حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سامسونگ امروز Galaxy Buds Pro را با قیمت ۱۹۹ دلار رسما معرفی کرد. گفته می شود که بهترین مجموعه ویژگی ها در یک هدفون های بی سیم سامسونگ است. آنها از طراحی داخلی مانند Galaxy Buds Plus بهره می برند اما از نظر زیبایی از Galaxy Buds Live الهام گرفته شده اند. بیایید کمی درباره هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو صحبت کنیم.

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

سامسونگ گلکسی Buds Pro به شکل لوبیا نیست، اما از همان سبک ظاهری فلزی طور و یک کیس شارژ مشابه برخوردار است. به گفته سامسونگ، این طراحی اصلاح شده “سطح تماس بین گوش و گوشی های هندزفری شما را کاهش می دهد، راحتی را بهبود می بخشد و احساس گرفتگی را به حداقل می رساند.”

گلکسی بادز پرو

گلکسی بادز پرو

مهمتر اینکه سامسونگ می گوید به لطف یک ووفر 11 میلی متری و توییتر 6.5 میلی متری “بهترین تجربه صوتی تا کنون” را نسبت به هر هندزفری دیگر از این شرکت ارائه می دهند. حذف نویز فعال یا ANC نیز باید بسیار بهتر شود زیرا این هدفون ها اکنون یک مهر و موم کامل با گوش شما ایجاد می کنند. سامسونگ همچنین حالت صدای محیط خود را اصلاح کرده است که اکنون به شما امکان می دهد نویز اطراف را تا 20 دسی بل تقویت کنید.

سامسونگ Galaxy Buds Pro قادر است زمان شروع صحبت را تشخیص دهد و در صورت انجام این کار می تواند به طور خودکار به حالت صدای محیط تبدیل شود و صدای موسیقی کمتری داشته باشد. این ترفند مناسب را در هدفون هایی مانند Sony 1000XM4 مشاهده کرده ایم، اما هنوز هم در هندزفری ها نسبتاً نادر است.

سامسونگ می گوید Galaxy Buds Pro همچنین بهترین عملکرد میکروفون را از مجموعه هدفون ارائه می دهد. آنها ۳ میکروفون داخلی و یک واحد ثبت صوتی برای کمک به شما در برقراری ارتباط واضح از طریق تماس تلفنی و ویدیویی دارند. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود گفت:

“یكی از میكروفون های بیرونی همچنین دارای نسبت سیگنال به نویز بالا (SNR) است كه باعث حذف بیشتر صداهای پس زمینه می شود.” “علاوه بر این ، سامسونگ فناوری جدید Wind Shield خود را در Galaxy Buds Pro ادغام کرده است. در حالی که شکل کمتر برآمده، ناحیه تماس با باد را به حداقل می رساند ، محفظه مخصوص طراحی شده با مش فیلتر تداخل باد را ایجاد می کند. “

به نظر می رسد برخی از ویژگی های Galaxy Buds Pro مانند AirPods Pro اپل ارایه شده است. هنگام تماشای فیلم ها از طریق تلفن یا تبلت سامسونگ ، یک صدای 360 “با فناوری ردیابی Dolby Head Tracking” وجود دارد که پاسخی صریح به صدای فضایی اپل است و Buds Pro نیز به طور خودکار بین دستگاه های تلفن همراه سامسونگ جابجا می شود.

ماندگاری باتری تقریباً با سایر هدفونهای ANC ممتاز تقریبا برابر است. سامسونگ می گوید شما می توانید تا 5 ساعت پخش مداوم با فعال کردن قابلیت حذف صدا (در صورت خاموش بودن هشت ساعت) و انرژی لازم برای ادامه در این حالت برای 13 ساعت اضافی (20 ساعت با ANC خاموش) با کیس شارژر تامین می شود.

هندزفری Galaxy Buds Pro دارای گواهی IPX7 برای مقاومت در برابر آب و عرق است، بنابراین باید بتواند حتی ورزش های خیس کننده شما را تحمل کند.

سامسونگ Galaxy Buds Pro در رنگ های مشکی، نقره ای و بنفش ارائه می شود تا با مجموعه جدید Galaxy S21 مطابقت داشته باشد. امروز می توانید پیش سفارش دهید ، و به زودی فردا یعنی 15 ژانویه ، از خرده فروشان در دسترس خواهد بود. (اطلاعات در دسترس بودن مربوط به بازار امریکا است)

نظر شما درباره هندزفری جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چقدر بدفرم و زشت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)