حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل قطع اتصال قلم گلکسی Note 10 سامسونگ گزارش شد

نوشته

2 سال قبل | 21 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

گلکسی نوت ١٠ یکی از گوشی‌های سری پرچمدار Galaxy Note 10 است. این خانواده از دو عضو با نام‌های گلکسی نوت ١٠ و گلکسی نوت ١٠ گلاس تشکیل می‌شود. بعدها، گلکسی نوت ١٠ لایت نیز به این خانواده پیوست. اکنون، برخی کاربران با مشکل قطع اتصال قطع اتصال قلم گلکسی Note 10 مواجه هستند. در ادامه نگاهی به جزئیات این مشکل خواهیم داشت.

مشکل قطع اتصال قلم گلکسی Note 10 پس از انجام به‌روزرسانی امنیتی

گلکسی نوت ١٠ در زمان رونمایی خود، عنوان پایه‌ترین و ارزان‌ترین گوشی سری گلکسی نوت ١٠ را به خود اختصاص داده بود. این گوشی، با قلم استایلس همراه و تراشه ٧ نانومتری اگزینوس ٩٨٢۵ معرفی شده بود.

 

گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) به همراه گلکسی نوت ۱۰ پلاس رسما معرفی شد

 

به گزارش Sammobile، برخی از کاربران گلکسی نوت ١٠، از مشکل قطع اتصال قلم S-Pen رنج می‌برند. ظاهراً این مشکل، برای برخی از کاربران این گوشی رخ داده است.

جزئیات قطع اتصال S-Pen در گلکسی نوت ١٠ و گلکسی نوت ١٠ پلاس

با این‌که مشکل قطع اتصال قلم S-Pen چیز جدیدی نیست، اما برخی از کاربران آن را این بار برای گلکسی نوت ١٠ گزارش کرده‌اند. این مشکل به صورت متدوام و پشت سر هم توصیف شده است.

شاکیان می‌گویند مشکل قطع اتصال قلم گلکسی Note 10، پس از نصب آخرین به‌روزرسانی‌ها رخ داده است. گویا پس از نصب پچ امنیتی مارس یا آوریل ٢٠٢١، این مشکل ایجاد شده است. اما مزید بر علت، مدرک قطعی در باب این موضوع وجود ندارد. اما این احتمال، همچنان به عنوان ایجاد کننده اصلی تلقی می‌شود. بنابراین، سامسونگ باید یک بیانیه رسمی در مورد حل این مشکل ارائه کند. یا حداقل با ارائه یک به‌روزرسانی، این باگ در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شود. اگر شما از گوشی‌های سری گلکسی نوت ١٠ استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم هیچ به‌روزرسانی جدیدی را نصب نکنید!

قبلاً در مورد برخی از مشکلات آپدیت‌های امنیتی گفته بودیم.

 

چرا آپدیت امنیتی اندروید مهم است؟

 

به نظر می‌رسد این مشکل برای گلکسی نوت ١٠ پلاس هم ایجاد شده است. بنابراین، اهمیت حل این مشکل زیاد است.

کاربران می‌گویند هنگامی که قلم S-Pen را از جایگاه مخصوص آن جدا می‌کنند، با خطای قطع اتصال مواجه می‌شوند. در صورتی که هیچ مشکلی برای ایجاد این خطا وجود ندارد. با این حال، کاربران می‌توانند از برخی قابلیت‌های قلم در پیمایش بین صفحات استفاده کنند. حتی ویژگی عکاسی با استفاده از دوربین نیز همچنان در دسترس است.

مشکل اصلی در قسمت استفاده از قابلیت Air Actions می‌باشد که با وجود هشدار مذکور، کاربر نمی‌تواند به طور کامل از S-Pen خود بهره‌گیری کند. بنابراین، کاربرانی که از این مشکل رنج می‌برند، مجبور به غیر فعال‌سازی Air Actions شده‌اند. با فعال ماندن Air Actions، دستگاه مرتباً هشدارهای قبلی را تکرار می‌کند.

گفته می‌شود برخی از کاربران از اواسط سال ٢٠٢٠ میلادی در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستند. حتی برخی از مسئولین سامسونگ برای حل این مشکل با برخی کاربران تماس حاصل کرده‌اند. مشخص نیست که این باگ چه زمانی حل می‌شود. اما سامسونگ چاره‌ای ندارد جز این‌که هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کند زیرا قلم S-Pen، یکی از اعضای حیاتی سری گلکسی نوت محسوب می‌شود.

مشکل قطع اتصال قلم گلکسی Note 10

نظرتان در مورد این مشکل چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند این مشکل را با ارائه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل کند؟ اگر صاحب یکی از گوشی‌های سری گلکسی نوت هستید، بگویید تا به حال با چنین مشکلی مواجه شده‌اید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

الان یه دوستی میاد برای کوچک نمایی مشکلات و بزرگنمایی مشکلات بقیه لابد مسخره‌بازی در میاره…
___________
دیروز پریروز گفتم دلیل اخبار زرد چیه… مراجعه بشه دلیل این اخبار رو میفهمید
___________
اگر از لحاظ علمی و منطقی بخوایم بنویسیم و تحلیل کنیم این باگای نرم‌افزاری برای همه شرکتا کم و بیش هست… اما واسه کدوم شرکتا بیشتر سر و صدا میکنه؟ بله شرکتای در حال پیشرفت… چون اینها رقبای سرسخت(و به طبع جامعه طرفدارای گسترده‌تر) دارن و جایگاهشون تثبيت نشده هنوز… پس از هر فرصتی برای تخریب و ارعاب جامعه خاکستری‌ای که بسن اونها و شرکتای تثبیت شده گیر کردن استفاده میشه…
من حضورم تو سایت کم شده برای همین یکبار برای همیشه از همه کاربرا میخوام سواد تکنولوژی و سواد رسانه‌ای‌شونو بالا ببرن… به هر خبری با یک دید متفاوت میشه نگاه کرد… مهم اینه دید شما به خبر از راه درست و با هدف درستی باشه… وقتی میبینید دید طرفی در خبری با هدف درستی نیست یعنی هدفش میتونه انحراف افکار باشه…
__________
مورد خاصی نیست… این موارد برای هر برندی پیش میاد…

m.b

اونا وظيفه شونه بزنن چون صلاحیت خبری‌شون میره زیر سوال اگر مسائل سامسونگ رو بازتاب ندند… اما وقتی تو دو روز سه تا خبر زرد اونم اونجوری میره رو سایت خب… یکم جای تأمل داره… چون این اخبار زرد هر روز هست… هر روز یجای دنیا یه گوشی به مشکل میخوره… خصوصاً مشکل باتری یه دونه گوشی رو پوشش دادن که دیگه خیلی زرد بود… رفته بود تو مایه های قهوه‌ای… در هر صورت این برداشت منه و از نظر من خبر های مهمتر و معتبرتری برای پوشش وجود داره…میشه تو این روزا که نظرات یکم کم شده رو اونا هم کار کرد و تست کرد… مثلا همون مسئله نصب گوگل روی هوآوی که با استقبال همراه شد و برای منم مفید بود واقعاً… صرفاً پوشش خبر فکر نمیکنم به ترنجی اعتبار داده باشه… انتخاب خبر مناسب، نقل مناسب، در زمان مناسب، و در محیط ساده و مناسب ترنجی فکر کنم طرفدار آورده براش… حالا برداشتا متفاوته… و قابل احترام🙏…درک میکنیم… مرسی بابت زحمات 🙏

ای بابا
قصه نوت ۱۰ منو همه میدونن یعنی تو نمیدونی؟
خلاصش:
“نوت ۱۰ منم برد nfcش سوخت که اول فکر میکردن برد شارژه بعدش فهمیدن کل برده! بعد فهمیده آره برد nfc یا همین آن آف سی! خودمونه”
ها والا
رو دستم ۹۰۰ تومن خرج گذاشت سامسونگ کصافط…
اگر از گوشیای کینگ شیا استفاده میکردم اینطوری میشد؟
شمام کینگی‌هستی برا خودت
ولی جسارتا
شما دیگه چرا کینگ مصطفی؟ به نظرم اسمت k.m.b باشه بهت بیشتر میاد اصلا
من کی‌باشم راجب اسم نظر بدم؟
شما فقط انگشتت اشارتو ببر بالا من برات یه لشکر محافظ آموزش دیده تا دندون مسلح رو همراهت میکنم که ترولا قصد جونتو نکنن
خودم اصلا سپرت میشم
من کجا دنبال لایی کشیدن هستم؟ من همیشه تو باند خودم حرکت میکنم
من غلطم بکنم لا پوشونی کنم
بالا گفتم شما فقط امر کن من امنیت ۱۰۰ درصدی برای کینگ آینده واردات موبایل شیائومی این سرزمین تضمین میکنم

باشه آقا شیائومی شما با اون رابط کاربری پر لگ و باگش خوبه سامسونگ ما اینجا هیچ کارست😒😏

شما حرص نخور شما باید قدرت و عظمتت رو برای کارای بزرگتر نگه داری
این کارای کوچیکو بسپر دست آدمای دون پایه ای مثل من خودم یه تنه حریف همه دشمنای کینگ تکنولوژی هستم

iTroll 2nd Gen

برادر این ترول درجه یک سامسونگه بعد حرفی که من درباره مشکلات سامسونگ زدم
ادای ترول شیا در میاره مثلا بگه که کارتون بده و تمسخر میکنه

حاجی من اون پستم گفتم ترول سامسونگم ولی با عشق شاه مصطفی و شیائومی میخام از گوشیاش حمایت کنم ولی متاسفانه یه عده به زور میخان بهم تحمیل کنن و تیکه میندازن بهم
آقا من حرفامو از ته دل میگم واقعا تحت تاثیر قدرت و کیفیت ساخت شیائومی قرار گرفتم
واقعا قصد توهین و بی احترامی به هیچکس ندارم

S AH

تازگیا سوپر ترنج اومده😐

iTroll 2nd Gen

کیه ؟

M.Y

مه لقا خانم 😅🤣

Auroro

کار آمریکاس

AŁɪ

جالب اینجاست از وقتی مشکلات سامسونگ و شیائومی زیاد شده این دسته اخبار شدن انحراف کننده ، ولی خدایی نکرده هواوی یا وانپلاس یا ویوو یا ایسوس یا اپل بلایی سرشون بیاد ، اون وقته که این اخبار منفی میشن بجا و معتبر .

ای کسانی که فن سامسونگ نیستین ( مخصوصا ترول های عزیز که میدونن خودشون. )
در صورت دیده شدن اسپم و ترول بازی در این پست با برندای محبوب و فن شما ینی هوآوی و شیائومی در ترنجی به شدت برخورد و اعمال قانون میشه.
از من گفتن بود…..🤐🤫

Mahdi

جدیدا کابرای سایت خیلی به هم میپرن منتظرن تا یه مشکل پیش بیاد تا یه برندو تا حد جی ال ایکس پایین بیارن بابا یکم منطق داشته باشید الان مثلا برای برند مورد علاقه شما مشکل پیش نمیاد که با یه مشکل برند دیگه حمله ور میشید به اش به خدا شبیه بچه ها رفتار می کنید😕😕

صدرا مخملی

مثل اینکه دی ای ان ت.رن.ج.ی کم کم داره شبیه ظ.و.م.ی.ت میشه
از زومیت به اینجا پناه آوردم شما دیگه نه لطفا !

Milad7

مشکل حادی نیست با اپدیت بعدی حل میشه 👌

صدرا مخملی

کاملا حرفتون درسته و نمیدونم اونی که بهتون منفی داده تو کله خودش چی میگذشته !!

mehdi8492

یک ساله قلم گوشیم همین مشکل و داره هر چقدر هم آپدیت زدم فایده ای نداره فقط تو قسمت نوشتن کار میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️