حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی منعطف گوگل با تراشه Tensor و ١٢ گیگابایت رم در GeekBench رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شایعات، گوگل

گوگل امسال از سری Pixel 6 رونمایی کرد که بی شک، انقلابی‌ترین سری از گوشی‌های گوگل از هر نظر بود. اما همچنان خبری از Pixel Fold نیست. اما گوشی منعطف گوگل با تراشه اختصاصی Tensor و فضای زیاد حافظه رم در بنچمارک GeekBench دیده شده است. اما جزئیات این خبر چیست؟

گوشی منعطف گوگل با تراشه اختصاصی این کمپانی در راه است

در آخرین خبر از گوشی تاشوی گوگل، گفتیم که این دستگاه فعلاً کنسل شده است.

 

گوشی منعطف گوگل احتمالاً به دلیل سخت بودن رقابت، کنسل شده است

 

بر اساس گزارش Mysmartprice، شایعات گوشی منعطف Pixel Fold به مدت زیادی در اینترنت حضور داشتند. اما در نهایت، خبر رسمی از این گوشی منتشر نشد. با این حال، گفته می‌شود که در سال ١۴٠٠ یا ١۴٠١، گوگل هم در نهایت وارد رقابت گوشی‌های تاشو خواهد شد.

درست است که همچنان خبر رسمی از Pixel Fold منتشر نشده است. اما مجدداً، موج شایعات گوشی منعطف گوگل به اینترنت بازگشته‌اند! این شایعه جدید، منتسب به حضور یافتن گوگل پیکسل فولد در بنچمارک گیک بنچ است. بر اساس آنچه که در این بنچمارک ذکر شده است، اسم رمز گوگل Pixel Fold قرار است Pipit باشد.

اما جدا از فاش شدن اسم رمز احتمالی گوشی تاشوی گوگل، جزئیات مهم‌تر و قابل توجهی از این گوشی منعطف فاش شده‌اند. از جمله این مشخصات تازه فاش شده، می‌توان به حافظه رم و مغز متفکر این دستگاه اشاره کرد.

همان طور که این گوشی به تازگی در نسخه قدیمی گیک بنچ، یعنی GeekBench 4 تست شده است، امتیاز آن نیز طبق معیارهای قدیمی تعیین شده است. امتیاز کسب شده توسط این دستگاه در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب برابر با ۴,٨١١ و ١١,٣۴٩ می‌باشد. تراشه‌ای که قدرت این محصول را تأمین می‌کند، دارای حداکثر فرکانس کاری ٢.٨ گیگاهرتزی پردازنده مرکزی است. همچنین حداقل فرکانس کاری این تراشه، ١.٨ گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده مرکزی، از پردازنده گرافیکی Mali-G78 نیز استفاده شده است.

بر اساس این مشخصات فاش شده از Pixel Fold، گمانه زنی می‌شود که این گوشی منعطف هم به تراشه Tensor گوگل مجهز شود. چرا که چنین مشخصاتی، دقیقاً مطابق با تراشه Tensor است که در سری Pixel 6 به کار گرفته شده بود.

اما جزئیات این لیست، به پایان نرسیده‌اند. چرا که دیگر اطلاعات GeekBench 4، حاکی از وجود ١٢ گیگابایت حافظه رم در Pixel Fold هستند. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی در دو نسخه با ٢۵۶ یا ۵١٢ گیگابایت حافظه رم به ویترین مغازه‌ها برود! همچنین گفته شده است که این گوشی از اندروید ١٢ استفاده می‌کند. البته با وجود ارائه نسخه مخصوص نمایشگرهای بزرگ این سیستم عامل با نام اندروید ١٢L، به احتمال زیاد همین نسخه در Pixel Fold ارائه خواهد شد.

اما باید ابتدای متن خبر را باز هم به شما یادآوری کنیم. شایعاتی وجود دارند که از لغو شدن برنامه توسعه Pixel Fold به دلیل سخت بودن رقابت حکایت دارند. دو احتمال بیشتر وجود دارد: یا این دستگاه به کل لغو شده است و یا این که همچنان گوگل به ارائه یک گوشی تاشوی پرچمدار فکر می‌کند.

نظر شما در مورد این اطلاعت فاش شده تازه از Pixel Fold گوگل چیست‌؟ آیا فکر می‌کنید که این دستگاه در صورت ارائه شدن، فروش موفقی را تجربه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️