حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی F52 سامسونگ و مشخصات فنی آن فاش شدند

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | رندر، سامسونگ

سامسونگ قرار است از گوشی Galaxy F52 در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند. پیش از رونمایی رسمی، رندر گلکسی F52 سامسونگ به همراه مشخصات فنی آن لو رفتند.

رندر گلکسی F52 سامسونگ و مشخصات فنی آن

پیش از این، گلکسی F52 در منابع مختلفی تأیید شده بود. همچنین برخی از مشخصات و رندرهای آن در TENAA نیز ثبت شده بودند. اکنون، Galaxy F52 در کنسول گوگل پلی نیز قرار گرفته است.

 

گلکسی F52 سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به زودی معرفی می شود

 

به نقل از Mysmartprice، رندر گلکسی F52 و مشخصات فنی آن در کنسول گوگل پلی قرار گرفته است. در ادامه، نگاهی به جزئیات این خبر خواهیم داشت. بلوتوث نسخه ۵.١ و وای‌فای دو بانده در تأییدیه‌های این گوشی ذکر شده بودند. همچنین دوربین اصلی چهارگانه‌ ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴,٣۵٠ میلی‌آمپرساعتی در این گوشی به کار خواهد رفت.

رندر گلکسی F52 سامسونگ

در تصویر بالا، رندری از قاب جلویی Galaxy F52 قرار گرفته است. همان‌طور که قبلاً گفتیم، دوربین سلفی تکی این گوشی در حفره نمایشگر سمت راست تعبیه شده است. حاشیه‌های احاطه‌‌کننده‌ نمایشگر نیز در حد مناسبی هستند. اما مشخصات فنی Galaxy F52 چگونه هستند؟

گلکسی F52 در کنسول گوگل پلی

گلکسی F52 در لیست کنسول گوگل پلی

مانند تمام تأییدیه‌های قبلی، مدل نامبر این گوشی SM-E5260 می‌باشد. پشتیبانی از اینترنت 5G نیز مطابق انتظارات قبلی، در این گوشی وجود دارد.

٨ گیگابایت حافظه رم در حداقل یک نسخه این گوشی وجود دارد. احتمالاً نوع این حافظه، LPDDR4X است. تراشه اسنپدراگون ٧۵٠جی نیز در گوشی جدید سامسونگ وجود دارد. این تراشه‌، از هسته‌‌های سفارشی Cortex-A77 و Cortex-A55 بهره می‌برد.

 

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

نمایشگر این گوشی، احتمالاً از نوع Super AMOLED با وضوح +FHD خواهد بود.

سیستم‌عامل اندروید ١١ به همراه رابط‌کاربری OneUI 3.0/3.1 به صورت پیش فرض در این گوشی نصب خواهد بود. انتظار می‌رود حداقل ٢ به‌روزرسانی بزرگ برای این گوشی در نظر گرفته شود.

به نظرتان گلکسی F52 قیمت مناسبی خواهد داشت؟ کدام قسمت گلکسی F52 برای شما جالب‌تر است؟ آیا سامسونگ این گوشی را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

حاشیه های پایینش زیاده یا من فکر میکنم

فک کنم سامسونگ داره به صورت سوسکی نقطه قوت سری M که همون باتریش هست رو کمتر میکنه.😫😫😐😐

Milad7

واقعا دلیل تولید این همه گوشی با مشخصات شبیه به هم چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️