حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمبود تراشه این بار سری گلکسی A سامسونگ را هدف قرار داده است

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پردازشگرها، سامسونگ

سامسونگ در ماه مارس اعلام کرد که احتمالاً به دلیل کمبود جهانی تراشه و همچنین عرضه گوشی های جدید تاشو، سری گلکسی نوت جدید را در سال 2021 عرضه نخواهد کرد. حال طبق جدیدترین گزارشات، می شنویم که مشکلات کمبود جهانی تراشه، دامن میان رده های جدید سامسونگ از جمله سری گلکسی A این شرکت را نیز گرفته است.

سری گلکسی A سامسونگ، جدیدترین قربانی کمبود جهانی تراشه

به گزارش وب سایت کره ای thelec، سامسونگ به دلیل کمبود تراشه مجبور شده است عرضه سری بروز شده گلکسی A خود را در بازار های خاص به حالت تعویق درآورد. گلکسی A52 و گلکسی A72، دو تلفن پرفروش سامسونگ در بازار میان رده ها هستند که بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته اند.

منابع مرتبط ادعا می کنند که انتظار دارند تاریخ عرضه جهانی گوشی های گلکسی A52 و A72 در اواخر ماه آوریل باشد. با این حال، اکنون این دستگاه های میان رده فقط در اروپا و تعداد انگشت شماری از بازار های دیگر در دسترس هستند.

کمبود تراشه گلکسی A

کمبود تراشه گلکسی A

حتی ایالات متحده که یکی از مهمترین بازار های سامسونگ بشمار می رود، فقط نسخه گلکسی A52 5G را بعنوان یکی از بهترین تلفن های 5G ارزان قیمت، دریافت کرده است؛ و این در حالی است که گلکسی A72 نیز، مطابق برنامه قبلی قرار بود در این کشور عرضه شود.

عرضه جهانی این گوشی های به وضوح به تأخیر افتاده است، اما شاید نگران کننده ترین مسئله این باشد که هنوز تاریخ جدیدی برای عرضه مجدد آن ها تعیین نشده است. سامسونگ به شدت به گوشی های هوشمند ارزان قیمت خود وابسته است، بنابراین جالب است که ببینیم وضعیت موجود چه تاثیری بر سه ماهه آینده شرکت کره ای می گذارد.

مدیر عامل کوالکام اخیراً اظهار داشت که در بهترین حالت، کمبود تراشه فقط تا پایان سال ادامه خواهد داشت. اما منابع دیگر معتقدند که این کمبود می تواند تا سال 2023 نیز، ادامه یابد.

مدیر شیائومی از احتمال افزایش قیمت گوشی های هوشمند به دلیل کمبود تراشه خبر داد

دیدگاه شما چیست؟ به نظر شما کمبود جهانی تراشه که اخیرا دامن خیلی از شرکت ها و صنایع، از جمله خودروسازی را نیز گرفته است، در حوزه گوشی های هوشمند، به غیر از بلک شارک ۴ که پیش تر گزارش آن را اعلام کرده بودیم و سری جدید گلکسی A سامسونگ، چه گوشی هایی را در آینده هدف قرار می دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

کمبود چیپست !!

Milad7

سری نوت هم که احتمالا سری همین قضیه کنسله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی