حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A22 5G نیمه دوم سال ۲۰۲۱ و به عنوان ارزان ترین گوشی 5G این شرکت معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گفته می شود سامسونگ در تلاش است تا یک گوشی 5G ارزان دیگر را نیز در سال ۲۰۲۱ در بازار عرضه کند. این دستگاه سامسونگ Galaxy A22 5G لقب خواهند گرفت. گفته می شود که سامسونگ Galaxy A22 5G نیمه دوم سال ۲۰۲۱ و به عنوان ارزان ترین گوشی 5G این شرکت معرفی خواهد شد.

سامسونگ Galaxy A22 5G

طبق گزارش جدید، سامسونگ Galaxy A22 5G جابی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ معرفی می شود. در حال حاضر شایعات پیرامون آن در اینترنت آغاز شده است.  بنابراین، تا زمان معرفی می توان انتظار تغییرات زیادی در برنامه را داشت. با این وجود، این نام برای دستگاه مذکور اکنون از کارخانه شایعات خارج شده است، بنابراین می توان امیدوار بود که در آینده زمان بیشتری گزارش های اطراف دستگاه را ببینیم.

تجهیزات 5G

5G

تا آنجا که به قیمت دستگاه مربوط می شود، گفته می شود که سامسونگ Galaxy A22 5G حدود ۲۷۰ دلار قیمت دارد. این اساسا باعث می شود که این دستگاه به یکی از ارزان ترین تلفن های هوشمند 5G توسط این شرکت تبدیل شود. این گزارش همچنین ادعا می کند که سامسونگ ممکن است گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A32 5G خود را در نیمه اول سال 2021 ارايه کند.

تاکنون هیچ صحبتی در مورد مشخصات و ویژگی های دستگاه نشده است، اما از آنجایی که اکنون شایعه آن منتشر شده است، می توان انتظار داشت که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن دریافت کنیم.

با توجه به اینکه تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰ برای گلکسی A32 5G گزارش شده است، هیچ بعید نیست که این دستگاه هم از تراشه ارزان مدیاتک استفاده کند، تراشه هایی که عملکرد واقعا خوبی دارند و نگاه ما را نسبت به مدیاتک تغییر دادند.

نظر شما چیست؟ منتظر Galaxy A22 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

احتمال داره اسنپ 690 بزاره؟
بین دایمنسیتی ۷۲۰و اسنپ ۶۹۰ قدرت کدوم بیشتره؟

Taha

فکر کنم ۶۹۰ بهتره.

SHREK

A22 5G😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱🔥🔥🔥🔥🔥🔥🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈💯💯💯💯

a22 5G😳😳😳

ali karimi

سلام، 270 دلار زیاده، حداقلش 200 دلار بود عالی بود، البته خب سامسونگ دیگه حداقل از این 270 دلار 20 سی دلار میخواد واسه بند بودنش بگیره،همین بالاتر خبر گزاشته که ریلمی v3 با دایمن 720به دلار گزاشته 215 دلار، حالا اشکال نداره همون 270 دلار فقط زودتر بیان تو ایران تا مردم عزبزماهم بتونن بخرن، کلا گوشی‌های 5جی زودتر بیان تو ایران بهتره درسته هنوز فراگیر نشده 5جی،ففط تو تهران چندجا هستش جاهای تاریخی و جاهایی که توریستی هستش 5جی داره تو تهران، حداقل من نوعی و یا خیلی های دیگه که وضعیت خوبی نداریم وقتی 5جی بخریم دیگه نیازی نیست بازم 2سال دیگه گوشیمونو عوض کنیم اونم بخصوص با وضعیت مسخره اقتصادی ما و قیمت دلار که 2سال دیگه ممکنه چجوری بشه

Milad7

سم دیگه ای در راهه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)