حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حالت مسابقه پابجی موبایل به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | بازی

تنسنت، پابجی موبایل را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی‌های پلتفرم موبایل، راه اندازی کرد. این بازی، توسط کاربران زیادی نصب شد و هم اکنون، کاربران روزانه آن بسیار زیاد هستند. به نظر می‌رسد که پابجی موبایل، گسترش بیشتری خواهد یافت. در همین راستا، حالت مسابقه پابجی موبایل در راه است. در این حالت، بازیکنان می‌توانند با وسایل نقلیه، مسابقه دهند.

پابجی موبایل

پابجی موبایل، از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین پلتفرم موبایل است. ما پیش از این، در مورد نحوه برنده شدن در بازی پابجی موبایل صحبت کرده بودیم. اما ظاهراً قرار است پابجی موبایل گسترده‌تر از همیشه شود.

 

روش های برنده شدن در PUBG Mobile: با استراتژی بازی کنید!

 

پابجی موبایل، در پایان هر فصل به روزرسانی بزرگی را عرضه می‌کند. این به روزرسانی بزرگ، ممکن است یک حالت جدبد را اضافه کند. این حالت‌ها، معمولاً در بخش سرگرمی و یا رویدادهای ویژه PUBG Mobile قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، حالت پر طرفدار و جذاب PayLoad، یک مثال بارز از این مورد است. به گزارش Mysmartprice، حالت مسابقه پابجی موبایل، در حالت بررسی قرار دارد. ممکن است که به زودی شاهد اضافه شدن این حالت جالب در بازی PUBG Mobile باشیم. در ادامه، جزئیات این موضوع را باز تر خواهیم کرد.

حالت مسابقه پابجی موبایل

پابجی موبایل، پیش از این نیز حالت‌های مبتنی برای راندن وسایل نقلیه را در خود داشت. در این حالت، بازیکنان می‌توانستند با استفاده از ماشین‌های جنگی، به رقابت بپردازند. به نظر می‌رسد که حالتی مشابه با این مود، در حال بازگشت به پابجی موبایل است. آزمایشگاه‌های پابجی موبایل، در حال تست و بررسی یک حالت مسابقه جدید برای پابجی موبایل هستند. نام این حالت، Death Race یا مسابقه مرگ خواهد بود. این اطلاعات، پیش از رسمی شدن وجود حالت Death Race به دست آمده‌اند.

حالت Death Race، در منطقه Miramar به جریان خواهد افتاد. به همین صورت، بازیکنان باید با وسایل نقلیه خود در جاده‌های منطقه بیابانی Miramar مسابقه دهند. وسایل نقلیه بازیکنان، توسط آن‌ها و به صورت دلخواه قابل انتخاب خواهد بود. همچنین بازیکنان می‌توانند با تیراندازی به سوی یک دیگر، مسابقه را به نفع خود تغییر دهند. بنابراین، این حالت یک مسابقه ترکیبی از تیراندازی و سرعت است. می‌توان گفت که حالت مسابقه مرگ، یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین قسمت‌های پابجی موبایل باشد. چرا که پیش از این، کم‌تر شاهد وجود چنین حالت‌هایی در این بازی بتل رویال بوده‌ایم.

تجربه گیمینگ این حالت، سینماتیک خواهد بود. به همین ترتیب، شاهد تجربه‌ای مشابه با سری Fast ’n Furious در این حالت هستیم. از آن جایی که این حالت، در اصل بر مسابقه بین وسایل نقلیه متمرکز است، اولین تیمی که از خط پایان عبور کند، برنده مسابقه خواهد بود. بازیکنان می‌توانند با صدمه زدن به وسیله نقلیه حریف خود، سرعت حرکت آن‌ها را کند کنند. ظاهراً این حالت، از فصل ١٢ پابجی موبایل در دست توسعه بوده است.

حالت Death Race پابجی موبایل

توجه داشته باشید که این حالت، پس از معرفی رسمی نیز همچنان به صورت عمومی در دسترس قرار نخواهد گرفت. برای آزمایش و تست، این حالت ابتدا به صورت بتا عرضه می‌شود. سپس، پس از رفع اشکالات و رضایت مندی کاربران، عرضه نهایی و عمومی آن آغاز می‌شود. به همین صورت است که تنها بازیکنان ثبت نام شده می‌توانند با یکدیگر مسابقه دهند. به زودی این حالت، به صورت بتا در دسترس برخی از بازیکنان قرار خواهد گرفت. بر همین اساس، حواس خود را جمع کنید تا این رویداد را از دست ندهید! همچنین، نقشه منطقه Miramar برای این مسابقه، تغییر خاصی را تجربه نخواهد کرد.

نظر شما در مورد حالت مسابقه پابجی موبایل چیست؟ آیا Death Race می‌تواند حالت جذابی باشد؟ به نظر شما پابجی موبایل به تحول جدیدی نیاز دارد یا این اقدامات، به اندازه کافی جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

اوه خیلی خوبه من خیلی این سبکو دوس دارم تو پابجی, مسابقه😂
روم هم میزارن اینطوری ولی کم پیدا میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️