حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعات درباره Nintendo Switch Pro به عرضه احتمالی آن در سال جاری اشاره دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، کنسول بازی، نینتندو

کنسول‌های دستی محصولاتی هستند که همیشه مورد توجه قشر عظیمی از گیمرها بوده و فروش بسیار زیادی نیز داشته‌اند. در میان سازندگان این کنسول‌های دستی نیز نام نینتندو بسیار به چشم می‌آید. اینطور که پیداست، شایعات درباره Nintendo Switch Pro به عرضه احتمالی آن در سال جاری اشاره دارد. با ترنجی همراه باشید.

شایعات درباره Nintendo Switch Pro و احتمال معرفی قریب الوقوع این دستگاه جدید…!

با توجه به قدیمی بودن کنسول دستی فعلی سوییچ شرکت نینتندو، شایعات مربوط به کنسول دستی Switch Pro یا Switch 2 هنوز هم به طور کامل فراموش نشده است. با این حال، مقامات نینتندو برای عرضه نسخه جدید این دستگاه کند عمل کرده‌اند. به گفته یکی از افشاگران توییتر به نام Pixelpar، مدل‌های جدید Nintendo Switch Pro ممکن است قبل از پایان سال جاری معرفی و عرضه شوند.

شایعات درباره Nintendo Switch Pro

او معتقد است که مدل جدید نیز اقریبا همان طراحی و ظاهر فعلی را حفظ خواهد کرد و از پایه فعلی پشتیبانی می‌کند. به طور کلی، کنسول سوئیچ جدید عملکرد بهتری را ارائه خواهد کرد، با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرفت‌هایی که این دستگاه به همراه خواهد داشت، وجود ندارد. در حال حاضر، گمانه زنی عمومی در میان شایعات این است که نینتندو سوییچ پرو با تراشه جدید Nvidia Tegra عرضه خواهد شد.

این به دستگاه حافظه بیشتری در اختیار کاربر قرار خواهد داد و از خروجی 4K نیز پشتیبانی می‌کند. آخرین نسخه سوییچ در حال حاضر یک نسخه OLED است که با یک صفحه نمایش OLED و ابعاد ۷ اینچی عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در حالت handheld، در رزولوشون ۷۲۰p حداکثر ۶۰ فریم و در رزولوشون ۱۰۸۰p حداکثر رزولوشون ۶۰ فریم را ارائه می‌دهد.

شایعات درباره Nintendo Switch Pro

فروش نینتندو سوئیچ به طور کلی خوب بوده است

به گفته GizChina، نینتندو سوییچ به طور رسمی در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ عرضه شد، این بدان معنی است که در سال جاری حدود پنج سال از عمر این دستگاه می‌گذرد. طبق گزارش‌های اخیر، درآمد نینتندو سوییچ نزدیک به ۶۰ میلیارد دلار است که سال‌ها پس از انتشار آن مورد توجه قرار گرفته است. در مقابل، مایکروسافت نیز به تنهایی ۶۸.۷ میلیارد دلار برای خرید اکتیویژن بلیزارد هزینه کرد. گزارش مالی سه‌ ماهه چهارم نینتندو نشان می‌دهد که فروش کنسول‌های بازی سوییچ به ۱۰۳.۵۴ میلیون دستگاه رسیده است که با موفقیت از فروش ۱۰۱.۶۳ میلیون دستگاه کنسول Wii پیشی گرفته است.

شایعات درباره Nintendo Switch Pro

پس از پیشی گرفتن از فروش پلی استیشن ۱ سونی، نینتندو اعلام کرد که هدف بعدی سوییچ، سری پلی استیشن ۴ سونی است و اکنون Nintendo Game Boy را هدف قرار خواهد داد. فروش فعلی نینتندو سوییچ ۱۳.۷۷ میلیون واحد از PS4 (با فروشی بالغ بر ۱۱۶.۵۸ میلیون واحد) کمتر است. کنسول بعدی نیز نینتندو دی اس است و پرفروش‌ترین کنسول بازی در جهان نیز PS2 سونی است که مجموعا حدود ۱۵۸ میلیون دستگاه فروخته است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان