حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی نوبیا Z30 با دوربین سلفی درون نمایشگر منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | رندر، نوبیا

نوبیا، زیرمجموعه‌‌ای از برند ZTE است. این برند، تا به حال گوشی‌های نوآورانه و جذابی را رونمایی کرده است. اکنون، رندر رسمی نوبیا Z30، پرچمدار نوبیا منتشر شده است. در ادامه، تحلیلی بر این رندر رسمی خواهیم داشت.

رندر رسمی نوبیا Z30 با دوربین سلفی درون نمایشگر

نوبیا گوشی‌های جالب و نوآورانه‌ای را روانه بازار کرده است. به طور مثال، Nubia Z20 از پرچمداران نوبیا است. این گوشی از نمایشگر ثانویه و طراحی جالبی برخوردار بود. در کنار آن، قیمت‌گذاری بسیار مناسبی را در این گوشی پرچمدار شاهد بودیم.

امیدوار هستیم که این اتفاق در پرچمدار جدید نوبیا رخ دهد و شاهد استفاده تکنولوژی‌های جدید با قیمتی کم‌تر باشیم.

 

گوشی زد تی ای نوبیا زد ۲۰ (Nubia Z20) با دو نمایشگر، اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و قیمت زیر ۵۰۰ دلار رسما معرفی شد

 

به گزارش Gsmarena، رندر رسمی پرچمدار جدید نوبیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر منتشر شده است. گویا ZTE می‌خواهد این تکنولوژی را به گوشی‌های نوبیا هم انتقال دهد. این گوشی، از خانواده Nubia Z خواهد بود.

گفته می‌شود که نام این گوشی، نوبیا Z30 خواهد بود. در ادامه، نگاهی به رندر و مشخصات این گوشی پرچمدار خواهیم داشت.

رندر نوبیا Z30

رندر رسمی نوبیا Z30

در رندر بالا، طراحی جذابی از Nubia Z30 را شاهد هستیم.

از قاب پشتی شروع می‌کنیم. در این قسمت، طراحی نسبتاً شیک و جمع و جوری را شاهد هستیم. همه چیز در سمت چپ این قاب خلاصه می‌شود. بر خلاف نسل قبل، دیگر شاهد استفاده از نمایشگر ثانویه نیستیم. اما چرا؟ پس نوآوری این گوشی کجاست؟ خب در ادامه جواب این سؤال را خواهیم یافت.

ماژول دوربین اصلی مستطیلی شکل این گوشی، ما را به یاد Mi 10 Lite می‌اندازد! در این ماژول، چهار سنسور دوربین و عبارت‌های مختلف به همراه فلش چندگانه جای خوش کرده‌اند. در این عبارات، عبارت 100X Hybrid Zoom دیده می‌شود. عبارتی که نوبیا به وسیله آن، از وجود زوم ١٠٠ برابری هیبریدی خبر می‌دهد.

همچنین حداکثر فاصله کانونی برای دوربین اصلی این گوشی، ١٣۵ میلی‌متر ذکر شده است. در واقع، می‌توانیم تقریباً انتظار وجود زوم ۵ برابری اپتیکال را در این گوشی داشته باشیم. اما در این رندر، اثری از وجود لنز پریسکوپ تله‌فوتو دیده نمی‌شود. در نتیجه، باید صبر کرد تا نوبیا جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد. فاصله کانونی لنز فوق عریض هم معادل ١۶ میلی‌متر خواهد بود. اما در صورتی که بدون استفاده از لنز پریسکوپ تله‌فوتو شاهد چنین سیستم زومی باشیم، طراحی بسیار خوبی را در Nubia Z30 خواهیم دید. بدون لنز پریسکوپ تله‌فوتو، وزن و ضخامت گوشی به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد. به دنبال آن، طراحی و ارگونومی بهتری را در پرچمدار جدید نوبیا مشاهده خواهیم کرد.

شیشه قاب پشتی این دستگاه نیز خمیدگی 3D دارد که به خوش‌دستی آن، کمک شایانی می‌کند.

در فریم میانی، وقوع اتفاق خاصی دیده نمی‌شود. در این قسمت، تنها کلید‌های ولوم و دکمه پاور قرار گرفته‌اند. جنس این فریم نیز از فلز خواهد بود.

اما به جذاب‌ترین بخش این گوشی، یعنی قاب جلویی و نمایشگر می‌رسیم. دوربین سلفی این گوشی در زیر این نمایشگر تعبیه شده است. با توجه به تجربه ناموفقی که ZTE در Axon 20 5G داشت، انتظار می‌رود تا این روند کیفیت پایین، دیگر تکرار نشود. خصوصاً وقتی که دومین گوشی از سری Axon، یعنی Axon 30 در راه است!

 

گوشی ZTE Axon 30 با دوربین زیر نمایشگر به زودی معرفی خواهد شد

 

خمیدگی دو لبه این نمایشگر نیز ما را یاد نمایشگرهای آبشاری انداخت. همان‌طور که دیده می‌شود، حاشیه‌های دور این نمایشگر باریک هستند.

نوبیا جزئیاتی از این گوشی منتشر نکرده است و تنها رندر این گوشی در دسترس است. اما به زودی شاهد رونمایی این گوشی به عنوان پرچمدار این برند خواهیم بود. تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ نیز به عنوان مغز متفکر این گوشی به کار گرفته خواهد شد. چیزی که مشخص است، این است که نوبیا روی طراحی گوشی جدید خود، وقت زیادی را صرف کرده است.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

نظرتان در مورد نوبیا Z30 چیست؟ طراحی این گوشی چطور است؟ آیا از این دستگاه می‌توان انتظار رقابت با دیگر پرچمداران را داشت؟ فکر می‌کنید قیمت گذاری در این گوشی به چه نحو خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

بسیار زیبا… فکر کنم امسال از چند تا شرکت یه همچین نمای عالی‌ای به همراه سلفی زیر نمایشگر ببینیم…

Mahdi

فکر اینکه کیفیت سلفی افتضاح میشه این طراحی خوشگلو تو نظرم زشت میکنه

m.b

من حاضرم گوشیم سلفیش در حد 3 مگاپیکسلی باشه اما نمای جلویی زائده نداشته باشه… یه زمانی حتی میگفتم حتی سلفی نباشه هم راضیم اما خب یوقت آدم نیاز حیاتی داره و در حد رفع اون نیاز فقط باشه برام کافیه…

Mahdi

خب منم راضیم ۳ مگاپیکسلی باشه ولی این کلا عکس رو تار میگیره ، ۳ مگاپیکسلی هم باشه فقط واقعیش باشه واسه شبکه های اجتماعی هم مشکلی پیش نمیاد

m.b

تار بگیره هم مشکلی ندارم… فقط اونجوری مثل zte معلوم نشه موزاییکاش و با صفحه یکدست باشه…

Milad7

این مورد سلیقه ای هست. من مخالفم. چون الان بهش عادت کردم و حفره اصلا به چشمم نمیاد

Auroro

ببینیم چی میشه

Tanha122

دوستان ایا فروشگاه پلی شما هم کار نمیکنه

ali

رو گوشی من کار می کنه الان امتحان کردم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️