حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حل مشکل چین خوردگی Fold 3 و Z Flip 3 پیشرفت چشمگیری داشته است

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به طور کلی سامسونگ در حال حاضر با داشتن دو گوشی تاشو با فرم های متفاوت و شیشه فوق العاده نازک به همراه لولاهای پیچیده، در بازی گوشی های تاشو، پیشرو است. یکی از موانع بی شماری که در این دسته از دستگاه ها وجود دارد، این است که چین خوردگی، در وسط صفحه نمایش تاشو ظاهر می شود. حال، به تازگی اطلاعاتی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ در حال کار بر روی رفع چین خوردگی در گوشی های Z Fold 3 و Z Flip 3 به عنوان نسل بعدی پرچمداران تاشو خود بوده و تا حد زیادی نیز، موفق ظاهر شده است.

آیا مشکل چین خوردگی نمایشگر در Fold 3 و Flip 3 برطرف خواهد شد؟

اخیرا افشاگر معروف، Ice Universe، در شبکه اجتماع توییتر، ادعا کرده است که سامسونگ “پیشرفت چشمگیری” در از بین بردن چین خوردگی گوشی های تاشو آینده خود یعنی گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 داشته است.

آیس یونیورس دارای سابقه خوبی در زمینه افشاگری های مربوط به محصولات سامسونگ می باشد، بنابراین در این مورد نیز، می توان تا حد زیادی به وی اعتماد کرده و گوشی های پرچمدار تاشو سامسونگ در نسل آینده را، فاقد چین خوردگی در وسط نمایشگرشان متصور شد.

چین خوردگی Fold 3 و Flip 3

چین خوردگی Fold 3 و Flip 3

این یک موفقیت بزرگ برای سامسونگ خواهد بود، زیرا هم اکنون گوشی گلکسی Z Fold 2 دارای چنین چین خوردگی ای می باشد (گرچه از نسل پیشین خود، Z Fold، کمتر بوده است). ما نیز در بررسی این گوشی در سایت ترنجی، به وجود چنین خوردگی هایی در هر دو گوشی گلکسی Z Fold 2 و گلکسی Z Flip، اشاره کرده و امیدوار بودیم سامسونگ آن ها را در نسل بعدیشان، برطرف کند.

به نظر می رسد این مسئله با توجه به شایعات متعددی که در مورد پشتیبانی گلکسی Z Fold 3 از S-Pen وجود دارد، منطقی به نظر برسد که سامسونگ در حال پرداختن به آن می باشد. از این گذشته، اگر شما بخواهید با قلم S-Pen بر روی صفحه نمایش تاشو های آینده سامسونگ، نوشته و یا شکلی رسم کنید، وجود کوچکترین چروکی، در تجربه شما تداخل ایجاد خواهد کرد.

عدم وجود چین خوردگی در میت X2 در مقایسه با Z Fold 2

عدم وجود چین خوردگی در میت X2 در مقایسه با Z Fold 2

چین خوردگی در گوشی های تاشو دیگر رقیبان

به نظر می رسد گوشی های تاشو رقیب یعنی Mate X2 هواوی و شیائومی Mi Mix Fold، هر دو دارای چین و چروک در نمایشگر های تاشو خود هستند. با این حال، در بررسی های صورت گرفته از Mate X2، مشخص شده است که این چین خوردگی، “به سختی دیده شده” و “تقریباً قابل لمس نیست“. سامسونگ مدت زمان طولانی تری نسبت به هواوی، گوشی هایی با فرم تاشو را تولید می کند، بنابراین حدس می زنیم کمپانی ای که بتواند چین و چروک گوشی های تاشو را به طور کامل از بین ببرد، شرکت کره ای خواهد بود.

گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 سامسونگ هم زمان با S21 FE در مردادماه معرفی می شوند

دیدگاه شما راجع به تلاش سامسونگ در رفع مشکل چین خوردگی گوشی های گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 چیست؟ به نظر شما سامسونگ موفق می شود نام خود را به عنوان اولین شرکت برطرف کننده این مشکل به طور کامل، ثبت نماید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

خیلی خوبه

Milad7

Fold 3 قراره حسابی بترکونه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی