حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز تعمیرپذیری Galaxy Buds 2 سامسونگ مشخص شد: تعمیر نه چندان آسان

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ برندی مطرح و شناخته شده در بازار ایربادزهای کاملاً بی سیم است. در نتیجه، عملکرد محصولات این کمپانی حائز اهمیت است. گلکسی بادز ٢ سامسونگ، جدیدترین و برترین ایربادز این کمپانی محسوب می‌شود. اما امتیاز تعمیرپذیری Galaxy Buds 2 از چه چیزی حکایت دارد؟

امتیاز تعمیرپذیری Galaxy Buds 2 مشخص شد: چالش برانگیز

ایربادز گلکسی بادز ٢ در جدیدترین مراسم Unpacked سامسونگ به صورت رسمی پا به عرصه وجود گذاشت. این ایربادز، دارای قابلیت حذف نویز فعال است.

 

ایربادز سامسونگ Galaxy Buds 2 با نویز کنسلینگ فعال رسما معرفی شد

 

به گفته Realmicentral، با بهبود عملکرد محصولات الکترونیکی و استفاده از تجهیزات پیشرفته‌تر و گران قیمت‌تر، به نظر می‌رسد که تعمیر محصولاتی مانند گوشی‌های هوشمند به مرحله سخت‌تری رسیده است. در حال حاضر، ایربادزهای بی سیم به محبوبیت بیشتری در میان کاربران دست یافته‌اند. اما در این بین، آن‌ها از این قاعده مستثنی نیستند. آسیب دیدن و گم شدن این محصولات، واقعاً ساده است. اما اخیراً یک ویدئوی جدید در حساب یوتوب آژانس iFixit قرار گرفته است. این ویدئو، مربوط به تعمیر Galaxy Buds 2 می‌باشد.

اما از سوی دیگر، iFixit به سختی می‌تواند ناامیدی خود را از تعمیر این محصول پنهان کند. هرچند که SlashGear می‌گوید گلکسی بادز ٢ در برابر آب تا حد معینی مقاوم است. اما قطعات موجود در این ایربادز، چندان با دوام و مقاوم نیستند. در نتیجه، اگر نیاز به تعمیر این ایربادز داشته باشید، جایگزینی قطعات آن واقعاً دشوار خواهد بود. پیش از این، Galaxy Buds به دلیل تعمیر پذیری ساده از سوی iFixit تحسین شده بود. اما نسل جدید آن، نظر منفی iFixit را در پی داشته است.

به طور منصفانه، اگر بخواهید گلکسی بادز ٢ خود را به دست تعمیر بسپارید، باز شدن آن بسیار راحت خواهد بود. اما طراحی متصل کننده لحیم باتری، متفاوت از گلکسی بادز پلاس است. شاید تعمیر گلکسی بادز ٢ با این طراحی، خیلی برای کارشناسان iFixit دشوار نباشد. اما اگر حتی یک کاربر حرفه‌ای و یا تعمیرکاری با تجربه باشید، قطعاً با چالش‌هایی برای تعمیر این ایربادز بی سیم مواجه خواهید شد. چرا که سامسونگ طراحی این قطعه ساده را با تغییراتی همراه کرده است.

در ادامه، طراحی کیس شارژ این ایربادز جای تقدیر دارد. این کیس شارژ، نه تنها به سادگی باز می‌شود، بلکه از طراحی ماژولار باتری‌ها نیز برخوردار است. اما این اتفاق، در خود ایربادز رخ نداده است. چرا که در گوشی‌های آن، از باتری‌های دکمه‌ای استفاده شده است. در کل، ایربادز جدید سامسونگ به قابلیت‌های مقاومت در برابر آب جدیدی مجهز شده است. اما این موضوع، سبب شده است تا امتیاز تعمیرپذیری Galaxy Buds 2 به ۵/١٠ برسد.

نظر شما در مورد امتیاز تعمیرپذیری Galaxy Buds 2 چیست؟ فکر می‌کنید که این امتیاز کافی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

قبلا هم گفتم .

عمر مفید ایرباد ها و هندزفری های بیسیم 2.5 سال است .

(بعد از این مدت باتری از کار می افتد ! قابل تعمیر هم نیست!)

بعد برای یک ایرباد یا هندزفری قابل قبول باید حداقل 3 میلیون هزینه کنید !!!!

ای کاش دارای باتری قابل تعویض بودند یا حداقل قابل تعمیر بودند آن وقت با هزینه بالا هم ارزشش را داشت !

هر چند میشه بهترین هندزفری سیمی رو با این قیمت ها خرید !!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️