حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روش های برنده شدن در PUBG Mobile: با استراتژی بازی کنید!

پابجی موبایل، از زمان انتشار عمومی، همواره به عنوان یکی از پر طرفدارترین بازی‌های پلتفرم موبایل شناخته شده است. این بازی که در سبک بتل رویال جریان دارد، محبوبیت بالایی در بین کاربران سرتاسر جهان دارد. به همین علت، بازیکنان همواره می‌کوشند تا در این بازی قوی‌تر عمل کنند. در این مطلب، روش های برنده شدن در PUBG Mobile را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چه امری در این موضوع می‌تواند دخیل باشد.

پابجی موبایل؛ محبوب و مهم

حدوداً ۴ سال پیش بود که تنسنت به صورت عمومی پابجی موبایل را منتشر کرد. در آن تاریخ، بسیاری از کاربران مشتاق بازی کردن در پابجی موبایل بودند. این بازی به سرعت تبدیل به یکی از ١٠ بازی محبوب کاربران در پلتفرم موبایل شد. از دلایل محبوبیت بی بدیل پابجی، می‌توان به تنوع محیطی و بازاریابی گسترده این بازی اشاره کرد. به هر حال، این محبوبیت همیشه مفید نبوده است و در برخی مواقع، برای تنسنت دردسرساز بوده است. به طور مثال، پابجی برای مدتی در هند تحریم شد. اما تنسنت که قصد از دست دادن بازیکنان هندی خود را نداشت، هر طور که شده بود با مسئولین هند کنار آمد. این توافق، عواقبی را برای برخی از کاربران هندی نیز به دنبال دارد.

 

پابجی هند برای کاربران زیر ۱۸ سال نیاز به رضایت والدین یا سرپرست دارد

 

اما در گذر زمان، کاربران بیشتر و بیشتری به این بازی اضافه شدند و بقا در پابجی، از قبل سخت‌تر شد. بنابراین، کاربران می‌بایست با استراتژی درستی بازی کنند تا در آخر، به تنها تیم باقی مانده تبدیل شوند. در غیر این صورت، احتمال اول شدن در این بازی کم است. در ادامه، برخی از روش‌هایی که از سوی Indian Express لیست شده‌اند را بررسی می‌کنیم. آیا روش های برنده شدن در PUBG Mobile سخت هستند؟

روش های برنده شدن در PUBG Mobile

روش های برنده شدن در PUBG Mobile

این روش‌ها، غالباً روش‌هایی ساده اما مهم هستند. رعایت این موارد، می‌تواند کمک شایانی به پیشرفت گیم پلی و تجربه شما در پابجی موبایل بکند. در ادامه، مروری بر روش های برنده شدن در PUBG Mobile، بازی محبوب این روزهای پلتفرم موبایل خواهیم داشت.

هوشمندانه فرود بیایید

پرش در پابجی موبایل

پرش در بازی PUBG Mobile، موضوعی مهم است. بیشتر به اماکن امن و خلوت بروید.

توجه داشته باشید که هنگام پرش از هواپیما نباید در سمت مکان‌های شلوغی مانند Pochiniki، زندان یا مکان‌هایی که مربوط به رویدادها هستند فرود بیایید. البته اگر دلتان می‌خواهد که کمی هیجان را تجربه کنید و اول شدن برایتان مهم نیست، این موضوع ایرادی ندارد. ولی اگر میزان امتیاز شما در فصل برایتان اهمیت دارد، هرگز دست به این کار نزنید و در مکان‌های خلوت‌تری فرود بیایید.

یک روش ساده در هنگام پرش از هواپیما، این است که در اواخر مسیر فرود بیایید و شروع به جمع کردن اقلام مورد نیاز خود بکنید. بهتر است در جایی که احتمال می‌دهید بازیکنان دیگری فرود آمده‌اند، مستقر نشوید. زیرا اگر این احتمال به وقوع بپیوندد، کار شما تقریباً تمام است! در نتیجه، در صورت علاقه داشتن به برد، حتماً مکان‌های خلوت‌تر یا نزدیک ارتفاعات را انتخاب کنید. فرود آمدن در انتهای مسیر نیز در برخی مواقع، می‌تواند به امتیاز گرفتن شما یا به اصطلاح، تعداد Kill های شما کمک کند تا امتیاز بیشتری را برای فصل خود ذخیره کنید. در هنگام پرش نیز می‌توانید ببینید بازیکنان به کدام سمت می‌روند تا از نزدیک شدن به آن‌ها پرهیز کنید.

در هنگام شروع آمدن Blue Zone، حتماً نیازی به فرار به منطقه امن نیست

منطقه آبی در پابجی موبایل

منطقه آبی در پابجی موبایل

منطقه آبی یا Blue Zone، حالتی است که منطقه بازی را محدود می‌کند. با قرارگیری بازیکن در این منطق، کاراکتر وی آسیب می‌بیند و در صورت ماندگاری زیاد در آن، خواهد مرد. فازهای اول تا سوم آمدن Blue Zone، آسیب کمی را به بازیکن وارد می‌کنند و پروسه تکمیل آن‌ها، بیشتر طول می‌کشد. پس در کل، هیچ نیازی به نگرانی نیست. شما می‌توانید به سادگی در هنگام محدود شدن فاز اول تا سوم، در خارج از منطقه امن پرسه بزنید. حتی در هنگام رسیدن فازهای نهایی Blue Zone نیز برای فرار عجله نکنید.

از آن طرف، خیلی در فرار کردن کند نباشید. به قول معروف، هم مثب باشید هم منفی! بهتر است بگویم نه عجله داشته باشید و نه از Blue Zone غافل شوید. سعی کنید در هنگام قرارگیری در Blue Zone، تنها خود را با وسایل مورد نیاز درمان کنید. در صورت مشاهده بازیکنان در این منطقه، به هیچ وجه با آنان درگیر نشوید. خصوصاً زمانی که از لوازم درمانی خوبی بهره مند نیستید! بهتر است در مواقعی که Blue Zone به شما نزدیک است، انتقال به منطقه امن را شروع کنید.

با اسلحه‌ها آشنایی پیدا کنید

استفاده حالت تمرینی در این بازی، یکی از روش های برنده شدن در PUBG Mobile است. هنگامی که شما در این حالت تمرین می‌کنید، می‌توانید انواع و اقسام آزمون و خطا ها را برای روش بازی خود به کار بگیرید. این حالت یکی از نقاط قوت پابجی موبایل است.

اما کارایی مهم حالت تمرینی، آشنایی بازیکنان با اسلحه‌های بازی است. شما در این حالت، می‌توانید از انواع و اقسام اسلحه‌ها، بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنم هر روز سری به این حالت بزنید و پیش از شروع بازی، خود را گرم کنید. می‌توانید در این حالت، اسلحه‌های مختلفی را تست کنید، لوازم جانبی این اسلحه‌ها را امتحان کنید و تمام آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. با این کار، می‌توانید از ترکیب مناسب خود برای بازی کردن اطلاع پیدا کنید.

 

پردرآمدترین بازی موبایل سال ۲۰۲۰ در سطح جهان بازی PUBG Mobile است

 

حتی می‌توانید میزان لرزش یا به اصطلاح لگد زدن اسلحه‌ها را مقایسه و بررسی کنید. به طور مثال، با خالی کردن یک خشاب تیر بر روی دیوار، می‌توانید الگوی لرزش اسلحه مورد نظر را بررسی کنید. با ثبت یک اسکرین شات از هر الگو نیز، می‌توانید تمام این لرزش‌ها را بررسی کنید تا ببینید لرزش کدام اسلحه بیشتر است. البته در پابجی موبایل، بخشی وجود دارد که اطلاعات کامل تمام اسلحه‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد. اما تست کردن لرزش اسلحه‌ها در عمل، می‌تواند این امر را بهتر به بازیکن ثابت کند. حتی اگر به اسلحه‌ای با لرزش بالا علاقه دارید، می‌توانید با رفتن به حالت تمرینی، قلق کار را به دست بیاورید! در نتیجه، این کار تأثیر مستقیمی روی نحوه بازی شما خواهد گذاشت.

به تیم خود پایبند باشید

همیشه یک گرگ یا عقاب تنها بودن خوب نیست! در برخی مواقع، از جمله هنگامی که در پابجی عضو یک تیم هستید، وفاداری به تیم یکی از مهم‌ترین اصول بازی است. برای این کار، دلایل فراوانی وجود دارد. پشتیبانی از تیم در پابجی موبایل، یک امتیاز مثبت در عملکرد نهایی فصل شما است. این موضوع یکی از پارامترهای اصلی امتیازدهی بازی به شما است. اگر همیشه همراه تیم خود باشید، می‌توانید از ریسک خطرات احتمالی دور شوید. قابلیت احیا شدن یا حمله به ماشین حریف نیز تنها با بودن در یک تیم به ارمغان می‌آید. تصاحب یک نقطه خاص از نقشه بازی نیست به کمک یک تیم خوب به دست می‌آید. صحبت از تیم خوب شد! اگر راستش را بخواهید، همیشه انجام دادن این روش مفید نیست.

در برخی مواقع، ممکن از هم تیمی‌های شما به دلیل دشمنی نژادی یا هر چیز دیگری، به شما حمله کنند و از Friendly Fire استفاده کنند. در صورتی که به هم تیمی‌های خود اطمینان دارید، این کار را انجام دهید. اگر دیدید که در چنین تیمی هستید، بهتر است زیاد به هم تیمی‌های خود نزدیک نشوید.

وسایل نقلیه بهترین گزینه برای بقا هستند

اگر هنوز نمی‌دانید که چطور در پابجی موبایل بازی کنید، ترفندهای زیادی را بلد نیستید و با اسلحه‌ها آشنایی کافی ندارید، وسایل نقلیه بهترین گزینه پیش روی شما هستند! استفاده از وسایل نقلیه، می‌توانند نقش مهمی در بقای شما ایفا کنند. اگر میزان سلامتی شما کم است یا از مهمات کافی نیز برخوردار نیستید، هرچه سریع‌تر باید به فکر دست و پا کردن یک وسیله نقلیه سریع و مطمئن باشید. استفاده از وسایل نقلیه می‌تواند به فرار شما از بحران‌ها بیانجامد. در آخرین فازهای محدود شدن منطقه امن، وسایل نقلیه می‌توانند ناجی شما باشند. با استفاده از اتوموبیل‌ها، شما می‌توانید در میانه میدان جنگ جولان دهید و حریفان خود را تهدید کنید. اما در مودهایی مثل Payload، باید برعکس عمل کنید و از وسایل نقلیه دور شوید!

همیشه اسلحه خود را پر نگه دارید

ریلود کردن در PUBG Mobile

آخرین روش مهم در روش های برنده شدن در PUBG Mobile، پر نگه داشتن تیرهای اسلحه است. البته که بسیاری از ما عادت داریم که همیشه این کار را انجام دهیم. با این حساب، این موضوع یکی از روش‌های مطرح در بازی‌های سبک شوتینگ است. نصفه بودن تیرهای خشاب، می‌تواند به سادگی شما را در جدال به رقبایتان شکست بدهد. پیشنهاد می‌شود از اسلحه‌هایی با سرعت Reload کم و ظرفیت بالاتر استفاده کنید.

هوشمندانه Reload کردن یکی از زیر مجموعه‌های این روش است. شما می‌بایست از خلوت بودن منطقه اطمینان حاصل کنید. در صورتی که نزدیک یکی از حریف‌ها باشید و Reload کنید، ممکن است بدون هیچ گونه دفاعی قربانی شوید. بنابراین، یک خشاب نصفه بهتر از عدم توانایی در شلیک است!

پابجی موبایل

تمام این روش‌ها، می‌توانند نقش کوجک یا بزرگی را در برنده شدن شما بازی کنند. با هر روش، شما یک قدم به برنده شدن در PUBG Mobile نزدیک‌تر می‌شوید. اما شاید شما بخواهید بدون استراتژی و با هیجان بیشتری بازی کنید. این آموزش برای آنانی در نظر گرفته شده است که به امتیازهای فصل خود اهمیت می‌دهند. در غیر این صورت، می‌توانید با ریسک هم بازی کنید و حتی برنده شوید!

نظرتان در مورد این روش‌ها چیست؟ آیا این روش‌ها را امتحان کرده‌اید؟ نظرتان نسبت به بازی PUBG Mobile و آپدیت‌های جدید آن چیست؟ به نظر شما آیا نسخه‌های جدید پابجی کمی سنگین‌تر نشده‌اند؟ از چه زمانی این بازی محبوب را نصب کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

هیچی ما کال اف میزنیم

M.Y

کارتون درسته 🌹

S AH

هعییییییییی
از همه جا بستن نزنیم
ولی ما میزنیم✊🏻🙂

Tanha122

دنیا با کالاف دیوتی موبایل اونم فقظ با پی سی

Mahdi

ترجیح میدم اول بازی بمیرم ولی ۱۰ تا کیل بگیرم

AŁɪ

واسه نوبا آموزش بدید دمتون گرم 🙂🤍

سینا عطایی

توصیف “نوب” توصیف محترمانه ای نیست

به هر حال هر کسی زمانی در زندگیش به قول شما “نوب” بوده، آموزش دادن و آموزش دیدن که ایرادی نداره

Milad7

موبایل گیمرا بیان جلو 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️