حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ با تأکید بر طراحی آن و استفاده از Helio G85 منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، مدیاتک

ردمی نوت ٨، یکی از پر فروش‌ترین و پر طرفدارترین گوشی‌های تاریخ ردمی است. ردمی نوت ٨ در بازار‌های مختلفی عرضه شد و محبوبیت زیادی را برای خود دست و پا کرد. اما ردمی در نظر دارد تا نسخه جدید این گوشی را در سال ٢٠٢١ میلادی، با برخی از مشخصات تغییر یافته روانه بازار کند. اما ببینیم که تیزر ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ چه نکته‌ای را به ما نشان می‌دهد.

تیزر ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ در مورد طراحی و تراشه این گوشی

ردمی نوت ٨، گوشی میان رده‌ای بود که با توجه به قیمت و امکانات خود، ارزش خرید بالایی را در اختیار کاربران می‌گذاشت. این گوشی، از دوربین اصلی چهار گانه ۴٨ مگاپیکسلی و تراشه ١١ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کرد.

 

ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی چهارگانه و اسنپدراگون ۶۶۵ به قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد

 

پیش از این در مورد رونمایی از Redmi Note 8 2021 گفته بودیم. همچنین مشخصات فنی این گوشی را به طور کامل پیش بینی کرده بودیم. اما به گزارش Gizchina، اکنون نوبت به انتشار تیزر ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ از سوی کمپانی ردمی رسیده است. در اولین تیزر، ردمی طراحی نهایی Redmi Note 8 2021 را نمایان کرده است.

طراحی ردمی نوت ٨ ٢٠٢١

طراحی رسمی ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ در تیزر جدید این گوشی

آن طور که مشخص است، این گوشی با شعار “The Performance All-Star” وارد رقابت می‌شود. تیزر رسمی ردمی از طراحی Redmi Note 8 2021، نشان می‌دهد که این گوشی از همان طراحی تکراری ردمی نوت ٨ استفاده می‌کند. این طراحی، در قاب پشتی از دوربین اصلی چهار گانه با چینش عمودی و حسگر تشخیص اثرانگشت تشکیل شده است. در قاب جلویی نیز شاهد استفاده از ناچ قطره‌ای و در درون آن، دوربین سلفی تکی هستیم. ظاهراً این گوشی، تنها در دو رنگ عرضه می‌شود. بنابراین، ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ در رنگ‌های دیگر، مانند رنگ مشکی عرضه نخواهد شد. اما به تراشه Redmi Note 8 2021 می‌رسیم.

تراشه Helio G85 در گوشی ردمی نوت ۸ ٢٠٢١

تراشه Helio G85 در ردمی نوت ٨ ٢٠٢١

بسیاری از کاربران، با مطلع شدن از این عمل ردمی، ناراضی به نظر می‌رسند. ردمی در تیزر رسمی خود، به استفاده از تراشه پایین رده Helio G85 با لیتوگرافی ١٢ نانومتری اشاره کرده است. این تراشه‌ که پیش‌تر در ردمی نوت ٩ نیز به کار رفته بود، نتوانست رضایت کاربران را به میزان کافی جلب کند.

اما اکنون ردمی قصد دارد این تراشه‌ را جایگزین Snapdragon 665 در نسخه اولیه ردمی نوت ٨ کند. در مقابل، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی در نمایشگر این گوشی استفاده شده است. این در حالی است که تراشه Helio G85، نهایتاً از رفرش ریت ۶٠ هرتزی پشتیبانی می‌کند!

مشخص نیست که ردمی دقیقاً در انجام این کار، چه حرکتی را انجام داده است. به هر حال، باید منتظر ماند تا ببینیم این گوشی به صورت رسمی از چه مشخصات دیگری استفاده خواهد کرد.

 

تراشه مدیاتک Helio G85 با معماری ۱۲ نانومتری رسما معرفی شد

 

نظر شما در مورد تیزر ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ چیست؟ آیا این گوشی پتانسیل تبدیل شدن به یک جایگزین شایسته برای Redmi Note 8 را دارد؟ فکر می‌کنید که ردمی چه اقدامی را باید در این گوشی انجام دهد تا کاربران مجاب به خرید این گوشی بشوند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

به اندازه اون فروش نمیکنه آخه هلیو جی ۸۵؟
نمیدونم ۱۲۰ هرتز رو چه جور میخواد هندل کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️