حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A22s 5G با تراشه مدیاتک Dimensity 700 دیده شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در راستای اخبار جدید دستگاه های اقتصادی 5G سامسونگ، امروز سامسونگ گلکسی A22s 5G با تراشه مدیاتک Dimensity 700 دیده شده است. بله درست است، اگر به یاد داشته باشید ۲ هفته پیش در ترنجی برای شما نوشتیم گلکسی A22 5G سامسونگ با دایمنسیتی ٧٠٠ در گیک‌بنچ دیده شد. به نظر می رسد که سامسونگ احتمالا ۱ دستگاه را با ۲ اسم Galaxy A22s و Galaxy A22 در بازارهای مختلف ارایه خواهد کرد. البته هنوز چیزی قطعی نیست.

گلکسی A22s 5G با مدیاتک Dimensity 700

سامسونگ در حال آماده سازی برای معرفی Galaxy A22s 5G است. انتظار می رود گوشی 5G ارزان سامسونگ به زودی رونمایی شود. این دستگاه با شماره مدل SM-A226B در کنسول Google Play دیده شده است. این شماره مدل مشابه Galaxy A22 5G است که آن هم هنوز معرفی نشده است.

گلکسی A22s 5G در کنسول گوگل پلی

گلکسی A22s 5G در کنسول گوگل پلی

این احتمالا نشان می دهد که سامسونگ می تواند همین دستگاه را در برخی بازارها به عنوان گلکسی A22 معرفی کند. این لیست برخی از مشخصات اصلی گوشی هوشمند آینده سامسونگ را نشان می دهد. توان اصلی پردازشی این دستگاه یک تراشه مدیاتک به کد MT633 بهره می برد. ما این تراشه را به صورت تجاری با نام Dimensity 700 می شناسیم.

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

این گوشی ارزان 5G احتمالا ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. سیستم عامل اندروید ۱۱ را هم به صورت پیش فرض ارایه خواهد کرد که دور از ذهن نبود.

مشخصات احتمالی گلکسی A22s 5G سامسونگ

دستگاه موجود در کنسول Google Play دارای شماره مدل SM-A226B است. این شماره مدل با مدل Galaxy A22 5G برابر است که انتظار می رود به زودی روانه بازار شود. سامسونگ می تواند دستگاه مذکور را به عنوان گلکسی A22s هم در برخی مناطق ارائه کند.

مدل عددی گلکسی A22s 5G

مدل عددی گلکسی A22s 5G

لیست کنسول Google Play نشان می دهد که این دستگاه از یک تراشه مدیاتک Dimensity 700 نیرو می گیرد. تراشه 5G محبوب تولیدکننده تایوانی که در دستگاه های زیادی استفاده شده و به پایین نگاه داشتن قیمت آن ها هم کمک شایانی می کند. این تراشه دارای پردازنده گرافیکی Mali G57 بوده و همراه با ۴ گیگابایت رم ارایه می شود. همانطور که گفتیم این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره خواهد برد. می توانیم انتظار داشته باشیم که رابط کاربری One UI 3.1 روی آن ارایه شود.

یک تصویر ضمیمه شده در لیست گوگل پلی (تصویر اصلی مطلب) نشان می دهد که طراحی نمای جلویی گلکسی A22s 5G آن چنان به روز نیست و از ناچ قطره طور بهره می برد. حاشیه های اطراف نمایشگر بجز حاشیه ضخیم چانه (لبه پایین)، نازک است. طبق اطلاعات موجود در این لیست، رزلوشن FHD+ برای گلکسی A22s نشان می دهد که احتمالا سامسونگ کم کم نمایشگر با رزلوشن پایین HD را از دستگاه های اقتصادی آتی خود حذف خواهد کرد.

اگر حدس ما صحیح باشد و Galaxy A22s 5G صرفا یک A22 5G ری-برند شده برای بازارهای دیگر باشد، در آن صورت اندازه نمایشگرش احتمالا ۶.۵ اینچ باشد. این دستگاه دوربین اصلی دوربین سه گانه دارد. شایعات حاکی از آن است که دوربین اصلی رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

قیمت و رنگ بندی گلکسی A22s 5G سامسونگ

 

گفته می شود که گلکسی A22s 5G سامسونگ می تواند در حدود ۱۷۵ دلار قیمت داشته باشد. سامسونگ احتمالا اولین بار این گوشی هوشمند 5G را در جنوب شرقی آسیا، اروپا، کره جنوبی و بازار هند عرضه خواهد کرد. رنگ بندی این گوشی اقتصادی در چهار رنگ خواهد بود که عبارت است از:

  1. ۱- خاکستری
  2. ۲- سفید
  3. ۳- سبز روشن
  4. ۴- بنفش

نظر شما منتظر گوشی 5G ارزان سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

ظاهر A21s از این مدرن تر و شیکتره !

چه عجب سامسونگ از LCD ۱۰۸۰ استفاده کرد تو پایین رده هاش…..!

Milad7

حرف خاصی برای گفتن نداره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)