حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو تب M10 در گیک‌بنچ و لیست کنسول گوگل‌پلی دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، تبلت، رندر، لنوو

لنوو یکی از برندهای مطرح در بخش فروش تبلت‌ها است. این برند، قصد دارد از سری تبلت‌های جدیدی با پشتیبانی از فناوری 5G رونمایی کند. تبلت جدید این برند به تازگی در گیک‌بنچ و کنسول گوگل‌پلی دیده شده است. در ادامه، با برخی از مشخصات و جزئیات تبلت لنوو تب M10 آشنا می‌شویم.

تبلت لنوو تب M10 در گیک‌بنچ

تبلت لنوو تب M10 در گیک‌‌بنچ

تبلت لنوو تب M10 در گیک‌‌بنچ

به گزارش Mysmartprice، اخیراً صفحه گیک‌بنچ تبلت لنوو تب M10 در این سایت دیده شده است. با توجه به این موضوع، احتمال می‌رود که عرضه این تبلت در آینده‌ای نزدیک انجام بگیرد.

تست این دستگاه در نسخه ۴.٢.٣ گیک‌بنچ انجام شده است. در این نسخه، میزان امتیازدهی متفاوت با نسخه ۵ است. این تبلت، امتیاز ٢,۶۵٩ را در بخش تک هسته‌ای و ۶,۴٨۵ را در بخش چند هسته‌ای کسب کرده است. تراشه اسنپدراگون ۶٩٠ با لیتوگرافی ٨ نانومتری و پردازنده‌ای مجهز به Cortex-A77 در تبلت جدید لنوو قرار گرفته است.

 

اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی رسما توسط کوالکام معرفی شد

 

با این حساب، تبلت Tab M10 از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه تست شده این دستگاه نیز به سیستم‌عامل اندروید ١١ پایه به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز بوده است. مدل نامبر تبلت مذکور، TB-X607Z می‌باشد.

تبلت لنوو Tab M10 5G در لیست کنسول گوگل‌پلی

تبلت لنوو تب M10 در کنسول گوگل پلی

تبلت لنوو تب M10 در کنسول گوگل پلی

از سوی دیگر، دستگاه جدید لنوو در کنسول گوگل پلی دیده شده است. رندر قرار گرفته از این تبلت، به بی زائده بودن نمایشگر آن اشاره دارد. حاشیه‌های دور نمایشگر این تبلت در حد متوسطی هستند. دوربین سلفی تکی در این حاشیه‌ها تعبیه شده است.

نسخه‌ای که از تبلت لنوو Tab M10 در کنسول گوگل پلی لیست شده است، به ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز است. بنابراین، تاکنون ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم برای این تبلت تأیید شده است. استفاده از تراشه اسنپدراگون ۶٩٠ ۵جی و اندروید ١١ پایه نیز مجدداً تأیید شده است. به نظر می‌رسد که وضوح نمایشگر دستگاه جدید لنوو، برابر با ١٩٢٠×١٢٠٠ است. تراکم پیکسلی این نمایشگر ٢۴٠ پیکسل بر اینچ می‌باشد. مدل نامبر تب M10 5G در این تأییدیه نیز TB-X607Z است.

لنوو تا زمان نگارش این مطلب، همچنان از جزئیات این تبلت به صورت رسمی صحبتی نکرده است. اما با توجه به این دو تأییدیه، تاریخ عرضه این محصول نزدیک به نظر می‌رسد.

نظرتان در مورد تبلت لنوو Tab M10 چیست؟ آیا این تبلت مشخصات جذابی دارد؟ فکر می‌کنید لنوو چه برچسب قیمتی را روی این تبلت رونمایی نشده قرار خواهد داد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️