حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایلان ماسک تمام سرمایه خود را به دوج کوین اختصاص خواهد داد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس در توییتی اعلام کرد قصد دارد تمام سرمایه خود را به رمزارز دوج کوین اختصاص دهد و تمام قد از این کوین حمایت کند. این توییت پس از اعلام عدم پذیرش بیت کوین توسط ایلان ماسک صورت می گیرد و او اعلام کرده بود به دنبال جایگزینی سبز برای پادشاه رمزارزها خواهد بود.

حمایت همه جانبه ایلان ماسک از دوج کوین

آخرین توییت ایلان ماسک خطاب به پیتر مک کورماک، مجری پادکست “What Bitcoin Did” است که معتقد است حمایت این میلیاردر از این میم توکن، او را تبدیل به یک ترول کرده است! پس از رد پرداخت با بیت کوین توسط شرکت تسلا به دلیل مسائل زیست محیطی، ایلان ماسک دیگر به مانند گذشته، قابل قبول و احترام از سوی فعالان بازار کریپتو نیست.

به نقل از u.today، مدیرعامل تسلا همچنین دیروز نیز در توییتی از دوج کوین حمایت کرده بود و با بیان این که این رمزارز به راحتی می تواند پادشاه رمزارزها را شکست دهد، جنجال تازه ای به پا کرده بود:

برای کسانی که از نظر ریاضی ضعیف هستند. حجم معاملات 100 برابر بالاتر و کارمزد 100 برابر کمتر به این معناست که کل کارمزد کسب شده ثابت می ماند. کارمزد کم و حجم زیاد برای تبدیل شدن به واحد پول کره زمین مورد نیاز است.

ماسک در یک توییت دیگری، ادعا کرده است از آن جا که بیت کوین فقط توسط چند شرکت استخراج کنترل می شود، به شدت متمرکز است:

در واقع بیت کوین بسیار متمرکز است و بخش زیادی از آن توسط تعدادی شرکت بزرگ استخراج کنترل می شود. یک معدن ذغال سنگ در سین کیانگ دچار آب گرفتگی می شود و تقریبا همه معدن کاران را از بین می برد. پس از آن هش ریت بیت کوین 35 درصد کاهش پیدا می کند. به نظر شما این به معنای “غیرمتمرکز” بودن است؟

بیت کوین در زمان نگارش این مطلب با افت قیمت چند هزار دلاری نسبت به روز گذشته در سطح 43 هزار دلار در حال معامله است. نظر شما درباره آینده قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نظریه عجیب مدیرعامل آوانتی درباره علت ریزش بازار

🔸 در شرایطی که عده بسیاری از سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال ریزش بازار را به توییت‌های ایلان ماسک مرتبط می‌دانند، کاتلین لانگ، مدیرعامل گروه مالی آوانتی، مدعی شد این روند نزولی احتمالاً به گزارش مربوط به ذخایر تتر ربط داشته باشد. لانگ افزود کیفیت بخش عمده دارایی‌هایی که تتر در آنها سرمایه‌گذاری کرده، نامشخص است. او همچنین افزود تتر در اوراق بهادار نقد شونده، کوتاه‌مدت و کم ریسک سرمایه‌گذاری نکرده است. به باور لانگ، معامله‌گران بعد از آگاهی از این مسئله برای پایین آوردن مقدار ریسک خود به فروش دارایی‌های دیجیتال‌شان روی آورده‌اند و مسبب افت قیمت‌ها شده‌اند.

صدرا مخملی

چرا میخواد همه سرمایش رو دوج کوین بخره ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی