حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوج کوین به راحتی می تواند بیت کوین را شکست دهد!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

ایلان ماسک که این روزها در دنیای کریپتو با ایجاد حواشی هایی بیش از گذشته توجهات را به خود جلب کرده است، بار دیگر با اظهارنظری عجیب، باعث تعجب اهالی این صنعت نوپا شده است. مدیر عامل تسلا، در پاسخ به توییتی که به مقایسه دوج کوین و بیت کوین پرداخته بود اظهار کرده است که درصورت اعمال چند تغییر عمده، میم کوین مورد علاقه او به سادگی برنده این بازی خواهد بود!

مقایسه بیت کوین و دوج کوین توسط ایلان ماسک

بیت کوین و دوج کوین دارای محدودیت اندازه بلوک 1 مگابایتی هستند. هر بلوک بزرگ تر از این میزان فاقد اعتبار تلقی می شود. از آنجا که دوج کوین در ابتدا فقط به عنوان یک کپی ساده از الگوهای رفتاری بزرگ ترین ارز رمزنگاری شده بازار ایجاد شد، این شباهت اصلا تعجب آور نیست. ماسک معتقد است زمان بلوک و اندازه بلوک Doge Coin باید ده برابر شود.

به نقل از u.today، با این حال، این میم کوین به گونه ای طراحی شده است که زمان تراکنش سریع تری نسبت به بیت کوین دارد. ماینرهای دوج کوین به جای هر 10 دقیقه، هر دقیقه بلوک های جدید استخراج می کنند. اما ظاهرا این میزان هم برای ثروتمندترین فرد جهان رضایت بخش نیست.

توییت ایلان ماسک

افزون بر این، ماسک قصد دارد کارمزد تراکنش های Doge Coin هم تا 100 برابر از آنچه اکنون هست کمتر شود؛ به عقیده وی این بهبودی می تواند جذابیت این ارز رمزنگاری شده را برای ترید دو چندان کند. گفتنی است که در 25 اردیبهشت 1400، متوسط ​​کارمزد تراکنش های دوج کوین معادل 1.59 دلار است که 824 درصد بیشتر از سه ماه قبل می باشد.

آیا ایلان ماسک، کوین مخصوص خود را راه اندازی می کند؟

از چند روز گذشته درخواست های زیادی به سوی ایلان ماسک روانه شده است مبنی بر اینکه او باید کوین اختصاصی خودش را ایجاد کند. این درخواست ها امروز با توییت جاستین سان، خالق رمزارز ترون جدیت بیشتری پیدا کرد. جاستین در این توییت به صراحت از ایلان ماسک خواسته است تا رمزارز اختصاصی خودش را ایجاد کند.

 

کیف پول ترون لینک و جایزه ۳۰۰ ترون رایگان واقعیت دارد؟

 

اما ایلان ماسک در یک توییت مجزا، ادعا می کند که ایجاد یک کوین شخصی کار پرزحمتی است هرچند ادعا داشته است که در صورتی که دوج کوین نتواند انتظارات وی را برآورده کند، پذیرای این ایده خواهد بود. هرچند که زمزمه هایی به گوش می رسد که مدیرعامل تسلا نیم نگاهی به رمزارز شیبا اینو نیز دارد تا در صورت به بن بست خوردن دوج کوین، این رمزارز را جایگزین کند.

به نظر شما آیا دوج کوین و یا رمزارز دیگری می تواند جایگزین بیت کوین شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایلان ماسک دیوونمون کرد چرا آخه🥵🤧🤦🏻‍♂️

Milad7

مارکت داخلی

بارها گفتم اینقدر درگیر اخبار نباشید در نظر بگیرید اخبار رو ولی تمرکزتون روش نباشه
واقعیت اقتصادی با اخبار تغییر نمیکنه
با توجه به تحلیل بالا فعلا آبشده نشانه‌های صعود رو صادر کرده
و اهداف ۴۶۰۰ الی ۴۷۰۰ رو در دسرس قرار داده
ولی به یک باره انتظار رویت این محدوده رو نداشته باشید تا به هدف برسه اصلاحاتی خواهد داشت
کاهش‌های فعلی هم میتونیم اصلاح در نظر بگیریم
فقط با مدیریت سرمایه پیش برید به هیچ عنوان سنگین روی خرید نباشید که اگر اتفاقی افتاد پایینتر بتونید میانگین درست کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی