حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ سری گلکسی Note 10 و گلکسی فولد سامسونگ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

ظاهراً باید پس از این، شاهد انتشار اخبار روزانه مربوط به به روزرسانی اساسی جدید گوشی‌های سامسونگ، یعنی آپدیت اندروید ١٢ گوشی‌های این کمپانی باشیم! این بار، آپدیت اندروید ١٢ سری گلکسی Note 10 و گلکسی فولد سامسونگ همراه با رابط کاربری OneUI 4 به صورت پایدار منتشر شده است. در ادامه، با ما همراه باشید.

آپدیت اندروید ١٢ سری گلکسی Note 10 و گلکسی فولد سامسونگ ارائه شد

سامسونگ دیروز آپدیت اندروید ١٢ را برای سری Galaxy S10 و گلکسی S20 FE منتشر کرد.

 

آپدیت اندروید ١٢ سری گلکسی S10 سامسونگ و گلکسی S20 FE ارائه شد

 

به نقل از XDA Developers، سامسونگ در ارائه آپدیت اندروید ١٢ گوشی‌های خود همراه با رابط کاربری OneUI 4، برنامه فوق العاده‌ای داشته است و تا به این جا، در بازار گوشی‌های اندرویدی پیشرو بوده است. مجموعه وسیعی از دستگاه‌های سامسونگ اخیراً این به روزرسانی را دریافت کرده‌اند. طی چند روز گذشته‌، این کمپانی کره‌ای آپدیت اندروید ١٢ را برای دستگاه‌های مختلفی از جمله سری گلکسی S21، گلکسی S20، گلکسی S10، گلکسی نوت ٢٠، تمام گوشی‌های منعطف و حالا، پرچمداران دو سال گذشته خود ارائه کرده است.

بنابراین، دو سری محصول دیگر به لیست دریافت کنندگان آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ پیوسته‌اند. دیگر نیازی به مقدمه چینی نیست؛ امروز، آپدیت اندروید ١٢ سری گلکسی Note 10 و گلکسی فولد سامسونگ رسماً ارائه شده است! البته باید در همین جا بگوییم که این به روزرسانی، در مناطق انتخابی ارائه شده است و فعلاً در دسترس همگانی نیست. به همین ترتیب، سامسونگ گلکسی نوت ١٠، گلکسی نوت ١٠ پلاس و گلکسی نوت ١٠ پلاس ۵ جی با تراشه Exynos 9825، در حال دریافت این به روزرسانی در برخی از مناطق خاص هستند. به روزرسانی این گوشی‌ها، با نسخه N97xxXXU7GULD در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سری گوشی‌‌های گلکسی نوت ١٠ در به روزرسانی جدید خود، وصله امنیتی دسامبر ٢٠٢١ را نیز دریافت کرده‌اند. مانند برخی از سری گوشی‌‌های قبلی مانند سری Galaxy S10، سری گلکسی نوت ١٠ نیز این به روزرسانی را در منطقه سوئیس به طور پایدار دریافت کرده است. اما جای هیچ نگرانی نیست. تنها تا چند روز دیگر طول می‌کشد که شاهد انتشار آپدیت اندروید ١٢ سری گلکسی Note 10 در مناطق دیگر مانند بازار ایران باشیم.

اما این تمام ماجرا نیست. چرا که سامسونگ آپدیت اندروید ١٢ را برای گلکسی فولد نسخه ۴ جی نیز در دسترس قرار داده است. این به روزرسانی که با نسخه فریمور F900FXXU6GUL9 شناخته می‌شود، هم اکنون توسط برخی از کاربران قابل بارگیری و نصب است. شایان ذکر است که این آپدیت گلکسی فولد ۴ جی نیز تنها در منطقه فرانسه منتشر شده است و طی روزهای آینده، به دست دیگر کاربران این گوشی نیز خواهد رسید. بنابراین، هر لحظه ممکن است این به روزرسانی به دست شما نیز برسد!

پیشنهاد ما به شما، این است که با باز کردن تنظیمات، به دنبال بخش Software Update یا به روزرسانی دستگاه بگردید و وارد آن شوید. پس از آن، می‌توانید چک کنید که آیا به روزرسانی جدیدی برای گوشی شما ارائه شده است یا خیر. فراموش نکنید که در صورت دریافت این آپدیت، ترنجی را حتماً مطلع کنید!

نظر شما در مورد این به روزرسانی جدید برای سه گوشی از سری گلکسی نوت ١٠ و گلکسی فولد چیست؟ آیا شما تجربه کاربری این دستگاه‌ها را داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️