حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت Redmi Note 8 2021 مشخص شد: بیشتر از نسل قبل 😐

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | ردمی، قیمت

ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، چند روز قبل توسط ردمی رونمایی شد. هدف از رونمایی این گوشی، واقعاً مشخص نیست. بسیاری از مشخصات فنی این گوشی، مشابه با نسخه ٢٠١٩ است و نمی‌توان آن را یک پیشرفت بارز دانست. اما در آن زمان، ردمی اقدام به اعلام قیمت این محصول نکرد. امروز، زمان اعلام قیمت Redmi Note 8 2021 فرا رسید و ظاهراً ردمی قیمت بیشتری را هم برای این گوشی در نظر گرفته است! در ادامه، به این قیمت گذاری نگاهی خواهیم داشت.

قیمت Redmi Note 8 2021

ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، گوشی جذابی به نظر نمی‌رسد. این گوشی، در بسیاری از از مشخصات، از جمله طراحی، سیستم دوربین، باتری و بسیاری از موارد دیگر، با ردمی نوت ٨ نقاط مشترک دارد. اما از تفاوت‌های مهم این گوشی با ردمی نوت ٨، می‌توان به استفاده از تراشه ١٢ نانومتری Helio G85 و سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض اشاره کرد.

 

ردمی نوت ٨ نسخه ٢٠٢١ با مشخصات شبیه به نسخه ٢٠١٩ معرفی شد!

 

خب، گویا به تازگی ردمی قیمت این گوشی را به صورت رسمی مشخص کرده است. به گفته یک توییتر با نام Techno Street، گوشی Redmi Note 8 2021 در دسترس مشتریان قرار گرفته است. البته که مشخصاً با چنین مشخصاتی، مشتریان این گوشی بسیار کم‌تر از ردمی نوت ۸ خواهد بود. در طی این عرضه عمومی، قیمت Redmi Note 8 2021 نیز مشخص شده است.

به گفته این کاربر، نسخه ۴/۶۴ گیگابایت ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، قیمتی برابر با ١۶٩ دلار دارد! این در حالی است که ردمی نوت ٨، در ابتدا قیمتی معادل ١٣٩ دلار آمریکا داشت. این قیمت، از نسخه پایه Redmi Note 8 نیز بیشتر است. در ادامه، ردمی برچسب قیمتی ١٨٩ دلاری را بر روی گوشی جدید خود از سری ردمی نوت قرار داده است.

این قیمت، معقولانه و مناسب نیست. بسیاری از کاربران، انتظار داشتند تا عرضه چنین گوشی، منجر به تولید یک نسخه مشابه با ردمی نوت ٨ و با قیمت کم‌تر شود. اما ظاهراً، ردمی از قیمت این گوشی نکاهیده است و تصمیم گرفته است تا به شیوه دلخواه خود عمل کند. به تبعیت از این موضوع، مشتریان ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ کم‌تر خواهد بود. بسیاری از کاربران حتی ردمی نوت ٨ را به دلیل بهره مندی از قابلیت نصب کاستوم رام‌ها و امکانات دیگر ترجیح می‌دهند. امیدوار بودیم تا ردمی حداقل با کاهش قیمت، بتواند این ضعف مهم را پوشش دهد.

تراشه Snapdragon 665 در برابر Helio G85

تراشه کوالکام Snapdragon 665 در برابر مدیاتک Helio G85: شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

در نهایت، نظر شما در مورد گوشی ردمی نوت ٨ نسخه ٢٠٢١ چیست؟ آیا به نظر شما، تولید چنین گوشی در سال ٢٠٢١ میلادی منطقی است؟ کدام گوشی را در چنین رنج قیمتی انتخاب می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دقیقا واسه چی معرفی کرده اینو تنها دلیش منطقشی اینه که از این گوشی قطعه زیاد مونده یه صفحه گذاشته روش داره میفروشه😕😕مثل اپل

m.b

😐😐 شوخی با تکنولوژی

Mahdi

اگه بخوام راستشو بگم من اسنپ ۶۶۵ رو ترجیح میدم ، اگه این گوشی یه اسنپ ۸۷۰ داشت و حافظه ufs 3.1 و رم ddr5 بود و بقیه مشخصات یکسان قیمت ۲۰۰ دلار ارزش داشت

صدرا مخملی

189 دلار ! این قیمتش داره از ردمی نوت 9 بالا تر میره

ali_s

فاز شیا چیه
هم قیمتش هم بود ارزش نداشت

M.Y

😐

Mohammadr

از محبوبیت نوت 8 قبلی سو استفاده نکن جان ما😐

javad19056

فان‌‌‌ تر‌ از همه اینا اون دسته افرادین که اینو میخرن😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️