حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حمایت ایلان ماسک از بازار رمزارزها پس از ریزش اخیر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

پس از ریزش بزرگ بیت کوین و به طبع آن سایر آلت کوین ها، امروز ایلان ماسک در یک توییت حمایت گسترده خود از ارزهای دیجیتال را اعلام کرد. البته این موضوع از آن جهت جالب توجه است که فعالین بازار، ایلان ماسک را مقصر شرایط بوجود آمده می دانند و معتقدند وی به عمد بازار را دستکاری می کند.

حمایت ایلان ماسک از رمزارزها

مدیر عامل تسلا، که به دلیل خبر عدم پذیرش بیت کوین برای پرداخت محصولات این شرکت در دو هفته گذشته، به عنوان عامل اصلی رکود بازار شناخته می شود، در پاسخ به توییت یک کاربر که نوشته بود “نظرت درباره افرادی که به خاطر بازار رمزارزها از تو عصبانی هستند چیست؟” با در نظر گرفتن دیدگاهی بلند مدت گفت:

چالش اصلی فضای کریپتو پرایس اکشن کوتاه مدت این رمزارزها نیست بلکه جدال مداوم و همیشگی آن ها با ارزهای فیات است. ایلان ماسک خاطرنشان کرد که در شرایطی متعادل، در این نبرد از ارزهای رمزنگاری شده حمایت می کند.

توییت ایلان ماسک

توییت ایلان ماسک

به نقل از cointelegraph، از زمان سقوط بازار، توییت های ماسک در مورد ارزهای دیجیتال مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند. مطالعات متعدد نشان داده است که ماسک می تواند به راحتی با توییت های خود بر بازار دوج کوین تأثیر بگذارد، هرچند ظاهرا ارزهای دارای ارزش بازار بالاتر، مقاومت بیشتری نسبت به نوسانات ایجاد شده نشان می دهند.

به هر حال، امروز و در زمان نگارش این مطلب قیمت بیت کوین در سطح ۳۴ هزار دلار قرار دارد و با نوسات گسترده خود میان دو سطح ۳۳ و ۴۲ هزاری، کارشناسان و فعالان بازار را کم کم کلافه کرده است. هرچند ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که با مرور تاریخچه بیت کوین، هر زمان بازار به سوی سردرگمی و سقوط پیش رفته است، با یک حرکت رو به بالا خیلی از کاربران را متعجب و غافلگیر کرده است.

نظر شما درباره آینده قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی