حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت پابجی موبایل ١.۵ منتشر شد: گسترش حالت ٩٠ فریم و مود Ignition

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، بازی، حتما بخوانید

پابجی موبایل طی هر بازه زمانی، یک آپدیت مهم و اساسی را ارائه می‌کند. ممکن است برخی از این آپدیت‌ها، جذابیت بیشتری داشته باشند. ظاهراً پابجی موبایل، در حال مدرن‌تر شدن است. چرا که آپدیت پابجی موبایل ١.۵، حاکی از همکاری این بازی با تسلا، گسترش حالت فریم ریت ٩٠ فریم بر ثانیه و تغییرات بصری مهم در گیم پلی است. در ادامه برای دانلود و اطلاع یافتن از تغییرات این به روزرسانی، با ترنجی همراه باشید!

آپدیت پابجی موبایل ١.۵

پابجی موبایل، یک بازی پر طرفدار در سطح جهان است. امروزه، بسیاری از بازیکنان پابجی موبایل، ساعت‌ها به انجام این بازی می‌پردازند. پیش از این، از روش‌های برنده شدن در بازی پابجی موبایل برای شما گفته بودیم.

 

روش های برنده شدن در PUBG Mobile: با استراتژی بازی کنید!

 

اما به تازگی پابجی موبایل آپدیت جدیدی را ارائه کرده است. این به روزرسانی، تغییرات جالبی را در پی دارد. بر اساس گزارشات XDA Developers، آپدیت پابجی موبایل ١.۵ ارائه شده است. این به روزرسانی، هم اکنون به صورت گسترده و عمومی منتشر شده است. به همین دلیل، ما لینک دانلود این بازی را از Play Store برای شما تهیه کرده‌ایم:

📥 دانلود آپدیت پابجی موبایل ١.۵ از Play Store به صورت مستقیم 📥

اما نوبت به تغییرات این نسخه می‌رسد. ببینیم که پابجی موبایل، این بار چه حرکتی را در آپدیت جدید خود به ارمغان آورده است.

تغییرات نسخه ١.۵ بازی PUBG Mobile

خب، به بخش کلیدی این به روزرسانی می‌رسیم. در ابتدا، گفته شده است که پابجی موبایل، Tesla Gigafactory را به نقشه محبوب مود کلاسیک، یعنی Erangel آورده است. این به روزرسانی که به صورت عمومی پخش شده است، پابجی موبایل را مدرن‌تر از قبل کرده است. چرا که این بازی، همکاری خوبی را با کمپانی تسلا داشته است. پیش از این، پابجی موبایل با مک لارن هم همکاری‌هایی کرده بود. ظاهراً این بازی، اسپانسرهای خیلی بزرگ‌تری نسبت به کال آو دیوتی داشته است. در حالت جدید بازی پابجی موبایل، مأموریتی به نام Mission Ignition وجود دارد. در این مأموریت، بازیکنان مسئولیت مونتاژ یک تسلا مدل Y را بر عهده می‌گیرند. این مدل، با بهره مندی از رانندگی خودکار به کاربران اجازه می‌دهد تا مسیری را تعیین کنند و مستقیماً به آن جا هدایت شوند! ایده جذابی است، مگر نه؟

اضافه شدن خودروی تسلا مدل Y در به روزرسانی جدید پابجی موبایل

اضافه شدن خودروی تسلا مدل Y در به روزرسانی جدید پابجی موبایل

در ادامه، کامیون‌هایی جدید در بازی وجود دارند که با منفجر کردن آن‌ها، می‌توانید به تجهیزات پیشرفته‌ای دست پیدا کنید. مانند چیزی که قبلاً در نقشه سنهوک نیز دیده بودیم.

حالت Mission Ignition

مراکز فناوری تسلا در مود جدید PUBG Mobile

مراکز فناوری تسلا در مود جدید PUBG Mobile

همان طور که گفتیم، بازیکنان وظیفه مونتاژ خودروهای تسلا را در این حالت دارند. در این حالت، شش مرکز فناوری در منطقه Erangel مستقر شده‌اند. این مراکز فناوری، دارای آسانسور، ساختمان‌هایی با طراحی جدید، درهای خودکار و سایر فناوری‌های پیشرفته در این بازی خواهند بود. همچنین پل‌های جدیدی در بازی تعبیه شده‌اند. به همین ترتیب، دسترسی به قسمت‌های دیگر جزیره Erangel، ساده‌تر از گذشته شده است. البته جزئیات زیادی از این پل‌ها، در دسترس نیست. همچنین ظاهراً یک سیستم تلپورت جدید نیز در آپدیت پابجی موبایل ١.۵ اضافه شده است. خب، ظاهراً با تمام این تغییرات در سیستم حمل و نقل و زمین بازی، یک اسلحه جدید نیز به پابجی موبایل اضافه شده است. این اسلحه تازه وارد، ASM Akaban نام دارد.

تیرهای این اسلحه، از نوع ۵.۵۶ میلی متری هستند و از ٣ نوع لوازم برای پیشرفته‌تر شدن پشتیبانی می‌کند. یک موتور ضد جاذبه و پرنده به همراه برخی دیگر از امکانات جدید در این حالت، اضافه شده‌اند. در کل، به نظر می‌رسد که پابجی موبایل به مدرن‌ترین و جذاب‌ترین حالت خود رسیده باشد. اما باید ببینیم که در عمل، چه اتفاقاتی در این نسخه رخ داده است. اما این تمام ماجرا نیست.

یک نمایشگر هولوگرافیک نیز به بازی اضافه شده است. بازیکنان می‌توانند از این قابلیت، به راحتی استفاده کنند. از این نشانگر، می‌توان برای ردیابی دیگر بازیکنان و برخی از تجهیزات بهره گرفت.

دیگر تغییرات رخ داده در آپدیت جدید PUBG Mobile

تا اینجا، تغییراتی جذاب و شگفت انگیز را در آپدیت پابجی موبایل ١.۵ شاهد بودیم. حال، گویا هنوز این تغییرات تمام نشده‌اند و باز هم تغییرات مهمی روی داده‌اند. لیست کامل این تغییرات، به شرح زیر می‌باشد:

– اسلحه گرم جدید MG3 LMG: این اسلحه، از تیرهای ٧.۶٢ میلی متری استفاده می‌کند. در حال حاضر، تنها از طریق ایردراپ می‌توان به این اسلحه قدرتمند دسترسی پیدا کرد.

– تغییر وضعیت اسلحه رگبار M249: دیگر نیازی نیست برای یافتن M249 به سوی Airdrop بروید. چرا که در نقاط مختلف نقشه، این اسلحه یافت خواهد شد.

– بهبود فریم ریت میزان شلیک اسلحه: فریم ریت شلیک تیر اسلحه‌ها بهبود یافته است و واقع گرایانه‌تر شده است.

– پنجره‌های شیشه‌ای جدید: پنجره ساختمان‌های مناطق Erangel و Miramar تغییر یافته است.

– تنظیمات جدید زاویه دید حالت TPP یا سوم شخص

– نشانگر میزان مهمات باقی مانده

– وضعیت و جزئیات پیروزی در بازی‌ها

– داده‌های مرگ در بازی، به روز رسانی شده است

– تنظیمات سلاح‌های گرم سفارشی

– اعلان‌های جذاب‌تر برای هم تیمی‌ها

– حالت جدید Clan Battle

– رفع باگ

خبر خوب، این است که آپدیت پابجی موبایل ١.۵، تغییراتی را در بخش فریم ریت در پی داشته است. این موضوع، سبب گسترده شدن پشتیانی دستگاه‌های بیشتری از فریم ریت ٩٠ فریم بر ثانیه در این بازی شده است. به طور مثال، گوشی پرچمدار Galaxy S21 Ultra، از این ویژگی بهره مند نیست. به همین دلیل، انتظار می‌رود تا با این به روزرسانی، شاهد اضافه شدن حالت ٩٠ فریم برای پرچمدار سامسونگ باشیم.

نظر شما در مورد به روزرسانی جدید پابجی موبایل چیست؟ کدام یک از این تغییرات را بیشتر می‌پسندید؟ آیا آن‌ها برای شما کافی هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چقدر مزخرفه m249 فقط تو دراپ حال میداد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️