حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی واچ ۴ و بادز ۲ نسخه Maison Kitsuné رسما معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ و Maison Kitsuné همکاری خود را اعلام کرده و نسخه‌‌ی ویژه‌ای از گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ را ارائه می‌دهند که با همان نام Maison Kitsuné نیز شناخته می‌شود. در طی این مشارکت، سامسونگ، Maison Kitsuné را وارد دستگاه‌های گلکسی خود کرده است.

گلکسی واچ ۴ و بادز ۲ نسخه Maison Kitsuné

کاربران در این نسخه به نماد Maison Kitsuné Fox دسترسی یافته که ازطریق گجت‌های Galaxy Watch 4 و Galaxy Buds 2 ارائه می‌شود. Maison Kitsuné فقط به دستگاه‌ها محدود نمی‌شود بلکه زیبایی‌شناسی تقریباً در همه جنبه‌های پوشیدنی‌ها تزریق شده است. شما بندهای مخصوص ساعت هوشمند، واچ فیس‌های جدید و رنگ‌بندی تازه ایربادز به‌همراه قاب آن را دریافت می‌کنید.

گلکسی واچ ۴ نسخه Maison Kitsuné

گلکسی واچ ۴ نسخه Maison Kitsuné

Gildas Loaëc، بنیانگذار Maison Kitsuné در این باره می‌گوید: “ما از اینکه سبک متمایز و لوگوی روباه خود را به دستگاه‌های پوشیدنی Samsung Galaxy بیاوریم، بسیار خشنود هستیم. ما ایده عبور Maison Kitsuné Fox از کهکشان را دوست داشتیم و با انتخاب رنگ بژ Moonrock جدید و دیگر نقوش ظریف و عناصر طراحی که سفر روباه را در زمان و مکان نشان می‌دهد، بسیار خوشحال شدیم.”

گلکسی واچ ۴ جدید با نسخه Maison Kitsuné Edition دارای بندهای بژ Moonrock است که با یک سوراخ جذاب به شکل روباه و حکاکی‌های ظریف که ظاهر جدیدی به دستگاه می‌بخشد، مشخص می‌شود. همچنین یک بند اضافی Stardust Grey با حروف Maison Kitsuné Edition در اختیار شما قرار می‌گیرد، بنابراین کاربران می‌توانند هر زمان که دلشان می‌خواهد، ظاهر ساعت خود را تغییر دهند.

گلکسی بادز ۲ نسخه Maison Kitsuné

گلکسی بادز ۲ نسخه Maison Kitsuné

گلکسی بادز ۲ Maison Kitsuné Edition نیز در رنگ بژ Moonrock عرضه شده و دارای یک کیف چرمی براق Stardust Grey است که با نشان جدید Maison Kitsuné Edition Fox Head تزئین شده است. بادز سمت راستی سر روباه را نشان می‌دهد درحالی‌که بادز چپی، دم آن را نمایان می‌کند. این به معنای “نشان دادن یک سفر بی‌وقفه در گلکسی سامسونگ” است.

گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2 Maison Kitsuné Edition، هر دو از امروز و در تعدادی محدود، در بازارهای منتخب قابل سفارش هستند. شما می‌توانید به samsung.com سری زده و تمام اطلاعات مربوط به این نسخه‌های ویژه را دریافت کنید.

نظر شما پیرامون نسخه ویژه جدید برای گلکسی‌های پوشیدنی سامسونگ چیست؟ آیا از طرح و رنگ‌بندی آن استقبال می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی