حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه نینتندو سوئیچ پرو احتمالا اوایل سال ۲۰۲۳ خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، کنسول بازی، نینتندو

کنسول‌های دستی نینتندو شاید قابل قیاس با کنسول‌های اصلی شرکت‌هایی مانند سونی و مایکروسافت نباشند، اما در دنیای خود، محصولات جذاب و سرگرم کننده هستند. بسیاری منتظر معرفی و عرضه نسل جدید کنسول دستی نینتندو هستند و احتمالا تاریخ عرضه نینتندو سوئیچ پرو، اوایل سال ۲۰۲۳ خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

تاریخ عرضه نینتندو سوئیچ پرو احتمالا اوایل سال ۲۰۲۳ خواهد بود

بسیاری می‌پرسند که آیا کنسول دستی سوئیچ پرو نینتندو بالاخره عرضه خواهد شد یا خیر؟ یک افشاگر ادعا کرده است که نینتندو قصد دارد نسخه جدیدی از کنسول خود را در ابتدای سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند. این موضوع چیزی است که کاربران زیادی را متعجب کرده است، زیرا شایعات قبلی ثابت کرده‌اند که اشتباه هستند. اما همچنان این سوال مطرح است که آیا Switch Pro عرضه می‌شود یا خیر؟ چند سالی است که درباره نسخه جدید این کنسول شایعاتی منتشر می‌شود. اکنون، یک افشاگر ادعا کرده است که تاریخ انتشار این کنسول را می‌داند.

تاریخ عرضه نینتندو سوئیچ پرو

NateTheHate یک افشاگر شناخته شده در دنیای محصولات نینتندو است و از شهرت خوبی برخوردار است. امروز، او در توییتر ادعا کرده است که Switch Pro در برنامه نینتندو حضور دارد و در اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. او این اطلاعات را با پاسخ به توییتی که وجود Switch Pro را یک خبر دروغ نامیده شده بود، ارائه کرد. بنابراین اکنون بسیاری امدیوارند که نینتندو سوئیچ پرو در نیمه اول سال آینده معرفی شود.

با این حال، ما باید این خبر را با احتیاط بپذیریم. NatetheHate سابقه افشای خوبی دارد، اما همه چیز در مورد کنسول Switch Pro پیچیده‌تر از هر زمان دیگری است. شایعات مربوط به این دستکاه سال هاست که در فضای مجازی پخش شده و البته چند مدت بعد نیز تکذیب می‌شود. اوج انتشار شایعات در سال ۲۰۲۱ بود. بسیاری از سایت‌ها مانند بلومبرگ به وجود این نسخه پرو این کنسول اشاره کرده بودند. در نهایت نینتندو، کنسول Switch OLED را عرضه کرد که البته یک نسخه بهبود یافته است و هیچ چیز آن شبیه یک نسخه پرو نیست.

تاریخ عرضه نینتندو سوئیچ پرو

به گفته وب سایت خبری GizChina، چندان غیرممکن نیست که این شرکت ژاپنی مدل‌های جدید سوییچ را عرضه کند، حتی این موضوع احتمال زیادی نیز دارد. در حال حاضر سه نظریه مطرح شده است. باید دید در نهایت نینتندو به کدام سمت خواهد رفت. اینکه آیا به بازاریابی یک نسخه سوییچ Pro با بهره‌مندی از نمایشگر 4K روی خواهد آورد (برخلاف فلسفه آن)، یعنی این شرکت به دنبال تقسیم بازار خود نخواهد بود. این اشتباه در گذشته با عرضه کنسول 3DS انجام شده است. احتمال وجود نسخه‌ای با صفحه نمایش بزرگ‌تر و یا باتری بهتر اما با همان پردازنده نیز بیشتر خواهد بود.

همچنین باید به آینده نینتندو فکر کنیم. سوئیچ همچنان به موفقیت خود ادامه می‌دهد، اما شروع به کار این دستگاه با مشکلاتی همراه شد و سازنده در حال حاضر لزوما در مورد کنسول بعدی برنماه برنامه ریزی می‌کند تا با ارائه نوآوری‌های فنی و ایده‌های جدید، محصولی قدرتمندتر بسازد. نظر شما درباره تاریخ عرضه نینتندو سوئیچ پرو چیست؟ آیا این کنسول در نهایت معرفی خواهد شد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان