حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت نینتندو سوییچ پرو در کنار برخی از مشخصات آن لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نینتندو

نینتندو سوییچ، کنسول بازی قابل حملی است که از سری بازی‌های انحصاری سری Zelda و سوپر ماریو هم بهره مند شده است. این کنسول بازی قابل حمل، توانست فروش خوبی را در نوع خود رقم بزند. از این موضوع گذشته، شاهد رونمایی از نسخه لایت این کنسول بازی قابل حمل با قیمت کم‌تری بودیم. اکنون خبر می‌رسد که نسخه پروی این کنسول بازی، در راه است. به همین ترتیب، به شایعات لو رفته از نینتندو سوییچ پرو می‌پردازیم.

کنسول بازی Nintendo Swith Pro

نینتندو سوییچ نسخه پرو، به زودی معرفی خواهد شد. پیش‌تر در مورد رونمایی از نسخه پروی نینتندو سوییچ با نمایشگر ٧ اینچی از نوع OLED گفته بودیم. رونمایی از این کنسول بازی در اواخر تابستان سال جاری نیز پیش بینی شده بود.

 

نینتندو سوییچ پرو با نمایشگر ۷ اینچی OLED اواخر تابستان از راه می رسد

 

اما به شایعات لو رفته جدید از این کنسول بازی می‌رسیم. به نقل از Mysmartprice، این کنسول بازی قابل حمل در مراسم E3 2021 رونمایی می‌شود. مراسم E3 2021، چند روز دیگر برگزار می‌شود. اما در این فاصله، مشخصات منتسب به Nintendo Swith Pro نیز درز کرده‌اند. در جدیدترین خبر، این کنسول بازی جدید در یک وب سایت فرانسوی لو رفته است. همین امر، باعث شده است تا مشخصات این نسخه را به همراه قیمت احتمالی آن به دست بیاوریم. کمپانی تولید کننده، همچنان خبر رسمی از وجود این نسخه منتشر نکرده است. اما شایعات و اخبار مختلف، بر رونمایی نینتندو سوییچ پرو در آینده‌ای نزدیک تأکید دارند. این قیمت و مشخصات، قطعی نیستند. اما احتمال صحت آن‌ها، چندان کن نیست.

قیمت و مشخصات لو رفته از نینتندو سوییچ پرو

نینتندو سوییچ جدید، در یک خرده فروشی فرانسوی رؤیت شده است. در این وب سایت فرانسوی، ادعا شده است که نسخه پروی Nintendo Switch، برچسب قیمتی ٣٩٩ یورویی را با خود یدک می‌کشد. این قیمت، متعلق به برخی از کشورهای اروپایی است. به همین دلیل، قطعاً شاهد قیمت گذاری‌های متفاوتی در بازارهای دیگر خواهیم بود. یکی از حساب‌های کاربری شناخته شده فرانسوی در توییتر، ذکر کرده است که مشخصات بیشتر از این کنسول بازی قابل حمل، فردا منتشر می‌شوند. به همین دلیل، باید به زودی منتظر تأیید اخبار بیشتری از این محصول جذاب باشیم.

نینتندو سوییچ پرو

هم اکنون، بیش از یک سال است که شاهد درز شایعاتی از نسخه Pro کنسول بازی Nintendo Switch هستیم. با این وجود، تنها افشاگران وجود این کنسول بازی را تأیید کرده‌اند. به نظر می‌رسد که گمانه زنی‌ها، امسال قوی‌تر از قبل شده باشند. به همین دلیل، رونمایی قریب الوقوع نینتندو سوییچ پرو در مراسم E3 سال جاری میلادی، حتمی به نظر می‌رسد. به همین شکل، مراسم E3 2021 از تاریخ ١٢ تا ١۵ ژوئن (٢٢ تا ٢۵ خرداد ماه) برگزار می‌گردد.

با توجه به شایعات، کنسول بازی قابل حمل Nintendo Switch Pro، انتظار می‌رود که این دستگاه با تراشه‌هایی مجهز به فناوری DLSS انویدیا روانه بازار شوند. با استفاده از این فناوری، کاربران قابلیت انجام بازی‌ها را با وضوح 4K خواهند داشت. با توجه به استفاده نسل قبلی از تراشه‌های Nvidia، به وضوح می‌توان شاهد به کارگیری این فناوری در نسخه Pro بود. دیگر گزارش منتشر شده در مورد نینتندو سوییچ Pro، می‌گوید که اندازه شاسی کنسول بازی جدید نینتندو، تفاوتی با نسخه عادی نخواهد داشت. اما همچنان شاهد استفاده از نمایشگری با قطر ٧ اینچ هستیم. گفته می‌شود که نسخه Pro، با دو درگاه USB 3.0 به همراه یک درگاه Ethernet رونمایی می‌شود. شایعات نینتندو سوییچ پرو، جذابیت این دستگاه را روز به روز بیشتر می‌کنند. اما تأیید رسمی وجود این دستگاه، می‌تواند بهترین خبر در مورد Nintendo Switch Pro باشد.

نظر شما در مورد نسخه پروی کنسول بازی قابل حمل Nintendo Switch Pro چیست؟ آیا این دستگاه را می‌پسندید؟ قیمت آن چطور است؟ به نظر شما ارزش خرید این نسخه، با چنین برچسب قیمتی زیاد است یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️