حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F52 سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به زودی معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

سامسونگ گلکسی F52 یکی از گوشی‌های آینده سری Galaxy F است که سامسونگ قصد عرضه آن را دارد؛ به تازگی، این گوشی در برخی منابع جدید دیده شده است.

سامسونگ گلکسی F52 طی هفته‌های آینده رونمایی خواهد شد

پیش از این، تأییدیه Bluetooth SIG و 3C گوشی Galaxy F52 را با شما به اشتراک گذاشته بودیم؛ اکنون، تأییدیه‌های جدید این گوشی در TENAA و Wi-Fi Alliance، اطلاعات جدیدی را به ما می‌دهند.

گلکسی F52 و گلکسی M32 سامسونگ تأیید شدند

ابتدا نیم نگاهی به تأییدیه Wi-Fi Alliance گوشی Galaxy F52 5G می‌اندازیم؛ مدل نامبر این گوشی، مانند تأییدیه‌های قبلی، همان SM-E5260 است که به عنوان Galaxy F52 5G در تأییدیه بلوتوث این گوشی شناخته شده بود.

تأییدیه Wi-Fi Alliance گلکسی F52

تأییدیه Wi-Fi گلکسی F52 5G

همان‌طور که مشخص است، نسخه وای‌فای ۵ گلکسی F52 5G در اطلاعات این تأییدیه ثبت شده است؛ اما بنا بر اطلاعات بازگو شده توسط Mysmartprice، جزئیات مهم‌تر و رندرهایی از این گوشی در TENAA ثبت شده‌اند که به ما، یک دید کلی از Galaxy F52 5G را نشان می‌دهند.

رندرهای Galaxy F52 5G

رندرهای Galaxy F52 5G

در رندرهای ثبت شده در TENAA از گوشی Galaxy F52 5G، ماژول دوربین اصلی مستطیلی این گوشی را می‌توان دید؛ اما چینش آن کمی جدید است و دقیقاً با نمونه‌هایی که پیش‌تر در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ دیده بودیم، نیست.

در این ماژول، ۴ سنسور قرار دارند که سنسور اصلی، وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد. بر روی فریم میانی، حسگر تشخیص اثرانگشت قرار گرفته است که با دکمه پاور ادغام شده است، پس همچنان شاهد به‌ کارگیری حسگر اثرانگشت درون نمایشگر در این گوشی نخواهیم بود.

در قاب جلویی، نمایشگر این گوشی دیده می‌شود که در سمت راست و بالای آن، دوربین سلفی تکی درون حفره نمایشگر قرار گرفته است. بر اساس این رندرها، طراحی Galaxy F52 5G تا حدودی از دیگر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ، متمایز خواهد بود. حال اطلاعات و مشخصات فنی ثبت شده در TENAA را بررسی می‌کنیم.

گلکسی F52 در TENAA

گلکسی F52 در TENAA

بر اساس این اطلاعات، گلکسی F52 5G با ضخامت ٨.٧ میلی‌متری طراحی شده است. باتری این گوشی نیز ظرفیت ۴,٣۵٠ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت و اندروید ١١ به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب شده است.

نظرتان در مورد Galaxy F52 5G چیست؟ آیا این گوشی به عنوان گوشی جدید سامسونگ در سری Galaxy F می‌تواند محبوبیت خوبی را کسب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اینا کجای دلمون بذاریم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️