حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی نینتندو سوئیچ پرو اواخر سال ۲۰۲۳ خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، کنسول بازی، نینتندو

کنسول‌های دستی در بین گیمرهای حرفه‌ای محبوبیت بسیار زیادی دارند. جذابیت این موضوع هنگامی که در نظر بگیریم عناوین اختصاصی برای آن‌ها وجود دارد نیز بیشتر می‌شود. در مورد نینتندو سوئیچ پرو تا به امروز شایعات بسیار زیادی منتشر شده است و هر خبر یکی پس از دیگری رد یا تایید می‌شود. گویا تاریخ معرفی نینتندو سوئیچ پرو اواخر سال ۲۰۲۳ خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی نینتندو سوئیچ پرو اواخر سال ۲۰۲۳ خواهد بود

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رفت که Nintendo Switch Pro در پایان سال جاری عرضه شود. آخرین گزارش مالی نینتندو نشان می‌دهد که اولویت شماره یک این شرکت در حال حاضر حل مشکلات مربوط به تولید و رفع کمبود قطعات است. آخرین تحلیل‌ها نشان می‌دهد که نینتندو حداقل تا پایان سال ۲۰۲۳ کنسول بازی جدید Switch Pro را عرضه نخواهد کرد.

هنگامی که نینتندو، Switch OLED را به نمایش گذاشت، به این معنی بود که Switch Pro همچنان با تاخیر در عرضه همراه خواهد بود. Switch OLED قادر است بازی‌ها را با کیفیت 720p و حتی 4K (حالت داک) را در خوشبینانه‌ترین حالت نمایش دهد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۷ اینچی OLED است. همچنین این دستگاه از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در حالت دستی پشتیبانی می‌کند و از فریم‌ ریت و کیفیت تصویر بین ۶۰ فریم و ۷۲۰p یا ۶۰ فریم و ۱۰۸۰p در حالت اتصال به تلویزیون پشتیبانی می‌کند.

تاریخ معرفی نینتندو سوئیچ پرو

بر اساس اخبار دریافتی، گویا متاسفانه نینتندو سوییچ پرو به بیش از یک سال زمان بیشتر نیاز دارد. پس از هک شدن Nvidia، گزارش هایی مبنی بر توسعه Ampere SoC توسط این سازنده منتشر شد. این شرکت برای راه‌اندازی مدل سوئیچ قدرتمندتری به این SoC نیاز دارد. تابستان امسال گزارش‌هایی مبنی بر عرضه رسمی Nintendo Switch Pro در سال جاری منتشر شد. با این حال، پس از بررسی آخرین تحولات شکل گرفته، به نظر می‌رسد که دیگر چنین چیزی رخ نخواهد بود.

به گفته وب سایت خبرگزاری GizChina، این تحلیل ادعا می‌کند که حداقل تا پایان سال مالی جاری نینتندو، یعنی مارس ۲۰۲۳، این شرکت با مشکلات تولید و معضل کمبود قطعات روبرو خواهد بود. در همین حال، به نظر نمی‌رسد که نینتندو تمایلی به افشاگری بزرگی در مورد محصول بعدی خود داشته باشد. درآمد و سود نینتندو نسبت به سال قبل کاهش یافته است و این موضوع به این خاطر است که این شرکت در سه ماهه دوم سال مالی خود با کمبود شدید قطعات مواجه شد.

تاریخ معرفی نینتندو سوئیچ پرو

همانطور که گفته شد، نینتندو همچنین گفته است که هدف فروش آن تا مارس ۲۰۲۳ در حال حاضر بدون تغییر باقی می‌ماند. بنابراین، این تولید کننده تلاش خواهد کرد تا تاثیر کمبود قطعات را کاهش دهد. در هر صورت، تا بهار آینده خبر جدیدی دریافت نخواهیم کرد. این موضوع ممکن است به این معنی باشد که Nintendo Switch Pro به طور رسمی حداقل تا پایان سال ۲۰۲۳ وارد بازار نخواهد شد. نظر شما کاربران ترنجی در مورد تاریخ معرفی نینتندو سوئیچ پرو که احتمالا اواخر سال ۲۰۲۳ خواهد بود، چیست؟ آیا در نهایت شاهد معرفی این کنسول خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان