حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نوکیا X۵۰ لو رفت: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، نوکیا

گفته می شود نوکیا در تلاش است تا دستگاه جدید دیگری از سری 2021 تلفن های هوشمند 5G خود را در دسته بندی محصولات خود اضافه کند. حال، طبق جدیدترین شایعات، مشخصات گوشی نوکیا X۵۰ لو رفته که نشان می دهد این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی با دوربین پنج گانه برای جانشینی نوکیا 8.3 سال گذشته است.

مشخصات نوکیا X۵۰

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Nokiapoweruser، وب سایتی که به اخبار و درز اطلاعات نوکیا شهرت دارد، این نشریه ادعا می کند که مشخصات گوشی آینده نوکیا را بدست آورده است. با توجه به این اطلاعات، قدرت تلفن نوکیای مذکور، توسط پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون 775 با شماره مدل SM7350 تأمین خواهد شد. احتمال می رود که این چیپست با یک ارتقای نه چندان قابل توجه عملکرد، جانشین اسنپدراگون 765G شود.

در جای دیگر، شایعه شده است که جانشین نوکیا 8.3 با یک سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی عرضه می شود. سنسور های اولترا واید، تشخیص عمق، ماکرو و تله فوتو نیز ممکن است ترکیب دوربین پنجگانه را کامل کنند. این گوشی می توان بار دیگر با اپتک زایس همراه باشد و همچنین ممکن است مانند نوکیا 8.3 از لایسنس OZO Audio استفاده کند.

نوکیا X۵۰ جانشین نوکیا ۸.۳

نوکیا X۵۰ جانشین نوکیا ۸.۳

نمایشگر و باتری دستگاه

انتظار می رود صفحه نمایش گوشی شایعه شده نوکیا، 6.5 اینچ بوده و از رزولوشن +QHD نیز برخوردار باشد، همچنین شایعه شده است که با نرخ نو سازی 120 هرتز ارائه می شود.

باتری این گوشی نیز، ظاهراً یک ارتقا اساسی را تجربه خواهد کرد. نوکیا 8.3 با باتری 4500 میلی آمپر ساعت همراه بود، در حالی که گفته می شود ظرفیت گوشی جدید می تواند تا 6000 میلی آمپر ساعت نیز افزایش پیدا کند.

در مورد نام دستگاه، این گوشی هوشمند احتمالاً قرارداد نامگذاری اعشاری نوکیا را نخواهد داشت. این شرکت اخیراً دسته بندی گوشی های خود را به سری X ،G و C تقسیم کرده است. با توجه به منبع، این دستگاه جدید در عوض ممکن است تحت سری X نوکیا قرار گیرد.

همچنین انتظار می رود نوکیا X۵۰ در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار شود.

نوکیا امسال پرچمدار نخواهد داشت

نظر شما راجع به نوکیا X۵۰ چیست؟ با توجه به مشخصات احتمالی لو رفته از آن، می توان انتظار یک گوشی جذاب را از طرف نوکیا داشته باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

به نظرتون چه قیمتی بده؟
با توجه به x20 با قیمت 420 دلاری و اسنپ دراگون 480…
و بی شارژر…

آقای ملکی ببخشید تو سخت افزار نوشته اسنپ ۷۷۵ ولی اسنپ ۷۸۰ معرفی شده نه ۷۷۵!!

صدرا مخملی

خیله خب من دیگه برم ترنجی من رو از زار و زندگی انداخته

صدرا مخملی

خیله خب من دیگه برم ترنجی من رو از زار و زندگی انداخته

تکراری نیست ترنج

از اونموقعه که این سایت رو ساختیم تا همین الان هنوز هم ترنج مشکل کامنت داره

iTroll 2nd Gen

اکانت فیک !!!

Milad7

تخت گاز به سمت سقوط 😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی