حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی اپل واچ سری ۷ با تغییرات جدید و تنوع فراوان در رنگ بندی همراه خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

سپتامبر گذشته، Ming-Chi Kuo از تحلیلگران مشهور TF International، اعلام داشت که اپل واچ سری ۷، می تواند با تغییرات جدید در طراحی رونمایی شود. افشاگر Jon Prosser نیز، در جریان اپیزودی از پادکست اخیر خود، اظهار نظر مشابهی را بیان کرده بود. Prosser می گوید که مدل آینده اپل واچ، شامل طراحی جدیدی است که مشابه تغییرات صورت گرفته در جدیدترین محصولات این شرکت از جمله آیفون ها، می باشد.

طراحی جدید به همراه رنگ های متنوع اپل واچ سری ۷

اظهار نظر منتشر شده توسط Jon Prosser، نشان دهنده اینست که ساعت هوشمند جدید اپل، که احتمالا اپل واچ سری ۷ نام گیرد، به یک طراحی با لبه های تخت مشابه آنچه اکنون در سری آیفون ۱۲، آیپد ایر و آیپد پرو این شرکت وجود دارد، مجهز خواهد شد. Prosser و شریک پادکست وی، Sam Kohl، بیان می کنند که این سبک طراحی جدید، ظریف تر از فرایندی خواهد بود که اپل در حال حاضر، با همان طراحی بر روی سایر محصولات خود، پیاده سازی می کند. این دو همچنین اظهار داشتند که اپل گزینه جدید رنگ سبز را در نسل آینده اپل واچ اضافه خواهد کرد.

طراحی اپل واچ سری ۷

طراحی اپل واچ سری ۷

سنسور اندازه گیری سطح گلوکز خون

شایعه دیگر این است که اپل واچ سری ۷، دارای سنسور اندازه گیری میزان قند(گلوکز) خون خواهد بود که به افراد دارای دیابت، راهکاری برای محاسبه قند خون خود، به جای انجام تست های سنتی، می دهد. این قابلیت به آن ها امکان می دهد مقدار انسولین مورد نیاز برای تزریق، قبل از هر وعده غذایی را محاسبه کنند. کاربران اپل واچ جدید می توانند به جای اینکه نمونه خون خود را توسط سوزن انسولین برداشته، آن را روی یک نوار آزمایش گذاشته و درون یک دستگاه قندسنج قرار دهند، می توانند در حالت ایستاده و به راحتی، تست مشابهی را توسط اپل واچ خود انجام دهند؛ زیرا نور مادون قرمز، از پشت ساعت به داخل پوست کاربر می تابد تا میزان سطح قند موجود در خون؛ بدون تهیه نوار تست گران قیمت، انجام شود.

جالب اینجاست که حدود یک هفته قبل نیز، شایعه شده بود که سامسونگ سنسور مشابهی را برای گلکسی واچ ۴ در نظر گرفته است. با این حال، این ویژگی احتمالا اولین بار در محبوب ترین ساعت هوشمند جهان استفاده خواهد شد.

فروش ۱۱.۸ میلیون اپل واچ در چارک سوم سال ۲۰۲۰ : رشد ۷۵ درصدی نسبت به سال قبل

نظر شما راجع به تغییرات طراحی جدید در اپل واچ سری ۷، بهره مندی آن از تنوع فراوان رنگ بندی و سنسور میزان قند خون چیست؟ آیا از سبک طراحی با لبه های تخت ساعت هوشمند جدید اپل استقبال می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی