حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۶ گوگل احتمالا به تراشه UWB مجهز خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل با نسل پنجم پیکسل ها خیلی نتوانست در رده پرچمدار مانور خاصی بدهد. به وضوح مشخص است که این شرکت در بخش سخت افزار خیلی متمرکز نیست و تلاش های جسته گریخته ای دارید. مثلا سال ۲۰۲۰ کلا به تولید دستگاه های میان رده گذشت. با این حال گفته می شود که گوگل در نسل بعدی موبایل های خود به تراشه پریمیومی که آیفون های و گلکسی های جدید اپل و سامسونگ حضور دارد، چشم خواهد داشت. به تازگی می شنویم که پیکسل ۶ گوگل احتمالا به تراشه UWB مجهز خواهد شد.

تراشه UWB در پیکسل ۶ 

تراشه UWB در کلام ساده، کاربرد ارتباط بی سیم دوربرد کم مصرف دارد. عبارت UWB مخفف Ultra Wideband است. پیکسل ۶ احتمالا قرار است که پرچمدارتر از پیکسل ۵ باشد، یا حداقل در عضو XL این خانواده شاهد عملکرد پرچمدارتر باشیم.

به گفته میشال رحمان از XDA، گوگل در حال تست API تراشه UWB روی اندروید ۱۲ و دستگاهی به اسم رمز Raven است. این اسم رمز احتمالا مربوط به نسل بعدی گوشی های پیکسل می شود که به GS101 مجهز است. این خود اسم رمز تراشه اختصاصی گوگل است که احتمالا با همکاری سامسونگ ساخته می شود.

او در ادامه می افزاید که تاییدیه در این زمینه ندارد که حتما نسل بعدی پیکسل گوگل به این تراشه مجهز می شود اما گوگل روی ردیابی مجهز به این تراشه UWB (مانند اسمارت تگ سامسونگ، ایرتگ اپل یا Tile) کار می کند، حال اسم رمز Raven برای پیکسل ۶ است یا پیکسل ۶ ایکس ال.

فناوری UWB یا Ultra Wideband چیست؟

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گوگل دستگاه خود را به این تراشه مجهز کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یعنی میتونه یه گوشی بدون ایراد تولید بکنه؟🤨

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)