حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد ایر ۲۰۲۰ (نسل چهار) با قیمت ۵۹۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تبلت

دیدیم که تبلت اپل آیپد ۱۰.۸ اینچی مدل ۲۰۲۰ (سری ۸) ارایه شد. به جز آن تبلت اقتصادی اپل باید بدانید که آیپد ایر ۲۰۲۰ (نسل چهار) با قیمت ۵۹۹ دلار هم رسما معرفی شد. این تبلت بسیار شبیه به آیپد پروهای اپل شده است. همچنین حسگر اثرانگشت Touch ID آن با دکمه قفل یکپارچه شده که می تواند تبدیل به یک الگو برای نسل های بعدی محصولات اپل هم شود.

آیپد ایر ۲۰۲۰

آیپد ایر ۲۰۲۰

آیپد ایر ۲۰۲۰

اپل امروز از iPad Air جدیدی رونمایی می کند که شباهت زیادی به iPad Pro این شرکت دارد. این یک تغییر قابل توجه طراحی نسبت به ایر فعلی است که سال گذشته بین iPad و iPad Pro دوباره ارایه شد. سال گذشته Air دارای حاشیه های ضخیم بالا و پایین و یک دکمه برای Touch ID بود ، اما این iPad Air جدید حاشیه های بسیار نازک تری در اطراف صفحه نمایش دارد. iPad Air جدید اپل به نظر می رسد ارایه تازه ای از طراحی iPad Pro است و ماه آینده با قیمت 599 دلار در دسترس خواهد بود.

اپل از صفحه نمایش بزرگتر 10.9 اینچی Liquid Retina با رزلوشن 2340 در 1640 پیکسل در این iPad Air جدید استفاده می کند که کاملا با پشتیبانی از True Tone و پوشش ضد انعکاس لمینیت شده است. به منظور فشردن حاشیه این نمایشگر، اپل سنسور اثر انگشت Touch ID را به دکمه پاور در بالا منتقل کرده است.

در داخل iPad Air جدید، اپل تغییرات بزرگی در تراشه های تغذیه کننده این تبلت ایجاد کرده است. انرژی آن توسط تراشه A14 Bionic اپل یعنی تراشه ۵ نانومتری با پردازنده مرکزی شش هسته ای (دو هسته قوی، چهار هسته متوسط) و 11.8 میلیارد ترانزیستور تأمین خواهد شد. اپل به لطف پردازنده گرافیکی چهار هسته ای جدید، امیدوار است 40 درصد بهبود عملکرد نسبت به آخرین iPad Air داشته باشد و پشتیبانی گرافیکی را بهبود بخشد.

اپل می گوید این “پیشرفته ترین تراشه” ای است که تاکنون ساخته است و حتی شامل شتاب دهنده های خاص یادگیری ماشین است که برنامه ها می توانند از آن استفاده کنند. امروز اپل در طی رویداد مطبوعاتی خود برنامه های متنوعی را به نمایش گذاشت و وعده داد که توسعه دهندگان برنامه قادر خواهند بود از قدرت این تراشه جدید برای برنامه های خود استفاده کنند.

اپل A14

اپل A14

اپل همچنین در iPad Air به USB-C روی می آورد، دقیقاً مانند iPad Pro و از شارژ 20W و انتقال داده 5Gbps پشتیبانی می کند. Wi-Fi 6 نیز در این مدل گنجانده شده است و مدل های اختیاری LTE نیز در دسترس خواهند بود و اپل قول اتصال 60 درصدی LTE را می دهد.

در قسمت دوربین، اپل حتی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی را از iPad Pro قرض گرفته و آن را با بهبود ثبات فیلم در ایر ارتقا می دهد. یک دوربین جلو 7 مگاپیکسلی FaceTime HD در جلو با HDR هوشمند و پشتیبانی از فیلم برداری با کیفیت 1080p 60fps در Air قرار گرفته است.

این جدیدترین آیپد ایر از قبلم (جدید) 129 دلاری Apple Pencil که به طرز مغناطیسی به تبلت متصل می شود نیز پشتیبانی خواهد کرد. لوازم جانبی Magic Keyboard با قیمت 299 دلاری اپل نیز به این iPad Air متصل خواهد شد و این ویژگی را بیشتر شبیه iPad Pro اپل می کند. iPad Air جدید همچنین از صفحه کلید هوشمند Folioبا قیمت 179 دلاری اپل و پوشش های جدید Smart Folio 79 دلاری اپل پشتیبانی خواهد کرد.

اپل می گوید iPad Air جدید در ماه آینده در پنج رنگ نقره ای ، خاکستری فضایی ، رزگلد ، سبز و آبی آسمانی با قیمت 599 دلار در دسترس خواهد بود. نظر شما درباره تبلت جدید سری ایر اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بگم یا نگم 😂

AŁɪ

A14 😍💦

Mahdi

نریز رو زمین😂😂😂

AŁɪ

ایموجی دستمال نبود وگرنه … آره 😅

Mahdi

⬜⁦⬜⬜⬜

AŁɪ

اون مربع ها رنگ سفیدش رو میگی 😶❗ برو استغفار کن کفار …

Mahdi

دستماله

Farcry

تقریبا همه ویژگی های خوب آیپد پرو گرون رو گرفته و به پردازنده جدید A14 که مطمئنا تا سال دیگه قوی ترین پردازنده موبایلی هست (و تا الان اولین پردازنده ۵ نانومتری دنیاست) مجهز شده و طراحی و رنگ های خیلی خیلی زیبایی داره.فکر کنم تنها تفاوتش با آیپد پرو نبود رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشه که من باز احتمال میدم رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی رو داشته باشه چون تمام ویژگی های آیپد پرو رو گرفته

Pouya

عالییییی😍😍😍👌

Taha

دلم خواست 😭😭😬

Str

۱۲۰ هرتزه آیا؟

Auroro

ماژول دوربیناش جالب نیست😒

ادامش کی معرفی میشه؟
گوشی و ……..

کسی نمیتونه بگه بقیه کی معرفی میشه؟🙁🙁🙁🙁🙁

MohammadFarhaadi

چه خبره قلم ۱۲۹ دلار؟

Milad7

به این پردازنده قدرتمند و قیمت نسبتا مناسبش ارزش خرید داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)