حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) به همراه گلکسی نوت ۱۰ پلاس رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 51 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی نوت ۱۰ رونمایی کرد. برخلاف همیشه، به جای معرفی فقط یک گوشی، سامسونگ تصمیم گرفته که از مدل‌های مختلفی پرده‌برداری کند. گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) به همراه گلکسی نوت ۱۰ پلاس رسما معرفی شد و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) به همراه گلکسی نوت ۱۰ پلاس

گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) به همراه گلکسی نوت ۱۰ پلاس

از بین مشخصه‌های این گوشی، می‌توانیم به وجود تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۵ و همچنین نمایشگر ۶.۳ اینچی AMOLED اشاره کنیم. این بار شاهد عرضه مدل مبتنی بر حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیستیم و حداقل حافظه آن ۲۵۶ گیگابایت است که به لطف تکنولوژی جدید UFS 3.0 سرعت بالایی برای گوشی به ارمغان می‌آورد.

در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو تشکیل شده است. انرژی این گوشی را یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که به‌لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، به‌سرعت می‌توان آن را شارژ کرد.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس

گلکسی نوت ۱۰ پلاس

مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های گلکسی نوت قلم S Pen است که این بار از ویژگی‌های جدیدی بهره می‌برد. از بین این امکانات، می‌توانیم به پشتیبانی از قابلیت‌های بدون لمس گوشی اشاره کنیم که کاربران صرفا با حرکت دادن آن می‌توانند کارهای مختلفی را انجام دهند.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی نوت ۱۰

برخی تفاوت‌ها بین این دو نسخه وجود دارد٬ اما مهم‌ترین آن‌ها اندازه‌ی نمایشگرشان با وضوحی است که ارائه می‌کنند. گلکسی نوت 10 به یک نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح +Full HD مجهز شده است٬ در حالی که مدل پلاس از نمایشگر بزرگ‌تر 6.8 اینچی با وضوح بیشتر +Quad HD بهره می‌برد. هر دو گوشی از یک پنل Dynamic AMOLED و استاندارد +HDR10 برخوردارند.

سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی اس 10 خود برای نخستین بار از یک حفره‌ی روی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده کرد. این حفره در سمت راست نمایشگر قرار داشت٬ اما حالا در خانواده نوت 10 این حفره به وسط صفحه آمده است تا بهره‌وری بیشتری از نمایشگر را ارائه کند. ضمنان برخلاف اس 10 پلاس که از دو دوربین سلفی میزبانی می‌کرد٬ در اینجا مدل پلاس هم یک دوربین سلفی را در اختیار دارد. حاشیه‌های سه طرف گوشی بسیار باریک هستند و دو لبه‌ی کناری آن خمیده است. در اینجا فقط یک چانه‌ی ضخیم‌تر زیر نمایشگر حضور دارد که البته آن هم همچنان باریک است.

مطابق انتظار٬ یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی گنجانده شده است که محدوده پوشش بیشتری از صفحه را در بر می‌گیرد. سامسونگ همچنین از سیستم صوتی صدای روی صفحه (SoD)‌ در گوشی‌های جدید خود استفاده کرده است. پیشتر در مورد این فناوری صحبت‌های فراوانی کرده‌ایم. در اینجا می‌توانید بیشتر در مورد این فناوری مطالعه کنید.

طراحی


سامسونگ این گوشی‌ها را مستطیلی‌تر از خانواده اس 10 که صیقلی‌تر هستند طراحی کرده است. کلیدهای تنظیم صدا و پاور در سمت چپ دیوایس قرار دارند٬ در حالی که اسلات سیم کارت و کارت میکرو اس دی در سمت راست قرار دارد. در زیر دیوایس نیز علاوه بر یک اسپیکر٬ می‌توان یک درگاه USB-C را مشاهده کرد. سامسونگ سرانجام در این گوشی‌ها جک هدفون را حذف کرده است٬ گرچه یک جک تبدیل را در داخل جعبه‌ی گوشی قرار داده است تا بتوانید از هدفون‌های معمولی خود نیز در این گوشی‌ها استفاده کنید. دکمه‌ی بیکسبی نیز از این گوشی حذف شده است.

مدل کوچک‌تر دارای ابعاد 151 در 72 در 7.9 میلی‌تر است و مدل بزرگ‌تر ابعادی برابر با 162.3 در 77.4 در 7.9 میلی‌متر دارد. وزن آن‌ها نیز به ترتیب 167 گرم و 197 گرم است.

سامسونگ تصمیم گرفته حالت جایگیری دوربین‌ها روی قاب پشتی را تغییر دهد و به جای افقی٬ آن‌ها را به صورت عمودی در سمت چپ قسمت بالایی قاب قرار دهد. سه دوربین در قاب پشتی این گوشی قرار دارد. سنسور اصلی آن 12 مگاپیسلی با دیافراگم متغیر دو حالته f/1.5 و f/2.4 است٬‌ در حالی که سنسور ثانویه 16 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو دیگر با دیافراگم f/2.1 آن را همراهی می‌کنند. در مدل پلاس٬ علاوه بر این سه سنسور٬ یک سنسور زمان پرواز (ToF) نیز در کنار این دوربین‌ها قرار دارد که می‌تواند در تهیه‌ی عکس‌های پرتره‌ای با پس زمینه‌ی تار بهتر عمل کند.

سخت افزار و نرم افزار


در قلب تپنده‌ی دو گوشی جدید سامسونگ٬‌ تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام یا اگزینوس 9825 سامسونگ (بسته به محل زندگی شما) قرار گرفته است. پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی این تراشه قوی‌تر از نسخه‌ی اصلی اسنپدراگون 855 است. هرچند گوشی‌های نوت لزوما محصولات گیمینگی نیستند٬ اما عملکرد آن‌ها بهبود پیدا کرده تا کاربرانی که به دنبال خرید یک تبلت با بهره‌وری بالا هستند٬ روی نوت 10 حساب ویژه‌ای باز کنند. در اینجا یک تفاوت عمده وجود دارد، هرچند حافظه‌ی هر دو مدل از نوع UFS 3.0‌ است، اما فضایه ذخیره سازی مدل پلاس را می‌توان با یک کارت میکرو اس دی افزایش داد، در حالی که چنین چیزی در مدل اصلی وجود ندارد.

دومین نسخه‌ی رابط کاربری جدید One UI سامسونگ با گوشی‌های جدید سری نوت همراه خواهد بود. شاید شما توقع تجهیز این گوشی‌ها به اندروید Q را داشتید٬ اما از آنجایی که گوگل آن را هنوز عرضه نکرده است٬ بنابراین گوشی‌های جدید سامسونگ در ابتدا با اندروید 9 پای عرضه می‌شوند و در آینده‌ای نزدیک با دریافت یک به‌روزرسانی٬ اندروید 10 را دریافت می‌کنند. حداکثر رم به کار رفته در دو نسخه 12 گیگابایتی است. فضای ذخیره سازی حداکثری آن‌ها نیز 512 گیگابایت خواهد بود.

یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب نسخه‌ی اصلی و یک باتری بزرگ‌تر 4300 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب مدل پلاس قرار دارد. علاوه بر ظرفیت٬ قدرت شارژ این دو باتری نیز متفاوت است. باتری مدل اصلی با سرعت 25 وات و مدل پلاس با سرعت 45 وات شارژ می‌شود. هر دو از فناوری شارژ بیسیم و شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کنند که به لطف آن می‌توانید دیگر دیوایس‌های خود نظیر گلکسی واچ اکتیو 2 را نیز شارژ کنید.

دیگر بخش پیشرفت کرده در این گوشی‌ها، مهم‌ترین لوازم جانبی آن‌ها یعنی قلم هوشمند S Pen سامسونگ است. سامسونگ هر سال این قلم را به‌روز کرده و قابلیت‌های جدیدی را به آن می‌افزاید. به طور مثال پشتیبانی از بلوتوث را به قلم نوت 9 اضافه کرد و حالا امکان صدور فرمان به گوشی از طریق ژست‌های حرکتی و بدون نیاز به لمس نمایشگر را اضافه کرده است. یک قابلیت جذاب برای قلم اس پن، AR Doodle نام دارد. شما می‌توانید با استفاده از قلم خود روی هر سوژه‌ای که روی نمایشگر گوشی خود (حتی در حرکت است) چیزی بشکید. به طور مثال برای فردی که توسط دوربین گوشی شما شکار شده، یک سیبیل بگذارید. این سیبیل حتی در صورت حرکت سوژه، با وی حرکت خواهد کرد.

شما می‌توانید با قلم هوشمند S Pen جدید نوت 10 دوربین را از راه دور کنترل کنید. به طور مثال، با فشردن دکمه‌ی این قلم و بالا و پایین کردن آن، می‌توانید بین دوربین‌های پشتی و جلویی جابجا شوید. همین کار را می‌توانید برای افقی یا عمودی کردن دوربین نیز انجام دهید. اما آنچه جذاب‌تر شده، به‌روز شدن اپلیکیشن Notes است. بنابراین شما می‌توانید از نوشتن با دست‌خط خود خود لذت بیشتری ببرید. یک قابلیت تشخیص دست خط جدید به این برنامه اضافه شده که نوشته‌های نامفهوم شما را شناسایی کرده و آن‌ها را به نوشته‌های چاپی تبدیل می‌کند. سپس می‌توانید آن را در فرمت‌های مختلفی نظیر مایکروسافت ورد، برای دوستان خود ارسال کنید.

و اما باید به حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون از روی دو گوشی جدید سری نوت سامسونگ اشاره کرد. این شرکت سرانجام به جمع حذف کنندگان جک هدفون پیوست و تصمیم گرفت یک جفت هدفون USB-C را در جعبه‌ی این گوشی قرار دهد تا به گفته‌ی خود تجربه‌ی صوتی بهتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد. البته نگران نباشید٬ یک ماژول تبدیل USB-C به جک هدفون نیز در داخل جعبه دیوایس قرار دارد تا بتوانید همچنان از هدفون قدیمی خود نیز استفاده کنید.

قیمت گلکسی نوت ۱۰

گوشی‌های سری نوت سامسونگ هر ساله با افزایش قیمت همراه هستند. به طور مثال نوت 7 با قیمت 834 دلار٬ نوت 8 با قیمت 930 دلار و نوت 9 نیز با قیمت 1000 دلار عرضه شدند. اما به نظر می‌رسد سامسونگ نسخه‌ی اصلی نوت 10 را بدون تغییر قیمت نسبت به نسل پیش عرضه کند. هرچند قیمت نسخه‌ی پلاس 150 دلار گران‌تر خواهد بود که با توجه امکانات بیشتر و یک دوربین اضافه‌تر در پشت٬ توجیح‌پذیر است.

اشتراک در
اطلاع از
51 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خب همه چیش لو رفته بود تقریباً(حداقل تا اینجا که من دیدم)
به جز یه سری خرده داده…
هرچقدر که پشتش هولو بود به همون اندازه اون خال هندیه لولو بود…😅
امیدوارم هر چه شریعتر یه فکری به حال این دوربین زیر صفحه بکنن…
امتیاز dxo به نظر من: 115 (برای مدل پلاس)

m.b

سریعتر🙄🤲

Jason bourn

اس ۱۰ 5g خودش رکورد دار نسبت صفحه به بدنه بود با ۸۹.4 درصد الان نسخه پلاس این گوشی نسبت صفحه به بدنش ۹۱ درصده! یعنی با اختلاف زیاد همه رقباشو رد کرده تو کم حاشیه بودن بدون هیچ ادعایی

m.b

این رکورد 2 ماه هم دوام نمیاره…
با اومدن گوشی هایی مثل نکس 3 و میت 30 پرو(میدونم میخوای بگی ناچ گنده، اما اون بجاش حاشیه های بیشتری داره که تاثیر ناچ در بازه صفحه رو پایین میاره…)

Jason bourn

والا این ادعا ها راجب s10 5g هم زیاد بود ولی دیدیم هیچ کدوم از گوشیای نیم سال اول نزدن
به نظرم نباید خیلی تو این مورد با اعتماد صحبت کرد بالاخره زمان اس ۸ هم سامسونگ جزو رکورد دارای نسبت صفحه به بدنه بود پس خیلیم سابقش بد نبوده تو این مورد

m.b

خیلی دوست دارم اون خیلیا رو ببینم…
اینجا به جز چند تا ترول که همیشه دست به قلم تخریب سامسونگ هستن، کس دیگری از این مهملات نگفته والا…
راجب اون دو گوشی هم خب گلسشون لو رفته که من دارم میگم…
خصوصاً برای نکس حتی ناچ هم نداره و گلس رو از دو طرف تا 90 درجه خم کردن…
برای میت هم تا 90 درجه خم شده…
بازه صفحه نمایش هم ربط به سابقه پیشین نداره…
همونطور که سامسونگ هم این چند ساله سابقه خوبی در فست شارژ نداشت، ولی ما که شنیدیم، نگفتیم عمرا توانش به 45 وات برسه…

Jason bourn

همین الانشم خیلی سابقه عالی ای نداره تو فست شارژ هرچی باشه اوپو سال قبل ۵۰ واتی داد بیرون و از اینورن هواوی ۵۵ واتی میده و شیائومیم گویا ۱۰۰ واتیش سال دیکه میاد
اون سامسونگی که من میشاسم کف کف تا سه سال دیگه با همین فست شارژره
اسکرین تو بادی به خیلی چیزا بستگی داره به نظر من تا نیاد نمیتونیم نظر خاصی بدیم باز حداقل نکس ۳ احتمال خیلی بیشتری داره

m.b

“همین الانشم خیلی سابقه عالی ای نداره تو فست شارژ”
به هر حال 45 وات خوبه…
اگر بقول تو 3 سال دیگه نگه نداره و هر سال یه 10 وات بیاد روش…
“شیائومیم گویا ۱۰۰ واتیش سال دیکه میاد”
معلوم نیست…
اون 45 واتیه میکس 4 نبود…
mi 9 5g بود…
اولین گوشی شیائومی با صفحه QHD Plus…
و از اونجایی که میکس نمیتونه کمتر از mi باشه شاید امسال 50 یا 55 وات شیائومی هم دیدیم🤔
خدارو چه دیدی، شاید همین میکس نسبت صفحه رو مثل نسل اولش یه تحولی داد…

Amir galaxy

خوشم اومد تو قسمت لرزشگیر با نوت 9 مقایسه کرد
والا هرچی مراسم رونمایی از هواوی دیدم گوشی های سامسونگ و اپل رو فقط میکوبید برای اینکه بگه من خوبم
حالا باقی رو ندیدم ببینم با چی مقایسه کرد

m.b

کمپانی های کوچکتر از سامسونگ، با سامسونگ و اپل خودشون رو مقایسه میکنن که بزرگی خودشون رو به همه نشون بدن…
اما استفاده از این ترفند ها برای سامسونگ برعکس جواب میده و بیشتر میره زیر سوال…

chalton

واااااای واقعا این گوشی محشره،دوربین و صفحه نمایش رو بگو😏👑👑امکانات قلمش کل سالن رو متعجب کرده بود خودش جداگونه پرچمدار حساب میشد.
چه همکاری عمیقی با ماکروسافت داشتن،اونجا که ساتیا نادلا اومد رو صحنه گفت آمریکا عاشق برند سامسونگ هست👏👏👏👏👏👑👑👑👑👑
این شما و galaxy book s 👑👏👑👏با عمر باتری 23 ساعت🙏👏👏👏👏👏👏👏سکوت کنید فقط سکوت کنید.
عرفانی با اطمینان همین جا اعلام میکنم میت 30 پرو هیچ شانسی نداره،کاملا باخته، اسکرین بگیر،امسال سال سامسونگه.
ترول هم هستی باش ولی احترام نوت 10 پلاس رو نگه دار چون کاملا با غلتک از گوشی های اینده هم رد شده.

علی شیخ زاده

واقعا نوت ۱۰ پلاس گوشی پر امکانات و جذابیه خصوصا قلمش که مهم ترین مشخصه این گوشیه

علی شیخ زاده

اما اکثر این حرفای شما حداقل تا یکی دو ماه دیگه ممکنه منقضی بشه

chalton

شیخ جان تو طرفدارای هوآوی باهات حال میکنم بچه خوب و با صداقتی هستی البته عرفانی هم بدک نیست، حالا بعضی وقت ها یه تاس های کوچولویی میریزی تو خبرهای سامسونگ ولی در کل تنها طرفدار هوآوی هستی که باهات حال میکنم،اما مطمئن باش که هیچ مشکلی پیش نمیاد این گوشی رو فقط یا اس 11 یا نوت 11 میتونه شکست بده و ازش بالاتر باشه،اسکرین بگیر،
میت 30 پرو هیچ شانسی نداره در مقابل نوت 10 پلاس.

علی شیخ زاده

امیدوارم حق با شما باشه جناب چالتون😊

نیما عرفانی

(عرفانی با اطمینان همین جا اعلام میکنم میت 30 پرو هیچ شانسی نداره،کاملا باخته، اسکرین بگیر،امسال سال سامسونگه.)
با اطمینان؟ باش از کامنتت اسکرین گرفتم ۲ ماه دیگه میام همین کامنتت رو به رخت میکشم .
کنفرانس امشب رو بذار کنار کنفرانس اول اسفندش ، ۹۰ درصد موارد از قبل افشا شده بود و برخلاف کنفرانس سری إس ۱۰ شخصاً امشب هیچ هیجانی برام نداشت‌. حتی فضای کنفرانس اول اسفند هم به مراتب بهتر بود فقط از اون قسمتش خوشم اومد که ساتیا نادلا رو دعوت کرده بودن و اومد رو صحنه اما کلیت کنفرانس آنچنان شایسته ی اون شایعاتی که از ماه ها قبل برای سری نوت ۱۰ بولد شده بود نبود.
(ترول هم هستی باش ولی احترام نوت 10 پلاس رو نگه دار چون کاملا با غلتک از گوشی های اینده هم رد شده.)
😄👏⁦👏🏻⁩ ترول؟ حالا خوبه بارها ازش تعریف کردم . تو فقط میخوای همه از سام تعریف و تمجید کنن و هیچکس نباید انتقاد کنه ، این خودِ خودِ ترولیته .
اگه بخوام مقایسه ی کوتاهی بین نوت ۱۰ پلاس و إس ۱۰ ۵جی داشته باشم، به شخصه إس ۱۰ ۵جی برام جذابیت بیشتری داشت.
چون قرارِ به سبک خودت رفتار کنم پس دارم از الان میگم روز کنفرانس هواوی برای سری میت ۳۰ اینجا ترول نبینم.

علی شیخ زاده

جناب عرفانی بنظر من میت ۳۰ پرو طبق لو رفته ها با داشتن شارژر فوق سریع ۵۵ واتی ، دوربین بینظیر و پیشرفته ، باتری بزرگتر ، شارژر معکوس ۱۰ واتی، چیپست جدیدتر، اندروید ۱۰ ، صفحه نمایش ۹۰ هرتز و فیس آیدی سه بعدی، حرف های زیادی برای گفتن داره اما الان نمیشه قضاوت کرد
اصلا شاید خیلی از لو رفته ها شایعه باشه

نیما عرفانی

دقیقاً همین مواردی که گفتین خودش گویای برتریِ میت ۳۰ پرو هستش .
بله موافقم و من هم نگفتم از الان میشه قضاوت کرد اما اینو تاحدودی مطمئنم ، اصلی ترین برتریِ نوت ۱۰ پلاس به میت ۳۰ پرو ، قلمشِ .

_V_

باید بذاریم میت ۳۰ پرو هم معرفی بشه و اونموقع یه مقایسه کامل صورت بگیره
از الان هم چالتون اسکل الکی داره حرف میزنه و ممکنه خودش قهوه ای شه
هم میت۳۰ ممکنه اون چیزی ک باید نباشه
البته مورد دومی یکم احتمالش کمتر میشه چون با این تحریما و غیره هواوی باید ی حرکت بزنه تا بازارو پس بگیره

نیما عرفانی

واعظ اصلاً من حرفی از برتریِ میت ۳۰ پرو نزدم ، بعد که کنفرانس امشب رو کامل دیدم اومدم ترنجی که طبق معمول چالتون خودش شروع کرد.
چیزی که عوض داره گله نداره وگرنه من تا زمان رونمایی از میت ۳۰ پرو با قاطعیت نمیتونم درمورد برتریِ هرکدوم از این گوشی ها نسبت به هم اظهار نظر کنم.

نیما عرفانی

الآنم چون کامنتم براش ناخوشایند بوده عزمشو جزم کرده ۵۰ تا منفی بده…🙂

m.b

نه نیما جان بعد کلی تلاش بالاخره بهش یاد دادم که چطوری باید منفی بده که همه نفهمن…
الان مثلاً شما منفی های اولین نظر رو ببین…
خیلی استادانه نگاه کرده دیده 6 تا مثبت داره، و خودش 6 تا منفی داده…
مدیونید اگه به کسی لو بدید…🤦‍♂️😅

نیما عرفانی

نه اون مثبت منفیا که بهونست ، آدم باید یادبگیره انتقاد پذیر باشه نه اینکه فقط از دیگران انتظار داشته باشه که برند محبوبش رو بدون کوچکترین انتقادی تشویق و ستایش کنن .
وقتی اول بسم اللّه میاد با قاطعیت و اطمینان میگه نوت ۱۰ پلاس با غلتک از رو گوشی های آینده ی بقیهٔ برندها علی الخصوص میت ۳۰ پرو رد میشه خب حرف زورِ و نباید زیربارش رفت.

_V_

عالی بود پشمام ریخت با این مراسم هرچند فضاش بد بود نسبت ب نوت ۱۰ ولی محتوا عالیییی
عجب چیزی بود حاجی

_V_

خیلی گوشی محشری بود من موندم برای ده سالگی نوت یعنی نوت ۱۱ میخواد چیکار کنه😍

chalton

چه سوزشی راه افتاده اینجا

m.b

به نظرم مراسم معرفی s10 هم از این جالب تر بود، خصوصاً صفحه نمایش پشت اون مراسم خیلی خاص تر بود و انگار فضا هم بزرگتر بود…
امسال نوت فقط ارتقاء داده و واو پارامتر نداشت(جز قلمش که همیشه بخاطر بی رقیب بودن، جذاب بوده)
10 سالگی خیلی ساده‌ای برای سری نوت بود…
خیلی ساده همه چیز لو رفته بود و همه میدونستیم و همونارو دوباره گفتن…
طراحی پشتش برام خیلی جالب بود…
بالاخره از سرکشی دست برداشت، و حتی به قیمت حرف و حدیث های فن های هوآوی هم که شده، طراحی دوربین ها رو بهتر کرد…
گرادیانتش هم خیلی عالی بود…

_V_

“10 سالگی خیلی ساده‌ای برای سری نوت بود…”
ده سالگی البته سال بعده با نوت۱۱ جناب☺

m.b

چرا که؟
این وسط مگه پریده؟😅

نیما عرفانی

آره مصطفی
نوت ۵ به نوت ۷ جهش داشت و نوت ۶ وجود خارجی نداشت.

_V_

این اصلش نوت ۹ هست
اون جهش از نوت ۵ به نوت۷
نوت ۱۰ سال بعد میاد

نیما عرفانی

چی؟ مصطفی گفت امشب سالگرد ده سالگی سری نوت بوده ، تو در جوابش گفتی نه سال بعد سالگرد ده سالگیشه بعد گفت مگه این وسط پریده؟ منم در جوابش گفتم آره و از نوت ۵ به نوت ۷ جهش داشته . این کجاش به نوت ۹ ربط داشت؟ منظورم تغییر و تحولات صورت گرفته نبود ، منظور تعداد نسل های معرفی شده و تغییرات نام گذاریِ.

m.b

آها حواسم نبود…

_V_

جناب عرفانی بنده این جواب رو به مصطفی دادم☺
گفتم اگر نامگذاری جهش نمیزد این الان نوت ۹ بود
نوت ۱۰ یا همون ده سالگی نوت سال بعده

نیما عرفانی

خب پسرِ خوب جواب منم همون معنی رو میداد دیگه.

_V_

جناب عرفانی من اصلا کامنت شمارو ندیدم و این جواب رو به کامنت مصطفی دادم میگم😅😐

نیما عرفانی

⁦🤦‍♂️⁩⁦🤷‍♂️⁩ خب
همچین وقتایی باید مستقیم با علامت و ذکر نام مخاطب مورد نظر ریپلای کنی که سوء برداشت نشه در هرصورت من عذرمیخوام که اشتباه متوجه شدم.

_V_

بله آخه وقتی من زدم برا تایپ کردن هیچ جوابی نبود اونجا و فکر کردم نیازی نیست😅
در هر صورت منم عذرمیخوام

Dr.Nazer

انقلابی ترین محصول تاریخ با اختلاف :/

Mohammad 13759

باز هم به گفته خودم رسیدید به جز قلم هیچ برتری دیگه این موبایل نداره در مقابل رقبا حالا برو بگو هفت نانو euv هست اون چه صفحه نمایشی هست برای نوت ۱۰ گذاشته البته رنگ های خوبی داشت ولی از ردمی k20 قشنگ تر نبود . و آیا مادون قرمز هم داره

m.b

“آیا مادون قرمز هم داره”
نه…

chalton

طرف ارزش ریپلای کردن هم نداره میاد نظر میده،اخه اسکول به خودت بگیر،هیچ گوشی شانس رقابت باهاش رو نداره،کاملا مشخصه یه محصول بدون نقص رو معرفی کرد که دیگه هر موجودی باشی اعتراف کنی بهترین و بی نقص ترین گوشی تاریخ موبایل هست.

vahid

میگم گوشیو گرفتم گلسشو پیش خودت میزنم،به شرط اینکه حواست باشه هم صاف بزنی هم حباب نیفته زیرش هم گردو خاکی زیرش نباشه،،،غیر از این باشه پولشو بهت نمیدم،،،🤣🤣🤣

Dr.Nazer

بابا راس میگه دیگه عجب ترولایی هستن بعضیا😐 آخه لعنتیا چه ایرادی داره این لامصب که الکی حرف میزنین؟

Dr.Nazer

دوستان من کامنتمو رسما پس میگیرم😐❤

_V_

😂😐

علی شیخ زاده

نوت ۱۰ پلاس واقعا عالیه و من شدیدا ازش خوشم اومده هرچند نواوری چندان جدید و شاخی نداشت
باید دید بررسی ها چی میگن.
خصوصا
تست دوربین که حتما عالی خواهد بود و
تست باتری هم همینطور اما انگار این حجم باتری کمه

m.b

دارم فکر میکنم کار سامسونگ تو dxo سخت شد…
اگر الان امتیازش میومد لااقل بعد که میت شکستش میداد میگفتیم 2 ماه دیرتر امتیازش اومده…
اما الان این اختلاف زمان بررسی کمتر میشه…

Milad7

باز هم زوم اپتیکال 2X 😍

Milad7

برای من که نوت ۹ دارم نوت ۱۰ اصلا ارزش خرید نداره 😐 نسخه پلاس یه مقدار بهتره و وسوسه انگیزه اما نسخه معمولی برتری آنچنانی نداره 😕

android pie

راستش اینو بگم که اصلا معرفیش هیجان نداشت چون قبلا 95 درصد مشخصاتش لورفته بود ولی واقعا گوشی زیباییه و رنگ گرادیانتش بی نهایت خوشکله😍😍و طراحی بدون حاشیه ش فوق العاده زیباست به هر حال مبارک خریداراش من که از این پولا ندارم که برم میت 30 یااینو بخرم….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)