش استفاده کنی
اگه بتونم فقط PS4میخرم

amer

راستی بازی WORLD OF TANKSدانلود کن معتادش میشی30گیگ هست البته انلاین هست حرف نداره

amer

اها راستی مدیر بازاریابی سونی گفته احتمال ساخت گوشی تحت سری PSهست که انوقت هم نینتندو فاتحش خونده است و هم فاتحه برندهای موبایل ساز.با یه تیر دو نشون امسال سال SONY

Mandi

از قدیم گفتن شتر در خواب بیند پنبه دانه…
شما یه مقدار درمورد نینتندو تحقیق کنی بد نیست
مطمئین باش هیچ کنسول دستی نمیتونه به پای نینتندو سوئیچ برسه
حتی PS Vita و PSP و… دیگه چه برسه یه گوشی با اسم PS!

Farcry

معلومه اصلا توی حال و هوای دنیای کنسول بازی نیستی و فقط یه ps4 داری که هر از چند گاهی یه بازی مثل fifa باهاش بازی میکنی. نینتندو تا زمانی که بازی های فوق العاده سرگرم کننده بیرون میده همچنان میفروشه. البته سونی و مایکروسافت هم تا زمانی که استودیو هایی مثل راک استار بازی فوق العاده میدن بیرون میتونن خوب فروش داشته باشن. تا زمانی که بازی های نینتندو مثل زلدا رو بازی نکرده باشی اصلا نمیفهمی بازی چی هست.

Arrow

مثل اینکه شما خبر نداری بازی یعنی چی
بازی های انحصاری سونی رو با سوییچ مقایسه میکنی؟
اون راک استاری که میگی امسال توسط بازی انحصاری سونی زمین گیر شد که

Mandi

این چه وضع تیتر زدنه آخه؟ 😐
یه مسخره الکی رو چنان تیتر زدین که آدم فکر میکنه یه اتفاق مهم افتاده!
90 میلیون فروش PS4 کجا و 10 میلیون سوئیچ کجا!
80 میلیون فاصلس چجوری داره بهش میرسه من نمی‌فهمم 😐

Farcry

فاصله زمانی معرفی ps4 و نینتندو سویچ سه ساله. اون وقت تو توقع داری نینتندو در در فروش کل از سونی بیش تر باشه؟؟؟؟؟؟

Farcry

خوب شد با نظر گذاشتن فهمیدن که این سایت سایت ترول های پلی استشن سونی هست.اگه این ترول ها منطق حالیشون بود میفهمیدن که نباید فروش کنسولی که تازه سه ساله اومده رو با کنسول 6 سال پیش عرضه شده مقایسه کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)