حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز ٣ اپل با تراشه‌ U1 عرضه می‌شود؛ تصاویر نسخه نهایی این محصول را ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، گجت‌های پوشیدنی

ایربادز کاملاً بی سیم ایرپادز سری ٣، یکی از محصولات مورد انتظار اپل در آینده است. بسیاری از افشاگران، اطلاعاتی را از این محصول رونمایی نشده منتشر کرده‌اند. اپل همچنان وجود این ایربادز بی سیم را تأیید نکرده است. با این حال، اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهند که ایرپادز ٣ اپل، با تراشه‌ اختصاصی اپل U1 رونمایی خواهد شد. همچنین برخی از تصاویر نسخه شبیه سازی شده این نسخه منتشر شده‌اند. در ادامه به این جزئیات خواهیم پرداخت.

بالأخره ایرپادز ٣ اپل چه زمانی رونمایی می‌شود؟

مدتی پیش، اپل در رویداد Spring Loaded خود، از محصولات مختلف و جدیدی رونمایی کرد. این محصولات، از iMac 2021، ایرتگ اپل، آیپد پرو ٢٠٢١ و دیگر محصولات اپل تشکیل شده بودند. شاید مهم‌ترین غیبت در این مراسم، مربوط به عدم رونمایی از ایرپادز ٣ اپل باشد. ایربادز کاملاً بی سیم مورد انتظاری که طرفداران و کاربران اپل به شدت مشتاق رونمایی از آن هستند.

 

اپل AirTage به قیمت ۲۹ دلار رسما معرفی شد: گجت مکان یاب چیزها!

 

به گفته Realmicentral، رونمایی از این محصول به چند هفته بعد از این مراسم موکول شده است. حتی ممکن است در طی ماه جاری، شاهد رونمایی از این ایربادز کاملاً بی سیم باشيم. اپل با رونمایی از این محصول، می‌تواند پرچمدار جدیدی را برای فروش خود در بازار TWS ها، معرفی کند. همان طور که قبلاً گفته بودیم، در فروش جهانی ایربادهای کاملاً بی سیم، اپل در صدر جدول است.

 

فروش ایربادهای بی‌ سیم در سال ٢٠٢١، به بیش از ٣١٠ میلیون نسخه خواهد رسید

 

اما ویژگی مهم این محصول چیست؟ آیا شاهد اتفاق خاصی در ایرپادز ٣ اپل خواهیم بود؟

رونمایی از Airpods 3 با تراشه‌ اختصاصی Apple U1

تراشه Apple U1

در اخبار جدیدی که در مورد محصول جدید اپل، یعنی ایرپادز ٣ منتشر شده‌اند، شایعات جدیدی را می‌توان یافت. این اخبار، وجود تراشه Apple U1 را در ایربادز کاملاً بی سیم اپل تأیید کرده‌اند. همچنین برخی منابع به کوچک‌تر شدن ابعاد این محصول، اشاره‌ کرده‌اند. ظاهراً اپل قصد دارد این محصول را فعلاً رونمایی کند و تولید انبوه فروش آن را، از فصل سوم سال جاری میلادی کلید بزند. این موضوع، به دلیل رفع مشکل در میزان تولیدات و مقابله با بحران‌های پیش رو است. در نتیجه، فعلاً نباید منتظر به فروش رسیدن Airpods 3 بود.

در مورد کارایی تراشه Apple U1 در ایرپادز ٣ فعلاً نمی‌توان نظری داد. زیرا واقعاً مشخص نیست که به چه دلیل این تراشه‌ در ایربادز کاملاً بی سیم جدید اپل به کار گرفته می‌شود. اما این موضوع می‌تواند به دلیل افزایش کارایی Airpods 3 در فاصله‌های دورتر باشد. حتی برای پیدا کردن Airpods 3 گم شده، می‌توانید از قابلیت‌های این تراشه‌ بهره بگیرید. البته اگر مانند ایرتگ اپل، باز هم شاهد محدود شدن قابلیت‌های این تراشه‌ در مناطق خاص جهان نباشیم!

 

اپل AirTag در تمام مناطق از قابلیت ردیابی دقیق پشتیبانی نمی‌کند!

 

اپل در ایرپادز ٣ از فناوری Hi-Fi نیز بهره گیری خواهد کرد. در همین حین، امکان انتشار اپلیکیشن Apple Music Hi-Fi در این بین، وجود دارد. شاید اپل، برچسب قیمتی ١۵٠ تا ٢٠٠ دلاری را برای ایرپادز جدید خود در نظر بگیرد. قیمتی که نسبتاً مناسب است. تراشه H1 اپل نیز برای کاهش نویزها در این محصول تعبیه خواهد شد.

تصاویری از نسخه شبیه سازی شده ایرپادز ٣

تصویر زنده ایرپادز ٣ اپل

تصویر زنده ایرپادز ٣ اپل

به گزارش India Today، چندی پیش، تصاویری از نسخه شبیه سازی شده ایرپادز ٣ در اینترنت منتشر شد. این تصاویر، نسخه‌ای ساخته شده از رندرها و تصاویر لو رفته ایرپادز ٣ اپل را به ما نشان دادند. همچنین کیس شارژ و محتویات این نسخه، شبیه سازی شده‌اند.

ایرپادز ٣ در کنار ایرپادز ٢ و ایرپادز پرو

مقایسه ابعاد ایرپادز به ترتیب از راست به چپ: ایرپادز ٣، ایرپادز ٢ و ایرپادز پرو

در این تصاویر، به نظر می‌رسد که اپل طراحی جمع و جور تر و کوچک‌تری را برای ایرپادز ٣ در نظر گرفته‌ است. کیس شارژ و ابعاد ایرپادها، نسبت به ایرپادز پرو کوچک‌تر هستند. بنابراین، اپل تمرکز خود را بر روی طراحی کوچک‌تر این محصول گذاشته است. اطلاعاتی از درایور صوتی این محصول در دسترس نیست. بهبود کیفیت صوتی و طراحی، دو محوریت اصلی این محصول مسحوب می‌شوند.

نظرتان در مورد Airpods 3 اپل چیست؟ فکر می‌کنید ایرپادز جدید با چنین قیمتی، ارزش خرید دارد؟ کدام ویژگی این ایرپادز برای شما جذابیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظریم……….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️