حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ رسما توسط شیائومی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | ردمی، شیائومی

به نظر می رسد که ردمی خیلی از سری Note 8 خود، راضی است! هفته پیش برای شما نوشتیم که ردمی Note 8 2021 با تراشه‌ Helio G85 و رفرش ریت ١٢٠ هرتز در راه است. امروز طراحی ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ رسما توسط شیائومی منتشر شده است.

ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱

امروز اکانت رسمی شیائومی (و نه ردمی!) توییتی منتشر کرده و درباره Redmi Note 8 2021 صحبت می کند. جالب است که ردمی تعداد زیادی ردمی نوت ۱۰ را در سال ۲۰۲۱ معرفی کرده است. همچنین خانواده ردمی نوت ۹ هم فروش خوبی داشته است و هنوز در بازار برای خرید پیدا می شود.

با این حال ردمی و شیائومی تصمیم گرفته اند مدل جدید سال ۲۰۲۱ ردمی نوت ۸ را تولید کنند!

در توییت رسمی شیائومی، طراحی قاب جلویی این دستگاه را می بینید:

Redmi Note 8 2021

Redmi Note 8 2021

اگر به یاد داشته باشید، بیش از یک سال و نیم پیش بود که ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی چهارگانه و اسنپدراگون ۶۶۵ به قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد. همچنین یک سال پیش شیائومی ردمی نوت ۹ با مدیاتک هلیو G85 رسما معرفی شد.

هلیو G85 یک تراشه ۱۲ نانومتری است که شایعه شده در مدل ۲۰۲۱ ردمی نوت ۸ استفاده خواهد شد. به این ترتیب می توان گفت که Redmi Note 8 2021 ترکیبی از ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۹ است.

در بخش طراحی اما همان ظاهر جلویی ردمی نوت ۸ اینجا نمایش داده می شود. جایی که حتی روی حاشیه پایین به نظر می رسد لوگو Redmi هنوز حاضر باشد!

با این حال شایعه ای درباره رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برای مدل جدید وجود دارد. اینکه پنل چه نوعی است یا اینکه رفرش ریت تطبیق پذیر هست یا نه، هنوز مشخص نیست. درباره باقی مشخصات هنوز اجماع نظری وجود ندارد.

فکر می کنید که این تصمیم ردمی و شیائومی صحیح است؟ آیا باید نسخه به روزشده ردمی نوت ۸ به بازار ارایه شود، آن هم در حالی که چندین گوشی ردمی نوت ۱۰ در بازار است؟!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

بازم ناچ قطره ای؟؟😑😑 خدایا بسه دیگه

Mahdi

اینکه میخواد مدل ۲۰۲۱ رو معرفی کنه چیز عجیبی نیست ولی اینکه چیپش از نظر توانایی مثل همون چیپ باشه عجیبه خب عزیز دل برادر هلیو جی۹۰تی رو میزاشتی باز بهتر بود

صفحه نمایش درجه یک
چیپ ضعیف نسبت به سایر رقبا.
داداچ حداقل دیمن میذاشتی…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)