حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد اپل واچ فعال در جهان به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسید، ۱۰ درصد دارندگان آیفون!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، گجت‌های پوشیدنی

به یاد دارید که دو هفته پیش برای شما نوشتیم تعداد آیفون های فعال و درحال استفاده به 1 میلیارد رسید!؟ خب امشب گزارشی منتشر شده که می گوید تعداد اپل واچ فعال در جهان به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسیده و این یعنی ۱۰ درصد دارندگان آیفون!

تعداد اپل واچ فعال

موسسه Above Avalon یک تحلیل جامع درباره اپل واچ منتشر کرده است. این تحلیل با اشاره به ۱۰۰ میلیون اپل واچ فروخته شده در سراسر جهان ارایه شده است، اگر بخواهیم با فروش آیفون مقایسه کنیم باید بگوییم که این شامل ۱۰ درصد از کاربران فعال آیفون (یعنی حدود 1 میلیارد نفر) می شود. در حقیقت با توجه به اینکه اپل واچ در دسته بندی گجت های پوشیدنی اصلا ارزان نیست و تعداد کاربرهای فعال آیفون هم اصلا عدد کمی نیست، این آمار حقیقتا شگفت انگیز است.

با توجه به اینکه اولین اپل واچ در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد این آمر اصلا بد نیست. همانطور که گفتیم این محصول از آن زمان تاکنون در میان گران ترین محصولات در گروه خود باقی مانده است. همچنین سال ۲۰۲۰ برای اپل واچ سال خوبی بوده است زیرا این شرکت توانسته ۳۰ میلیون دستگاه را فقط در همین سال بفروشد که بیش از مجموع فروش در سال های ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ است.

بازار ایالات متحده سریعا سبک زندگی با گجت های پوشیدنی هوشمندی را پذیرفته است. در این بازار حدود ۳۵ درصد از کاربران آیفون یک اپل واچ دارند، این یعنی تقریبا در امریکا از هر ۳ کاربر آیفون، ۱ نفر اپل واچ دارد!

در بازار جهانی، فضای رشد بسیار بیشتری وجود دارد. همچنین این محصول در رتبه چهارم لیست پرفروش ترین های اپل قرار دارد که پشت سر آیفون، آیپد و مک قرار می گیرد. اما طبق برآوردهای تحلیلگران، این رتبه ها در سال ۲۰۲۲ کاملا تغییر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ شما کاربر آیفون هستید؟ به فکر خرید اپل واچ بوده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۱ میلیارد نفر ایفون دارن فکر نمی کردم این قدر زیاد باشه

Milad7

عالیست و گران 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)