حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Redmi Note 8 2021 مشخص شد: کم‌تر از ردمی نوت ۸!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، ردمی، عمر باتری

ردمی، یکی از کمپانی‌هایی است که امسال مدل‌های زیادی از گوشی‌های خود را روانه بازار کرده است. ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، چندی پیش به عنوان نسخه جدید ردمی نوت ٨ با یک سری تفاوت عرضه شد. حال، عمر باتری Redmi Note 8 2021 مشخص شده است.

ردمی نوت ٨ ٢٠٢١

ردمی نوت ٨، فروش خیلی خوبی را رقم زد. به همین صورت، ردمی از نسخه ٢٠٢١ آن با یک سری تغییرات رونمایی کرد.

 

ردمی نوت ٨ نسخه ٢٠٢١ با مشخصات شبیه به نسخه ٢٠١٩ معرفی شد!

 

اما پس از گذشت چند ماه از رونمایی Redmi Note 8 2021، مجموعه Gsmarena بالأخره بررسی این گوشی را منتشر کرده است. همان طور که می‌دانید، در این بررسی از سرعت شارژ و همچنین عمر باتری Redmi Note 8 2021 صحبت شده است. اما پیش از رسیدن به نتایج این گوشی، بهتر است مروری بر مشخصات آن داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.٣ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی

– تراشه Helio G85

– سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری MIUI 12.5

– باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

– پشتیبانی از شارژر ١٨ واتی

عمر باتری Redmi Note 8 2021

همان طور که مشاهده کردید، بسیاری از مشخصات این گوشی با نسخه اولیه ردمی نوت ۸ که در سال ٢٠١٩ معرفی شده بود، یکسان است. اما یک تفاوت کلیدی بین این دو گوشی برقرار است. این تفاوت، به استفاده از تراشه Helio G85 در نسخه ٢٠٢١ مربوط می‌شود. این در حالی است که ردمی نوت ۸، در ابتدا از Snapdragon 665 بهره گیری کرده بود.

عمر باتری Redmi Note 8 2021

اما عمر باتری Redmi Note 8 2021 دقیقاً در چه حد است؟ خب، در حالت استفاده ترکیبی ما با بازدهی ١٠٢ ساعته این گوشی مواجه هستیم. این در حالی است که ردمی نوت ٨، میزان بازدهی بیشتری در این بخش داشت. هرچند از تفاوت نسخه نرم افزاری در زمان تست عمر باتری نیز نمی‌توان چشم پوشی کرد. در کل، این گوشی دارای عمر باتری در بازه “عالی” است.

در تست تماس 3G، نسخه ٢٠٢١ ردمی نوت ٨ حدود ٢۶:٣٠ ساعت دوام می‌آورد. همچنین در بخش‌های وب گردی و پخش فیلم، دوام تقریباً ١۵ و ١٢ ساعته را شاهد هستیم. هرچند که ردمی نوت ٩ با این تراشه، نتایج خوبی را کسب کرده بود. اما ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ این گونه نیست. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ با رقبای آن موجود است:

تست سرعت شارژ

سرعت شارژ ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، با رقبایش بسیاری فاصله دارد. چرا که این گوشی، بیشتر شبیه یک میان رده سال ٢٠١٩ است. بنابراین، نمی‌توان آن را یک رقیب شایسته برای نمایندگان مختلف برندها در سال ٢٠٢١ دانست. شارژر این گوشی، ١٨ واتی است و از فناوری کوالکام Quick Charge 3 Plus نیز پشتیبانی می‌کند.

در نیم ساعت اولیه اتصال شارژر به گوشی، تنها ٣۴ درصد از ظرفیت باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی آن پر می‌شود. در نهایت، کمی کم‌تر از دو ساعت طول می‌کشد تا Redmi Note 8 2021 به طور کامل شارژ شود. این میزان، حتی کندتر از ردمی نوت ٩ تی با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و همین توان شارژر محسوب می‌شود!

نظر شما در مورد عمر باتری Redmi Note 8 2021 چیست؟ سرعت شارژ شدن آن چطور است؟ آیا خرید این گوشی منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️