حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۰۰ وات آنر ۵۰ پرو تاییدیه گرفت

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | آنر، شایعات

گوشی های Honor 50 و Honor 50 Pro هر چند طراحی مشترک با Huawei P50 و Nova 9 خواهند داشت اما یک آغاز تازه برای Honor خواهند بود. امروز در گزارشی از چین می بینیم که شارژر ۱۰۰ وات آنر ۵۰ پرو تاییدیه گرفت. همچنین مدل پایه شارژر ۶۶ وات خواهد داشت.

شارژر ۱۰۰ وات آنر ۵۰ پرو

انتظار می رود که برند Honor  پس از جدایی از هواوی، پرچمدار بعدی خود را معرفی کند. گفته شده که این محصولات احتمالا تا ۲ هفته دیگر معرفی خواهند شد. آخرین اخبار از 3C چین منتشر می شود که در آن دو مدل از آنر ۵۰ با سرشارژرهای درون جعبه تأیید شده اند. حضور شارژر درون جعبه برای کاربران می تواند قوت قلب باشد، آن هم با این توان بالا. البته بعید نیست که نسل بعدی پرچمدارهای آنر بدون شارژر درون جعبه ارایه شوند.

به گزارش MyFixGuide ، دو مدل در این لیست دیده می شوند. دستگاهی با اسم رمز NTH-AN00 می تواند مدل پایه آنر ۵۰ باشد. در همین حال دستگاهی با اسم رمز NRA-AN00 نماینده نسخه Pro است. طبق این گواهینامه، این دستگاه ها به ترتیب با سرشارژر های ۶۶ و ۱۰۰ وات همراه خواهند بود.

شارژر آنر ۵۰

شارژر آنر ۵۰

اولین شارژر (HW-110600C00) همان شارژر سری Honor V40 است و توان ۶۶ وات دارد. شارژر دوم (HN-200500C00) سرشارژر ۱۰۰ وات آنر است که با مشخصات ۲۰ وات و ۵ آمپر طراحی شده است. این شارژر ۱۰۰ وات همچنین از توان شارژر ۶۶ وات با مشخصات ۶ آمپر و ۱۱ ولت در کنار خروجی های ۴۰ وات (۴ آمپر و ۱۰ وات) و ۱۰ وات (۲ آمپر و ۵ وات) پشتیبانی می کند.

رندر رسمی قاب پشتی گوشی آنر ۵۰ منتشر شد: احتمال معرفی در خردادماه

گزارش های قبلی نشان می داد که Honor 50 شباهت زیادی به هواوی Nova 8 Pro دارد. این دستگاه دارای یک دوربین با قاب قرصی شکل شامل دو حلقه است. همانطور که در رندرهای ادعا شده مشخص شده است، Honor 50 یک دوربین اصلی در حلقه بالایی و دو دوربین دیگر در حلقه پایین قرار دارد.

سه دوربین در پشت شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله ۸ مگاپیکسلی با لنز پریسکوپی ارایه خواهد شد. انتظار می رود که۲ دوربین سلفی ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی روی قاب جلویی باشند که احتمالاً با فاصله کانونی متفاوت ارایه می شوند.

ما انتظار داریم دو مدل آنر ۵۰، یکی به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شود در حالی که گمان می رود نسخه Pro از اسنپدراگون ۸۸۸ پشتیبانی می کند. مدل پرو احتمالا صفحه نمایش ۶.۶ اینچی AMOLED با رزلوشن 1440p+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز داشته باشد. باتری 4400 میلی آمپر ساعتی نیز برای آن محتمل است.

نظر شما چیست؟ Honor 50 Pro را می پسندید؟ شارژر ۱۰۰ وات برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

گوشی خیلی خوبیه واقعا پردازنده خوب دوربین عالی و صحفه نمایش خوب ی پکیج کامل هست مبارک اونایی باشه ک میخرنش

ali karimi

سلام، آفرین به آنر با این گوشیهای خوبش، شارژ100وات در پرو و 60 وات در نسخه معمولی، سخت افزار خوب از اسنپ دراگون، دوربینهای خوب، واقعا یکه یکه این گوشی، فقط خدا کنه بیاد حتما به ایران،اگه بیاد بین اس 21 اولترا و این یکی میشه گزینه خریدمو البته میت40 پرو یا p50 هواوی که میخواد بیاد، دیگه بین این4تا گوشی، واقعا چی میشه قیمت گوشیها بیاد پایین و گرونترین گوشی اندرویدی بشه حدودا نهایت بشه 10 تا 12 میلیون، اینطوری خیلی از مردم عزیز ما میتونن بهترین گوشیهارو بخرن، وتلا بخدا مردم ما مگه چی کم دارن، مثلا آیفون 12 گرونترینش اوایل اومده بود خب خیلی گرون بود تا 50 خورده ای ملیون یادمه که قیمت داشت، خب اون موقع یه گزارشی بود تو کشورهای مختلف باید چندروز کار کنن تا این گوشیو بخرن، یعنی یه کارگر ساده منظورشون بود، تو سوئد3روز بود، تو آمریکا 8روز،تو همین امارات که همسایه ما هستن، 4یا 5روز بود، حالا حسال کنید ایران بین 500 تا 550 روز بود، خب چرا باید اینطوری باشه، هرچی بگیم کمه، باید یه کتاب نوشت، موفق باشید، خداحافظ

Milad7

نسخه پرو چقدر خوبه 🥰

صدرا مخملی

باید شارژر تکنولوژی متفاوتی داشته باشه که این همه سروصدا کرده

صدرا مخملی

رنگ بنفشش چشمم رو گرفت درخشش واقعا این گوشی جذابه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)