حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی بادز ۲ در دست توسعه است

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در سال ۲۰۱۹ بود که کمپانی کره ای سامسونگ نسل اول گلکسی بادز خود را در همراه با سری گلکسی S10 معرفی کرد. این شرکت سپس از جانشین گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس در سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد. اکنون، به نظر می رسد سامسونگ در حال برنامه ریزی برای معرفی گلکسی بادز ۲ می باشد. یافته های جدید در نرم افزار Galaxy Wearable نشان می دهد سامسونگ ممکن است Galaxy Buds 2 را به زودی معرفی کند.

سامسونگ گلکسی بادز ۲

به گزارش وب سایت Android Police، شواهد موجود در برنامه ویر سامسونگ، این ایرباد را نشان می دهد که احتمالا با نام گلکسی بادز ۲ معرفی شود. علاوه بر این، APK teardown اشاره می شود که این ایرباد با نام “توت” شناخته می شود، که می تواند به چندین دستگاه متصل شود. همه این اطلاعات در حال حاضر توسط اپ Galaxy Wearable فاش شده است.

گلکسی بادز ۲

گلکسی بادز ۲

با تمام این تفاسیر، نتیجه می گیریم که سامسونگ اکنون پنجمین سری از هدفون های بلوتوثی خود را در زیر مجموعه گلکسی بادز قرار داده است. سری گلکسی بادز فعلی این شرکت شامل چهار مدل می باشد که شامل: نسل اول گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس، گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پرو. همچنین می توان انتظار داشت که سامسونگ گلکسی بادز ۲ را تا اواخر سال جاری میلادی معرفی کند. علاوه بر این، در حال حاضر هیچ یک از مشخصات این بادز مشخص نیست. اما با توجه به نام آن می توان حدس زد که از لحاظ قیمت، حداقل از گلکسی بادز پرو ارزان تر باشد.

جانشین بادز پرو

آخرین نسل از ایرباد های سامسونگ، گلکسی بادز پرو می باشد که حالت نویز کنسلینگ را ارائه کرده و 99 درصد از صدای پس زمینه را فیلتر می کند. علاوه بر این، این هدفون بلوتوثی با چندین میکروفون همراه است و دارای یک سوئیچ خودکار نیز هست که به هدفون ها امکان اتصال همزمان با دو دستگاه را می دهد. سامسونگ ادعا می کند که گلکسی بادز پرو با قابلیت نویز کنسلینگ روشن، 5 ساعت و با خاموش کردن این ویژگی می تواند عمر باتری حداکثر تا 8 ساعت را ارائه دهد. این هدفون حتی دارای پشتیبانی از شارژ سریع Type-C و پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi نیز می باشد. جدا از این، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IPX7 را نیز دارد و به کاربران امکان می دهد تقریباً در همه شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنند.

قابلیت اتصال به دو دستگاه در هندزفری گلکسی بادز پلاس مختص دستگاه های سامسونگ است

در نهایت نظر شما راجع به گلکسی بادز ۲ چیست؟ البته هنوز هیچ تصویر و مشخصاتی از آن درز نکرده است اما با توجه به نسل قبل، انتظار داریم با یک ایرباد درجه یک طرف باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

یه خبر اومده که سامسونگ به لطف فروش و محبوبیت بالای اس ۲۱ اپل رو کنار زد و دوباره پرفروش ترین برند شد.این خبر ۲ روز تیتر phonearena بود ولی به طور عجیب توسط رسانه های ایرانی بایکوت شده این خبر.

Yas

بنظرم الان بادزپلاس بیشترین ارزش خرید رو داره چون کیفیت صداش نسبت ب مدل بالاتر خودش یعنی بادزلایو تقریبا یکسان هست اما قیمت معقول تری داره

vahid

بادز پلاس من خود به خود هدفن سمت چپش از کار افتاد،،در صورتی که نه زمین خورده نه اتفاق دیگه ای براش افتاده حتی استفاده از این سمتش حتی یک سوم سمت راستی هم نیست،،کسی دلیلش رو میدونه واگه میدونه اطلاع داره چجوری درست میشه به نظر خودم مشکل نرم افزاریه،در ضمن شارژم میشه کسی اطلاع داره کمک کنه لطفا،،ممنون

vahid

سلااام،خیلی خیلی ممنون،،الان محل کارم انشالله شب که برم خونه این کار رو انجام میدم،،خیلی لطف کردین

m.b

داداش سلام… راجب کیفیت پخش و تاخیر و غیره راضی هستی؟ نسبت به قیمتش می‌ارزه؟
با ساعت راحت سینگ میشه؟

m.b

مرسی آقای ملکی… 🙏

m.b

میتونم بپرسم تجربه کار با نمونه freebuds pro هوآوی رو داشتید یا نه؟ دوستان اگر کسی داشته کمک کنه… کدومشون بهتره؟

m.b

مرسی آقای ملکی 🙏

vahid

سلام،،تنها کمبودش نسبت به بادز بین نبود نویز کنسلیگه که به نظر من چیز مهمی نیست از نظر بلندی صدا و میزان شارژ دهی از بادز بین بالاتره اینو تست کردم،کیفیت فرقی نداره،طبق گفته ها هم شارژ دهی از بادز پرو هم بالاتره البته از لحاظ کیفیت و قدرت صدا من بادز پرو رو تست نکردم،،از نظر باتری بازم بگم هیچ نگرانی بابت تموم شدن شارژش نداری من تا حالا نشده خالی خالی بشه و بزنم تو شارژ و هیچ وقت تموم شدن شارژشو ندیدم

m.b

ممنونم داداش🙏

Milad7

ایرپاد پرو یه چیز دیگه اس😜

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی